Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ceriadwen schreef:[VN] ‘Wij willen onze pony terug’
Hoe kan dit is samenhang met het uitgelegde beleid in dit topic op de voorpagina staan?
. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik je vraag niet helemaal begrijp met betrekking tot dit topic, dus e.e.a. afhankelijk van wat je precies wil weten hoort het, denk ik in het nieuwstopic. -> [FZ] Hoe wordt de 'nieuwswaarde' van berichten bepaald?
. Of althans, wat voor uitleg er tot dusver ook wordt gegeven, men is het er per definitie niet mee eens en dat is op zich niet zo erg maar sommige mensen posten als je het mij vraagt niet bepaald netjes in dit topic (en dan bedoel ik niet de modjes
).
.
?
Sees schreef:Ceriadwen, de regels en dus het beleid erachter zijn na te lezen, toch? Ik begrijp de uitleg van de mods overigens wel dus ik heb het idee dat het niet zoveel uitmaakt welke reden er aangehaald wordt omdat sommige mensen het gewoon per definitie niet eens zullen zijn met de beslissing?
Anyway, hopelijk komen de mods tot een conclusie waar iedereen zich in kan vinden.
. Ik vind dan ook niet dat de Mods ooit een uitleg verschuldigd zijn aan wie dan ook behàlve aan de TS. Ze kunnen het toch nooit goed doen... 
?
maar ik snap het geloof ik gewoon niet). Áls het al zo zou zijn dat het 'lijkt' alsof het een typisch gevalletje van leuker kunnen we het niet maken betreft, dan heb je toch nog steeds een antwoord? Zij het een waar je je niet in kunt vinden?
Verder vraag je om een antwoord en hoe je het ook wendt of keert ik vind het onterecht om binnen vijf uur een reactie te verwachten of te eisen omdat je toevallig iemand van dat team in een ander topic ziet komen. Sees schreef:Nynke ik zeg niks over je mening uitendie mag je uiten. Ik zeg dat ik me afvraag waarom iemand anders dan de TS denkt 'recht' te hebben over uitleg inzake het slotje
.
Dus inderdaad wat Sammie zegt.
. Nogmaals, je mag je mening uiten maar de Mod is je geen uitleg verschuldigd.
.
...
.