Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Ik ben oprecht geïnteresseerd in de zin 'maar ik ben vrij serieus'.
Waarin?
Kun je het wel afschuiven dat ik uit ben op een rel.... Maar ik ben oprecht benieuwd wat dan zo het serieus waard zijn is.
Zwerte schreef:Dus ongesteldheid moet besproken worden op een 18+ gedeelte? Ik vind dat eerlijk gezegd wel heel extreem. Een 11 jarige mag geen topic daar over openen? Wat nou als die 11 jarige al ongesteld is? Oeh vooral niet over praten hoor, das taboe! Ieeeeuuwwww! Nee dat is gezond...
Ik heb daar ook nergens gelezen dat geadviseerd werd wat jij zegt? Er werd besproken wat iedereen deed met paardrijden als je ongesteld bent. Is dat voor jou dan werkelijk al too much?
PenP2014 schreef:Zwerte schreef:Dus ongesteldheid moet besproken worden op een 18+ gedeelte? Ik vind dat eerlijk gezegd wel heel extreem. Een 11 jarige mag geen topic daar over openen? Wat nou als die 11 jarige al ongesteld is? Oeh vooral niet over praten hoor, das taboe! Ieeeeuuwwww! Nee dat is gezond...
Ik heb daar ook nergens gelezen dat geadviseerd werd wat jij zegt? Er werd besproken wat iedereen deed met paardrijden als je ongesteld bent. Is dat voor jou dan werkelijk al too much?
Ik heb daar zelf nog gereageerd in een poging mensen te waarschuwen dat ze het tegen een kind van 11 hebben. Waarna het uiteraard gewoon weer doorging.
Een 18+ gedeelte lijkt me idd helemaal geen slecht plan nee. Kan je ieeeeeeeeeewww zeggen maar ik ben er wel voor. En dat dat niet haalbaar is kan ik me dan nog enigzinds indenken maar kan het dan niet een beetje ingedimd worden met de reacties over bilnaden en plassen bloed?
PenP2014 schreef:Zwerte schreef:Dus ongesteldheid moet besproken worden op een 18+ gedeelte? Ik vind dat eerlijk gezegd wel heel extreem. Een 11 jarige mag geen topic daar over openen? Wat nou als die 11 jarige al ongesteld is? Oeh vooral niet over praten hoor, das taboe! Ieeeeuuwwww! Nee dat is gezond...
Ik heb daar zelf nog gereageerd in een poging mensen te waarschuwen dat ze het tegen een kind van 11 hebben. Waarna het uiteraard gewoon weer doorging.
Een 18+ gedeelte lijkt me idd helemaal geen slecht plan nee. Kan je ieeeeeeeeeewww zeggen maar ik ben er wel voor. En dat dat niet haalbaar is kan ik me dan nog enigzinds indenken maar kan het dan niet een beetje ingedimd worden met de reacties over bilnaden en plassen bloed?
troi schreef:Tja we zijn allemaal mensen met billen, haar en vagina's (of piemels natuurlijk). Lijkt mij heel natuurlijk en niet taboe waardig eigenlijk, dus nee ik snap oprecht de ophef niet. In de supermarkt liggen de tampons toch ook in het openbaar? Zelfs een kleuter kan ze zien. Geen punt hoop ik.
PenP2014 schreef:Er is altijd nog een verschil tussen taboe en dingen de gewoon te ver gaan.
Iris82 schreef:Waarom denk je dat kinderen van 11 daar niets aan hebben dan? Ik denk dat het juist fijn is voor kinderen van 11 die met tampongebruik worstelen dat ze zeer specief dingen uitgelegd krijgen waardoor ze beter begrijpen hoe het werkt.
Naar een ander forum? Er zijn toch wel meer topics die totaal niet paardgerelateerd zijn?
Gewoon een kwestie van een rood kruisje.
In dat topic ging het gewoon netjes aan toe, wel zeer specifiek, maar wel gewoon netjes.
Dat moet toch geen probleem zijn?
PenP2014 schreef:lieveli schreef:
Waarom wil je je eigen normen en waarden opdringen aan anderen?
Waarom leg jij mensen woorden in de mond?