Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Wat dat betreft is de discussie hier vrij theoretisch. Voor zover ik weet zijn alle verwijder- en anonimiseerverzoeken van de afgelopen tijd allemaal naar volle tevredenheid afgehandeld.
Punz schreef:Ik wordt altijd zo moe van het geklaag over bokt. Ik neem aan dat iedereen hier vrijwillig aanwezig is, daarbij op de hoogte is van de spelregels en dankzij of ondanks de spelregels er zelf voor kiest om op dit forum aanwezig te zijn.
Kan slecht tegen het eeuwige geklaag, de verwijtende vinger naar de medewerkers van bokt. Als je een probleem hebt met iemand los dat dan met díe persoon, of het betreffende boktteam op. Of niet. Als als zaken je te veel storen: je hóeft hier niet te zijn.
Maar dat klagen en zeuren over mensen die gewoon, meestal als vrijwilliger, keihard aan het werk zijn om een forum als bokt goed te laten functioneren, (en die daar bést eens een fout zullen maken, of een beslissing zullen nemen die achteraf misschien niet zo handig is) daar heb ik eigenlijk best genoeg van.
Ja, er zullen bést fouten gemaakt worden. Maar misschien maar in de discussie gewoon wél van het uitgangspunt vertrekken dat de mods hun werk in principe gewoon góed en eerlijk willen doen...
Dat zou al een stuk schelen....
Punz schreef:Nee, maar wel je naam wijzigen en besluiten hier niet meer te komen.
Bokt is een een ontwikkelend medium, dynamisch in plaats van statisch. En als het zich ontwikkelt in een richting die je toenemend niet meer bevalt, dan moet je daar uiteindelijk je conclusies uit trekken..
En natuurlijk kun je het gesprek aan gaan ,en natuurlijk mag je kritisch zijn. Maar ik vind het hier te vaak nét iets te makkelijk zeuren, en net te weinig constructief, net te weinig respectvol naar een groep mensen die hard werkt op bokt mogelijk te maken.