Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imala schreef:En in the picture topics met de mededeling dat paard te koop staat?
Of zoek ik nu tever?
LadyMadonna schreef:Cardy: het betrof wel een vaste poster, die door omstandigheden met spoed een plekje voor haar paardje zocht. Het gaat hierin helaas niet over mezelf.
Maar goed, ik leg me erbij neer.
Waarom reageert de bezwaarcommissie hier trouwens niet? Fz valt toch onder hun?
JoAnn schreef:Overigens, als jij zo op de hoogte bent van het commerciële beleid duurde het voor jou even lang om mijn tem te bekijken dan om met die zeven dagen regel te gooien. Die vind ik overigens niet terug in de help.
Citaat:Zijn er nog extra regels waar moderators zich aan moeten houden?
Ja die zijn er. Hieronder staan de belangrijkste:
Een moderator mag in principe niet modereren of TEM’s afhandelen in topics waarin je zelf actief bent of inhoudelijk hebt gereageerd.
Informatie op de teamforums is vertrouwelijk. Het is verboden de teamforums aan niet-teamleden te laten lezen of quotes of andere informatie door te spelen.
Misbruik van de gereedschappen die je als moderator tot je beschikking hebt, bijvoorbeeld voor het voortrekken van bevriende bokkers of dwarszitten van mensen die je niet mag, is vanzelfsprekend niet toegestaan.
Het is de bedoeling dat mods aan de veilige kant van de regels blijven wanneer ze zelf deelnemen op het forum. We willen moderators zeker niet monddood maken maar het is voor hen niet de bedoeling de grenzen op te zoeken.
Behalve in standaardsituaties mogen geen OW's of Bans worden uitgedeeld zonder toestemming van een hoofdmoderator.
TEM’s op het forum moeten binnen 7 dagen worden afgehandeld.
Percy schreef:LadyMadonna schreef:Cardy: het betrof wel een vaste poster, die door omstandigheden met spoed een plekje voor haar paardje zocht. Het gaat hierin helaas niet over mezelf.
Maar goed, ik leg me erbij neer.
Waarom reageert de bezwaarcommissie hier trouwens niet? Fz valt toch onder hun?
Waarom wil jij jezelf onzichtbaar maken? Zoveel jaren op bokt maar opeens een andere naam willen? Dat snap ik niet. Ben je het niet eens met hetgeen je in het verleden gepost hebt? Wat is dan de andere reden dat je een naamsverandering wilt???
Boras schreef:Je bent me d'r een, JoAnn![]()
Krijg je netjes een reactie op je opmerking , ga je de moderator dat voor de voeten gooien.
Maak dan niet van dergelijke opmerkingen, dan hebben ze meer tijd om tems te behandelen
Kuggur schreef:Weet je, je kunt ook gewoon niet van deze gratis voorziening gebruik maken, en die vrijwilligers niet meer lastig vallen met gemiep over dat jouw oh zo belangrijke tem niet bliksemsnel wordt behandeld...