MarlindeRooz schreef:Misschien een speciale intro voor kinderen jonger dan 13? Een apart scherm met tips en tricks? Zodat ze de regels leren en fora tegenkomen waar ze wat in kunnen brengen?
Daar ben ik het niet mee eens
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
birgitje schreef:MarlindeRooz schreef:Misschien een speciale intro voor kinderen jonger dan 13? Een apart scherm met tips en tricks? Zodat ze de regels leren en fora tegenkomen waar ze wat in kunnen brengen?
Daar ben ik het niet mee eens
birgitje schreef:JoopC schreef:En hoe willen ze die leeftijdsgrens invoeren?
Kids vanaf 12 (optie) toelaten? Wat doet Bokt dan met de kids onder de 12 die nu rondhobbelen op het forum?
Dit is niet meer leuk hoor joop
Ladybird schreef:Ik ben het er niet mee eens. Bokt is en blijft hoofdzakelijk een paardenforum waar je info kunt krijgen en geven. Dat er veel om heen gebouwd is, prima.
Wanneer je jeugdhonk ook mee gaat tellen, komt er een hele infasie (te) jonge kinderen bij.
Ik vind nu al dat er veel jonge kinderen op bokt zitten. Soms is dat absoluut niet handig en lijdt dat tot rellen en kloten voor volwassenen of zij die doen alsof ze vinden dat ze volwassen zijn.
Van mij mag bokt zelfs een leeftijdsgrens krijgen! Laat alle jongere kinderen zich maar aanmelden op het pennyforum om hun itp foto's, verhalen en belevenissen over school en andere zaken em vragen over paarden daar maar stellen en vertellen voordat ze op bokt komen.
Nee dit lijkt mij echt geen goes plan!
Deetjeeuh schreef:Ze wil als er een leeftijdsgrens komt vanaf 11, niet vanaf 12. Ze is zelf namelijk pas 11 en anders moet ze weg. Hoe je dat ook wilt oplossen. Denk niet dat die regel er komt.
Verder, aan dit soort posts kan ik me mateloos irriteren. De leeftijd is gewoon wisselend, soms kom ik mensen van 40 tegen die dit doen, soms van 10.
Om een leeftijdsgrens aan te maken met aanmelden lijkt me een slecht plan. Zodra ik vroeger doorhad dat je een minimale leeftijd moest hebben voor bijv. een online paardenspel paste ik mijn leeftijd altijd aan.
birgitje schreef:![]()
Nayomie schreef:Meediscusseren is prima, maar onderbouwen is een stuk handiger.
Onderbouwen hoe bedoel je?
Deetjeeuh schreef:Ze wil als er een leeftijdsgrens komt vanaf 11, niet vanaf 12. Ze is zelf namelijk pas 11 en anders moet ze weg. Hoe je dat ook wilt oplossen. Denk niet dat die regel er komt.
Verder, aan dit soort posts kan ik me mateloos irriteren. De leeftijd is gewoon wisselend, soms kom ik mensen van 40 tegen die dit doen, soms van 10.
Om een leeftijdsgrens aan te maken met aanmelden lijkt me een slecht plan. Zodra ik vroeger doorhad dat je een minimale leeftijd moest hebben voor bijv. een online paardenspel paste ik mijn leeftijd altijd aan.
Ladybird schreef:Birgitje is dus bij uitstek de reden waarom ik vind dat een leeftijdsgrens op Bokt best een goed plan kan zijn.