Okee Ik dacht even aan een LZP topic waarvan ik ook overwoog het hier als voorbeeld te plaatsen, over geweld bij voetbal. Maar ik zou dat zelf eerder bij NM plaatsen, gaat niet over zelf sporten.
Er loopt een topic over zelf voetballen en eentje over de eredivisie. Maar dat gaat over sport dus zou wat mij betreft ook in een sub mogen, omdat daar de sport op het hoogste niveau wordt besproken.
Leuke afkorting. Ik hoop dat het doorgaat, vind het namelijk erg leuk!
Sok
Geplaatst: 28-04-14 10:25
Hmm.. Ik ben toch wat sceptisch.. Als dit onder MW komt, prima, maar een compleet eigen subforum is in mijn ogen niet nodig.
Ik zou in dit geval liever iets paard-gerelateerds zien verschijnen dan iets over sport, wat imo best onder MW afgesplitst kan worden. Bokt blijft in de eerste plaats een paardenforum en er zijn al genoeg plekken waar je dit soort topics kwijt kan, of je vraagt of je een centraal topic mag openen.
Over het mod worden.. Als dat zo makkelijk ging, was iedereen hier al eens mod geweest!
Ik vind het een goed idee! En sport-huiskamers kunnen een eigen huiskamer krijgen net zoals de entertaiment HK : [ENT-HK] Entertainment-Huiskamer .
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het gaat gebeuren
ais
Geplaatst: 30-04-14 01:23
Imre schreef:
[BIB] Bokt In Beweging. Ik ben voor!
Ik ben ook voor!
Muurp
Geplaatst: 07-05-14 18:42
Het antwoord heeft even op zich laten wachten, maar hier alsnog het antwoord vanuit het team
Zoals hier al eerder genoemd is worden er niet zomaar extra subforums aangemaakt. Bokt is al ontzettend groot en daarbij ook minder overzichtelijk voor nieuwe gebruikers. Wel zijn we het eens over het feit dat de sport-onderwerpen nu verspreid over het forum worden geplaatst, wat voor verwarring zorgt.
Als alternatief bieden we daarom een aanpassing van de naam van MW, dit zou dan MWS (Mensenwelzijn & Sport) worden, waar alle onderwerpen wat betreft sport en gezondheid kunnen worden geplaatst. Dit zal zeer binnenkort worden aangepast. Hopelijk komen we jullie hiermee voldoende tegemoet.