Liegen/dingen verdraaien op Bokt :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:38

love_western schreef:
Ik vind pubers schattig <3 Denken dat ze al heel wat zijn. Maar eigenlijk moeten ze nog heel wat leren. Ik mis mijn pubertijd ;(

Dit is niet zo aardig. Bovendien heb jij volgens mij ook nog de onzekerheden die een puber heeft, dus jouw pubertijd kan nooit ver achter je liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:39

XEefjuhX schreef:
love_western schreef:
Dat kan ik zien aan hoe je reageert. Daarbij reageer je ook erg aanvallend als wij iets zeggen. Jij hebt commentaar op dat mensen hier liegen/verdraaien. Maar je kunt niet tegen commentaar zodra het over jou gaat. Daarnaast is het voor ons makkelijker als jij normaal Nederlands gaat typen.

Wat zijn we weer lekker bezig -.-
Ik typ gewoon snel, en maak typefouten.
So what?

Langzamer typen en jezelf controleren op fouten. En een tikkeltje minder arrogant doen :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:39

Soms is het ook gewoon beter om niet te reageren. Diep adem te halen, tot 10 te tellen, bokt weg te klikken en een agressief schietspelletje te gaan doen ofzo. :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:40

Love_western; ook jij hebt nog een puberbrein hoor :D

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:40

love_western schreef:
Ik vind pubers schattig <3 Denken dat ze al heel wat zijn. Maar eigenlijk moeten ze nog heel wat leren. Ik mis mijn pubertijd ;(

Ja, wat was het leven toen nog eenvoudig hè.....

@ TS: Welkom op het grote boze internet. Liegen/dingen verdraaien is niet typisch Bokt, dat is typisch (een onderdeel van het) internet. Alles wat je op internet leest moet je met een korrel zout nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:41

lieveli schreef:
love_western schreef:

Dit is niet zo aardig. Bovendien heb jij volgens mij ook nog de onzekerheden die een puber heeft, dus jouw pubertijd kan nooit ver achter je liggen.

Alsof jij zo aardig doet tegen ts ;)

Maar mijn onzekerheden hebben helaas niks met puber zijn te maken. Aangezien ik tijdens de pubertijd meer zelfvertrouwen had als nu ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:41

vuurneon schreef:
Love_western; ook jij hebt nog een puberbrein hoor :D

Die raak ik nooit kwijt

onbarefeet

Re: Liegen/dingen verdraaien op Bokt :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:42

Wtf nu hebben we het ineens over pubers? :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:43

Nerwen schreef:
@ TS: Welkom op het grote boze internet. Liegen/dingen verdraaien is niet typisch Bokt, dat is typisch (een onderdeel van het) internet. Alles wat je op internet leest moet je met een korrel zout nemen.

Is het niet gewoon 'welkom in het leven'? Alhoewel je je op internet wel makkelijk kan verschuilen natuurlijk. Die blind date van mijn collega was toch echt minstens 10 jaar ouder en zeker 20 kilo zwaarder dan zijn profiel vertelde _O-
Voor haar een teleurstelling, voor ons vooral een zeer vermakelijk verhaal :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:44

love_western schreef:
Maar mijn onzekerheden hebben helaas niks met puber zijn te maken. Aangezien ik tijdens de pubertijd meer zelfvertrouwen had als nu ;)

Ik vind het gewoon laf dat je haar zo belachelijk probeert te maken terwijl je zelf ook niet goed weet hoe je in het leven staat. Geeft niet, jij bent ook nog maar 17 of 18 toch? Pubertijd/adolescentie.

Evy, in alle eerlijkheid. Je bent vaak echt schijtirritant. Overal erbij, overal dingen proberen te sturen en dan die laffe pb's. Wat je nu in je HK hebt gezegd is ook niet volwassen, natuurlijk lezen mensen dat en zet dat kwaad bloed.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:46

llevell schreef:
Evy, in alle eerlijkheid. Je bent vaak echt schijtirritant. Overal erbij, overal dingen proberen te sturen en dan die laffe pb's. Wat je nu in je HK hebt gezegd is ook niet volwassen, natuurlijk lezen mensen dat en zet dat kwaad bloed.

Amen
Laatst bijgewerkt door Esmee_RS op 08-05-13 19:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Liegen en dingen verdraaien, wie vind het wel fijn ?
Het is overal, op Bokt , op heel internet, in het dagelijks leven.
Je kan er niks aan doen en het beste is om het te negeren(maar dat is natuurlijk niet altijd even makkelijk)

Maaike162

Zou me niet zo veel verbazen als dit topic straks op slot gaat. Beetje off-topic over pubers! Maarrre.... Ben ook een puber en ik geef het toe! :) Ook al zou ik het niet erg vinden als mijn pubertijd over een paar jaartjes over is :)

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:46

lieveli schreef:
love_western schreef:

Tja jou mening, alhoewel jijzelf begon met aanvallende pb's sturen en ik je eigenlijk in 1 topic maar heb gesproken??
Wat ik in dat JK topic gezegt, heb: wij (ik en die meiden) besrpeken zowat alles met elkaar.
Ook dit.
Zoals meerderen al gezegt hebben: Dit is internet ;)

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:47

Maaike162 schreef:
Zou me niet zo veel verbazen als dit topic straks op slot gaat. Beetje off-topic over pubers! Maarrre.... Ben ook een puber en ik geef het toe! :) Ook al zou ik het niet erg vinden als mijn pubertijd over een paar jaartjes over is :)

Heb ik ook al gevraagt aan een mod, of het op slot mocht.
Blijkbaar vonden ze het niet erg genoeg en laten ze het open :(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:48

Evy, als dit internet is, moet je niet gaan zitten huilebalken dat je van bokt afgaat. Bovendien heb ik je in 1 topic aangesproken op je gedrag maar in nog ontelbaar veel andere topics gedacht 'mijn god, waar zijn de ouders?'

Blijkbaar zijn er meer mensen die zich aan je storen, trek er een leerpunt uit.

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:50

XEefjuhX schreef:
Maaike162 schreef:

Heb ik ook al gevraagt aan een mod, of het op slot mocht.
Blijkbaar vonden ze het niet erg genoeg en laten ze het open :(

Snap idd dat je dit topic op slot wilt! Denk dat ze het ook wel snel gaan doen, hoor!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:51

Esmee_98 schreef:
llevell schreef:

Amen

Nooit gedacht, maar toch: +1

Hoewel dit nu niet leuk is Eef, probeer er van te leren. Bepaalde dingen moet je doormaken zoals ik al schreef. Net als iedere andere puber. Probeer daar iets mee te doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:52

lieveli schreef:
love_western schreef:

Ik vind het gewoon laf dat je haar zo belachelijk probeert te maken terwijl je zelf ook niet goed weet hoe je in het leven staat. Geeft niet, jij bent ook nog maar 17 of 18 toch? Pubertijd/adolescentie.

Weet verder prima hoe ik mijn leven wil staan.

Maar maak jij haar nu niet belachelijk dan?

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:53

Pubertijd is idd leerzaam, niet altijd leerzaam op een leuke manier, maar toch belangrijk voor het volwassen worden!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:53

Oke dus ts opent een topic met dr mening erin.
En wij geven onze mening, en dan zijn wij fout en wilt zij het topic op slot?
:+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:58

Sammyy schreef:
love_western schreef:

Dat dachten we allemaal :D *\o/*

Nou sorry hoor, maar toen ik nog klein was las ik hooguit mee op Bokt, reageren nooit.
Ik wist dondersgoed dat alle grote mensen meer verstand van zaken hadden dan ik :D

Sammyy

Re: Liegen/dingen verdraaien op Bokt :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:58

Sorry, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk :)

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:59

Esmee_98 schreef:

jullie geven idd je mening, helemaal prima.
Maar maak er dan geen reltopic van en vlieg elkaar ook niet in de haren :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 20:01

XEefjuhX schreef:
Esmee_98 schreef:

jullie geven idd je mening, helemaal prima.
Maar maak er dan geen reltopic van en vlieg elkaar ook niet in de haren :+

Ehm, wij vliegen niet in de haren hoor :+ Dat doet er 1tje.