Meedoen zonder paardeninteresses.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:10

femo schreef:
ja, hij komt er vast overheen. ik snap echt niet waarom hij hier niet welkom zou zijn?

misschien gaat hij wel van paarden houden door dit forum? misschien niet? iedereen moet hier welkom zijn hoor...

sorry, maar een paar dominante paardenmeisjes moeten je niet in de weg staan hoor..

Dominante paardenmeisjes? Het spijt me, maar de enige die mij zo mag noemen is mijn vriend. Wil je netjes blijven?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:12

Dominante paardenmeisjes >;) ? Bedankt heh, fijn dat je zo persoonlijk wordt :j
Anyways, mag toch eerlijk mijn mening geven? En het is echt niet alleen hij hoor, vind die tweakers ook schijt irritant. Sorry hoor maar wat hebben ze hier te zoeken? Ja ik breng tijd op LZP door, maar mijn hoofdbeweegreden is paarden.. Daar heb ik mij in eerste instantie boor aangemeld en daarom ben ik hier lid.. Niet voor een bepaald topic van het leven zonder paarden gedeelte op een paardenforum..

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:14

Nou meiden, is er eens een keer een man in da house moet ie eerst zijn best doen om door te dringen tot de harde kern.....uhm nou ja zo gaat dat ook in het echte leven. Sorry, TMDan.

Enneh, lieve Lieveli, die avadinges van jou is behoorlijk mannelijk, zie eerste pagina, waardoor je misschien meiden op 't verkeerde been zet hiermee. Hij of wat het dan ook is is zich op een behoorlijk mannelijke manier aan zijn/haar kruis aan het krabben :Y)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:14

@femo: Bokt is een paardenforum, je gaat je toch ook niet aanmelden bij een fotoforum als je niks met foto's en fotografie hebt? Of bij een forum voor homo's terwijl je een hetero bent? Snap je het punt dan niet? Het heeft toch niks met de TS als persoon te maken...

Bokt is dan wel uitgegroeid tot een groot forum, maar het hoofdonderwerp is paarden en het forum is voor paardenliefhebbers, of wil je dat bokt straks als bijzaak paarden heeft? Want dat gaat gebeuren als de 25 nuttige berichten weg gaan, als de paardenfora kleiner en minder worden, en de andere onderwerpen groter en uitgebreider.... Persoonlijk denk ik dat dat het team van bokt.nl daar bewust niet voor kiest.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:18

Taucha schreef:
Nou meiden, is er eens een keer een man in da house moet ie eerst zijn best doen om door te dringen tot de harde kern.....uhm nou ja zo gaat dat ook in het echte leven. Sorry, TMDan.

Enneh, lieve Lieveli, die avadinges van jou is behoorlijk mannelijk, zie eerste pagina, waardoor je misschien meiden op 't verkeerde been zet hiermee. Hij of wat het dan ook is is zich op een behoorlijk mannelijke manier aan zijn/haar kruis aan het krabben :Y)

Nee het gaat niet om deze avatar, maar om de avatar die ik had van Rutger Hauer. Anyway, ik ben een vrouw, met een profielfoto en alles.

femo

Re: Meedoen zonder paardeninteresses.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:23

Ik blijf wel netjes hoor. ik mag toch mijn mening geven?

waar maken jullie je druk om. het is een forum..
hij stelt zich netjes voor, hij is open en eerlijk..

ach.. naja.. laat ook maar.. ik ga van mijn avond genieten.

hasta la pasta!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:24

femo schreef:
Ik blijf wel netjes hoor. ik mag toch mijn mening geven?

waar maken jullie je druk om. het is een forum..
hij stelt zich netjes voor, hij is open en eerlijk..

ach.. naja.. laat ook maar.. ik ga van mijn avond genieten.

hasta la pasta!

Waar maak jij je druk om? Wij zijn toch ook eerlijk? Ik vind overigens aan mensen refereren als 'dominante paardenmeisjes' niet bepaald netjes. Eerder ronduit grof en denigrerend.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:28

Tsja, ik vraag me ook een beetje af wat een volwassen kerel op een paarden forum moet, enkel en alleen omdat er een topic loopt over tatoeages?! Je zegt zelf een heel forum over tatoo's te hebben, is dat niet genoeg?

En mensen wat is er mis met de ava van lieveli, Stewie is leuk. Ook vrij bijzonder trouwens dat een ava het geslacht van iemand bepaald :+

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:34

Ik ben net zo min netjes 'eerlijk' als sommige opmerkingen die gemaakt zijn in dit topic.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:36

Dat vind ik een beetje een raar excuus. Je hoeft gewoon je medebokkers niet voor 'dominante paardenmeisjes' uit te maken als je het niet met ze eens bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:37

Dat bokt een paardeforum ,dat is lang geleden hoor.Als ik de homepagina bekijkt zie ik meer vriendjes ,foute tampons, en scheve relatie's als paardeonderwerpen.
Het is meer een libelle/flair forum geworden.
Dus wat dat betreft is de tatoo meneer wat mij betreft welkom.Beter iemand die zich eerlijk voorsteld,als 25 onzin reactie's van iemand die ooit het woord paard heeft leren schrijven.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:39

Kir_Ples schreef:
Hoeveel mensen zitten er wel niet op bokt die voor 20 jaar terug een jaartje paard gereden hebben maar zijn blijven hangen door het feit dat ze bokt een leuk forum vinden, moeten zij dan ook weg?
Ik vind dit verder niet zo'n probleem hoor, de kans dat je deze man ooit terug vind op bokt is erg klein gezien hij voornamelijk mee wil praten in het tattoo topic.

Daarnaast hij vraagt het, hij heeft zich al min of meer voor gesteld en hij doet tot nu toe alles wat wij vragen.

Hoe mooi willen jullie t nog hebben? :D

Helemaal met je eens. Die tweakers; ja daar straalde het inderdaad mijlenver vanaf dat die hier alleen maar waren om meiden te versieren. Een ging zelfs zover dat die beweerde een Fries te hebben die gestolen was, waarna een aantal bokkers midden in de nacht naar een paardenmarkt gingen om te kijken of die Fries daar misschien was.
Ts zegt gelijk al eerlijk waar die voor komt en zo te zien zal hij zich idd voornamelijk op gaan houden in het tattoo topic (moet die eens opzoeken; zelf ook gek van tattoos) en krijg nu ook niet bepaald de vibe dat het om hele andere dingen gaat. Wat bij die tweakers dus wel het geval was.

Met andere woorden; ik heb er ook geen problemen mee hoor. Laat je niet zo makkelijk weg sturen hoor ts.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:41

jam het is echt verschrikkelijk dat ik dat gezegd heb. Poe Poe.

ik vind het geen excuus om onbeschoft te worden en je achter 'eerlijkheid' te verschuilen.

maar zoals ik al zei, Ik stop met deze discussie, ik vind het belachelijk.

have fun.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:42

femo schreef:
jam het is echt verschrikkelijk dat ik dat gezegd heb. Poe Poe.

ik vind het geen excuus om onbeschoft te worden en je achter 'eerlijkheid' te verschuilen.

maar zoals ik al zei, Ik stop met deze discussie, ik vind het belachelijk.

have fun.

Waar ben ik onbeschoft geweest?

Overigens, ik heb even de quote van Neonlight gepikt, een groentje.

Citaat:
Die 25 berichten is ervoor dat Bokt op de eerste plaats een paardenforum is, en niet een fotografenforum, "help mijn vriendje maakt het uit"-forum, "welke telefoon moet ik kiezen"-forum, etc. De topics op algemeen zijn er wel, maar als bijzaak en extra service. Het hoofddoel is nog altijd paarden, wanneer iemand geen 25 nuttige informatieve berichten kan plaatsen hoort die persoon waarschijnlijk niet thuis op een paardenforum en komt die voor een ander doel op bokt.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:43

En die quote is precies zoals ik het ook begrepen heb.... :j

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:53

Gastslotje voor overleg.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 11:43

Moderatoropmerking:
Een definitief slotje. Zoals Neonlight al aan heeft gegeven is er een 25 post regel, om de volgende reden.

Citaat:
Die 25 berichten is ervoor dat Bokt op de eerste plaats een paardenforum is, en niet een fotografenforum, "help mijn vriendje maakt het uit"-forum, "welke telefoon moet ik kiezen"-forum, etc. De topics op algemeen zijn er wel, maar als bijzaak en extra service. Het hoofddoel is nog altijd paarden, wanneer iemand geen 25 nuttige informatieve berichten kan plaatsen hoort die persoon waarschijnlijk niet thuis op een paardenforum en komt die voor een ander doel op bokt.