Jolandaa schreef:Zorgen dat je een keer goed hard van je paard afvalt wedde dat je meer naar achter gaat zitten.
Ging over hoe je een beter zit kon krijgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Missie_Maxie schreef:Tja, 'schud' je vriend veel met zijn hoofd? Ik zou hem mee nemen naar een ruitersportzaak, caps passen en desnoods aan iemand vragen of hij goed past op het hoofd. Ook meteen even testen(dus veel schudden met je hoofd en kijken of hij voor de ogen valt)![]()
Succes
Citaat:hallo iedereen, ik ben hier net nieuw, maar ik moest ff me (verzorg)paardje showen. hij heet plagom en is een 10 jarige volbloed arabische hengst.
ik rij dus ook bij een arabieren fokkerij en rij dus niet alleen op plagom maar hij is wel me lievelingetje..
hier ff wat fotootjes van plagom en anderen
[veel foto's van héél erg slechte kwaliteit, goede digitale camera's waren 11 jaar geleden nog best bijzonder]
nou dat waren ze.. (ik heb nog meer foto's maar anders wordt het wel erg veel in 1 keer)
ben benieuwd wat jullie ervan vonden
groetjes
ow trouwens jullie moeten echt nog even deze gave foto van plagom checken
http://www.huybers.com/darc/pvj/index.html
dan moet je alleen wel 1 fotootje verder klikken (plagom heeft daar een wit hoofdstel, paard van het jaar 1996) erg stoer! heleboel spiertjes..
Brechtje_A schreef:Ik kende het paard waar het over gaat, ben namelijk vrijwilliger op de kinderboerderij, ik ben heel erg geschrokken over het nieuws! R.I.P. Guusje
Citaat:ik zou het niet weten sorry :/, maar ga het wel volgen, heb met zadel al moeite met de overgang(niet dat ik naar de manen moet grijpen maarja) rij nog maar een halfjaartje hoor
Pasamba schreef:Ik had rijfoto's geplaatst in een topic en keek schijnbaar heel erg naar beneden, waarop iemand vroeg: "heb je veel geld gevonden?"Pasamba schreef:Neej sOrry geen geld gevonden..
NeverGiveUp schreef:Dat ik nooit opgeef om ooit een paard te krijgen!
Ik zal me binnekort nog even voorstellen.
Riannetjehh schreef:Hoi allemaal
Ik heb zelf geen eigen paard maar heb wel moeite met wat dingetjes op mijn manege paard. Één daarvan is dat ik nooit een goeie overgang kan maken van de gallop naar de draf... van draf naar stap lukt het wel maar vanuit de gallop valt ze altijd meteen terug naar de draf. Met wedstrijden heb ik daar al min punten van gekregen dus ik wil het graag verbeteren, heeft iemand tips??
alvast bedankt
xxxxx
lifaya schreef:Heey allemaal
Ik ben net nieuw hier, en ik weet niet of dit de juiste plek is om dit
te posten. In elk geval, ik ben op zoek naar paarden modellen in omg.
Leiden-Rijnsburg, maar het mag eventueel verder zijn, maar dan wel
ná 16 Augustus (ivm. OV jaarkaart). Ik ga de foto's gebruiken
voor mijn portofolio, ik zit namelijk op een grafische school en wil
richting fotografie gaan. Ik heb al een aantal dieren gefotografeerd
hieronder zie je enkele resultaten:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik werk met een Olympus E-500 met 40-150 mm lens. Ik heb ook de standaart
lens. Ik ben nog wel een beginnende fotograaf dus moet nog veel leren wat
betreft fotograferen en belichting enzovoort. Maar oefenen baart kunst, vandaar
dat ik paarden modellen zoek![]()
Nou, laat maar wat horen als je interesse hebt, het is geheel gratis!
Groetjes Renée
[***] schreef:OOh wat erg!!!, ik ben nieuw hier en ik vind bokt.nl super luk en spannend met zulke verhalen......maar om zulke verhalen te lezen is het zielig voor die paarden
Citaat:Hallo allemaal,
Ik heb jullie hulp nodig! Ik ben 13 jaar, ik heb geen pony, en wel een paar honderd euro. Ik zou graag een pony willen, en er is ergens een shetlandveulentje
te koop, ik zou die heel graag samen met mijn vriendin kopen. Wij hebben een heel plan uitgewerkt, maar mijn ouders beginnen nu te zeuren van 'en als hij nou ziek wordt?' en 'je kunt beter later een paard kopen waar je op kan rijden' en allemaal dat soort dingen
. Ik vraag me nu af: Wat moet ik doen? Luisteren naar mijn ouders en hem niet kopen, of Samen met mijn vriendin hem wel kopen? Ik weet het nu echt niet meer!
[***] schreef:[***] schreef:OOh wat erg!!!, ik ben nieuw hier en ik vind bokt.nl super luk en spannend met zulke verhalen......maar om zulke verhalen te lezen is het zielig voor die paarden
Ging over 3 paarden die verongelukt waren.. De rest van mijn berichten zijn echt heel erg pennyTot MSN taalgebruik aan toe..
naomi_g1998 schreef:[***] schreef:
Ging over 3 paarden die verongelukt waren.. De rest van mijn berichten zijn echt heel erg pennyTot MSN taalgebruik aan toe..
haha 'ik vind bokt.nl super spannend'
[***] schreef:jaaah, dank je wel Sab., next time kom je ook wel kijkn hea...6 maart is er weer wedstrijd doe ik weer mee....komen er weer foto's..natuurlijk!!
maare commentaar is welkom, alleen niet herhalen wat een ander zei..hahah...![]()
hoop dat jullie het mooi vinden, zeg maar welke foto je het mooiste vind...ikk waar ik bijna vierkant sta...maar jah...![]()
Doei doei xxxxxxiez