Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geen idee wat hier nu precies mis gaat, het lijkt te maken te hebben met een upgrade van Drupal, maar waar het probleem nu exact ontstaat is een groot mysterie. Dat maakt het oplossen van de problemen vervolgens weer erg lastig...
Excuses voor het ongemak! Erg vervelend dit
Citaat:Notice: Undefined index: minified in colorbox_get_js() (regel 306 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/modules/contrib/colorbox/colorbox.module).
Annemiek80 schreef:geen idee of het gerelateerd is maar op de startpagina krijg ik (in een rood/roze box) de volgende mededeling:Citaat:Notice: Undefined index: minified in colorbox_get_js() (regel 306 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/modules/contrib/colorbox/colorbox.module).
Verder had ik gisterenavond ook een aantal keer een 504 melding en de afgelopen dagen ook al
Annemiek80 schreef:geen idee of het gerelateerd is maar op de startpagina krijg ik (in een rood/roze box) de volgende mededeling:Citaat:Notice: Undefined index: minified in colorbox_get_js() (regel 306 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/modules/contrib/colorbox/colorbox.module).
Verder had ik gisterenavond ook een aantal keer een 504 melding en de afgelopen dagen ook al
enkel op de voorpagina... Just_Sannee schreef:Ik heb hem op de hoofdpagina en op de markt.
Ik kan ook niet meer zoeken op Markt.. Ik zie alleen de 'hoofdadvertenties'
Evelyne79 schreef:jup, hier ook
HomeHome
Foutmelding
Notice: Undefined index: minified in colorbox_get_js() (regel 306 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/modules/contrib/colorbox/colorbox.module).

Just_Sannee schreef:En als ik een advertentie op markt open krijg ik;
Notice: Undefined index: field_ad_pricing_scheme in include() (regel 51 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/themes/bokt/templates/node--ad.tpl.php).
Notice: Trying to get property of non-object in include() (regel 51 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/themes/bokt/templates/node--ad.tpl.php).
Notice: Undefined index: minified in colorbox_get_js() (regel 306 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/modules/contrib/colorbox/colorbox.module).