Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Er zijn maar weinig mensen die vinden of toegeven dat ze OW's terecht hebben gekregen, maar vaak gaat er een flinke geschiedenis met pb's vanuit het team aan vooraf. Alleen vraagt het wel moed om dat eerlijk te zeggen. Om te zeggen dat andere Bokkers de hand boven het hoofd wordt gehouden, is een stuk makkelijker en vraagt in veel situaties minder zelfinzicht.
Elke situatie wordt op zich beoordeeld. Dus als jij een klote-opmerking maakt naar een ander, is dát de basis voor een sanctie, niet wat een ander heeft gezegd. Je bent zelf verantwoordelijk voor hetgeen je plaats op Bokt, het is niet zo dat het minder erg is als je iemand voor rotte vis uitmaakt als je vindt dat die Bokker het zelf er naar heeft gemaakt. Of die ander wel of geen waarschuwing krijgt, is iets wat niet openbaar wordt besproken.
Een reactie vanuit het modeteam waarover gediscussieerd kan worden? Dan moet je ook met open vizier het gesprek aan gaan en niet alleen maar met de dooddoener over handen boven hoofden.
Ik zou me werkelijk niet kunnen voorstellen waarom de teamleden wie dan ook de hand boven het hoofd zouden houden.
Citaat:Uit ervaring blijkt dat een hele kleine groep gebruikers veel overlast voor anderen kan veroorzaken, zonder daarbij bovenstaande gedragsregels te overtreden. Maar ook zonder te schelden, grof of beledigend te reageren kan er voor gezorgd worden dat - kort gezegd - de sfeer op Bokt flink verziekt raakt.
...
Het is op Bokt dan ook niet toegestaan om je zodanig te gedragen dat je het plezier van andere mensen verpest. Het hinderen van discussies, storend aanwezig zijn op het forum of andere bezoekers lastig vallen met overtuigingen of stokpaardjes kan uiteindelijk tot uitsluiting leiden. Wees niet die ruiter die de rijbaanregels negeert en zo de les voor alle anderen in de bak verstoort.
Voorbeelden van dit soort gedrag zijn:
Het blijven hameren op jouw mening, jouw overtuiging, jouw stokpaardje, zeker waar dit niet relevant is;
Discussiepartners uitlokken en uitdagen;
Onaangepast gedrag: continu zuigend, hautain, betweterig, arrogant, et cetera aanwezig zijn
love_western schreef:Waarom word de ene klote opmerking wel verwijdert. Maar die hij maakt niet. Terwijl hij eigenlijk alle vrouwen loopt te beledigen, omdat we alleen maar goed zijn voor seks.
En mensen die een monogame relatie hebben zijn alleen maar hypocriet, gefrustreerd en christelijk. Ik vind dit een behoorlijke heftige uitspraak.
WilmaBoy schreef:love_western schreef:Waarom word de ene klote opmerking wel verwijdert. Maar die hij maakt niet. Terwijl hij eigenlijk alle vrouwen loopt te beledigen, omdat we alleen maar goed zijn voor seks.
En mensen die een monogame relatie hebben zijn alleen maar hypocriet, gefrustreerd en christelijk. Ik vind dit een behoorlijke heftige uitspraak.
enkel door dit stukje te lezen weet ik perfect over wie het gaat....
love_western schreef:WilmaBoy schreef:enkel door dit stukje te lezen weet ik perfect over wie het gaat....
Dat zullen wel meerdere mensen hebben. Maar het zegt ook al genoeg dat mensen door dit kleine stukje gelijk weten over wie het gaat.
love_western schreef:Daarnaast lijkt het mij logisch als iemand telkens waarschuwingen krijgt voor zulke post, dat er vanzelf een permanente ban volgt. En deze is er nog steeds niet.
Hanmar schreef:love_western schreef:Daarnaast lijkt het mij logisch als iemand telkens waarschuwingen krijgt voor zulke post, dat er vanzelf een permanente ban volgt. En deze is er nog steeds niet.
Inderdaad volgt een permanente ban als er een serie OW's binnen een termijn van 2 jaar is uitgedeeld. Echter, zoals gezegd; wij kunnen en mogen niets over deze sancties meedelen aan derden en zodoende dus ook niet aankondigen of/wanneer er eventueel een permanente ban volgt.