Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Maar maak dan bijvoorbeeld je eigen forum, als het voor jullie topic allemaal zo verschrikkelijk is. Daar ben jij vast handig in. Hoef je met niemand meer rekening te houden.
Ik snap je punt wel hoor, maar ik heb ook zoiets van *zucht, kreun, puf, heb je hen weer*.
Gini schreef:De link met de 1 april grap ging niet over Tweakers. Ging enkel over het feit dat seks en daten blijkbaar hoognodig zijn, wel beetje blijven lezen wat ik schrijf.
Edit: Het was bokker lieveli die het woord Tweakers heeft laten vallen, niet ik. Don't shoot the wrong person.
_Natasja_ schreef:MarcoBorsato schreef:Maar maak dan bijvoorbeeld je eigen forum, als het voor jullie topic allemaal zo verschrikkelijk is. Daar ben jij vast handig in. Hoef je met niemand meer rekening te houden.
Ik snap je punt wel hoor, maar ik heb ook zoiets van *zucht, kreun, puf, heb je hen weer*.
Lekker aardig
Maar het gaat er niet om dat wij iets willen.
Helemaal niet.
Ik zie liever een seksloze bokt dan dat 18+ geneuzel.
Maar dat er verwondering ontstaat is niet vreemd toch.
En die ene uitspraak over seks die je aanhaalt kwam van jou zelf af.
Maar aangezien het nu wordt gezien als een bepaalde HK die loopt te zeuren.
Laat maar zitten. Ik meng me niet meer in de discussie.
Gini schreef:En om even een gooi te doen naar de reden waarom sommige HK-posts niet mogen en dit topic wel. In de Boktregels staat duidelijk dat een expliciet topic aangegeven moet worden met 18+ vermelding in de titel. Dat is met dit lopende topic het geval. Is dit bij de HK-topics ook zo? Dan zou dat misschien wel de reden kunnen zijn. Kan je makkelijk even een modje voor pb'en.
Gini schreef:De Bokt-regel is hierin zeer duidelijk, het mag niet.Citaat:Bokt is een forum waar mensen van alle leeftijden welkom zijn. Dat betekent onder andere dat we een grens hebben getrokken voor berichten en foto's met een seksuele lading. Als je een serieuze vraag hebt met betrekking tot seks (denk aan pijn bij het vrijen) mag dat besproken worden op het MensenWelzijn forum. Maar eigenlijk alles wat te maken heeft met hoe leuk, lekker, spannend sex is of kan zijn (van je ervaringen in detail, tot favoriete speelgoed tot meest bijzondere plaats) willen we je vragen buiten Bokt te bespreken.
Het feit dat deze topics wel mogen is om tegemoet te komen aan de noden van de gebruikers. (En die nood zit blijkbaar zeer hoog, want jeetje, hoeveel 18+ topics wil je hebben.). Waarschijnlijk wordt er achter de schermen wel over dit topic gepraat.
Modjes kunnen het nooit goed doen. Wanneer ze strikt de regels volgen, worden ze verweten van te stug te zijn en bokt te beheren als een politiestaat. Zijn ze coulant en laten ze dingen toch oogluikend toe, dan meten ze met 2 maten.
Soms, heel soms is het een verademing om even diep adem te halen, tot 10 te tellen en lekker een toertje door het huis te stappen en dan na te gaan of iedere slak zout verdiend.
xSlvna schreef:Dus de 18+ ers moeten zich maar houden bij kinderpraat en paardenpraat, nah denk niet dat Bokt.nl gezelliger wordt als de 18+ topics verwijderd worden, ze zijn leuk en er staat vooraf dat het 'grote mensen praat' is.
Moeten ouders hun kinderen maar waarschuwen en zeggen 'Als er 18+ staat mag je er niet op klikken!'.
Dat zulke praat niet in een gewoon topic mag, snap ik, maar in een 18+? Kom op hey.
Voor zulke topics (die eigenlijk niet veel met seks te maken hebben) zal geen enkele bokker naar seksforums gaan, om even te kijken wat de ervaringen van zulke mensen zijn bij 'afknappers' etc.