Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marietjeeh schreef:Ik ben zelf 15, en ik ben het ermee eens dat mensen die jonger zijn soms wat gekleineerd worden. Toch vind ik het goed dat YRT er is. Sommige mensen van 15 zeggen niet slimme dingen (als in: ik heb een pony en ik hoef geen hulp van de buitenwereld) op het gewone forum. Ik snap dat mensen daar gek van kunnen worden. Hoe stom ook voor de jongere mensen
Chantal1609 schreef:Ik snap het opzich wel
Ik ben nu 15 en niet alleen op bokt maar ook in het dagelijks leven gaan mensen ineens heel anders doen als je zegt dat je 15 bent (ik zie er wat ouder uit dus vandaar)
Soms is dat inderdaad best irritant en ook op bokt als je ergens op reageert merk ik dat het vaak met een korreltje zout wordt genomen zegmaar
Het hangt van jezelf af hoe je het opvat en hoe erg je het vindt.
Ladybird schreef:Hoe ga je dat meten dan? want als je een regel maakt met: mensen die veel levenservaring hebben mogen ook een topic maken op ITP melden ook alle jongere mensen van -16 zich. want ja iedereen vind immers dat ie heel veel meegemaakt heeft?
lucaa2 schreef:Ik voel me soms ook nogal gekleineerd.
Dan vragen ze in een topic naar je mening, dan geef je die.
Maar als er ook maar iets in staat wat een oudere niet bevalt of.beter schijnt te weten, dan zeggen ze: "ach, zij begrijpt dat toch niet, ze is nog maar 14"
Dat wordt dan letterlijk gezegt.dit is dan ook precies de reden dat ik mijn leeftijd maar uit mijn profiel heb weggelaten. En wat denk je: ik geef net zoon reactie als toen mijn leeftijd nog ston genoteerd maar omdat sommige ouderen denken dat ik de jongste niet meer ben, wordt mijn mening nu ineens wel geaccepteerd.
Zeer kleinerend dus.
Oef, dat ben ik ook weer kwijt
_nvds schreef:Door dit bericht wil ik dit topic aanmakenglenstorm schreef:Ik ben 15 wordt over 4 maand 16. Maar vaak wordt er hier op bokt zo op neer gekeken van ughl 15.
Zit in 4VWO en ben geestelijk dus eigenlijk al gelijk aan sommige 18 jarigen.
Op bokt wordt echt een streep getrokken onder de 15 en 16+.
Best vervelend (vind ik dan) als ik foto's van een serieuze shoot plaats bij ITP en het dan naar JITP wordt verplaatst.
Dan denk ik, dit zijn heus niet penny foto's. Is hartstikke serieus maar waarom wordt ik niet serieus genomen?
Ik vind dat ze hier best gelijk in heeft , wat vinden jullie hiervan?
glenstorm schreef:Ik ben 15 wordt over 4 maand 16. Maar vaak wordt er hier op bokt zo op neer gekeken van ughl 15.
Zit in 4VWO en ben geestelijk dus eigenlijk al gelijk aan sommige 18 jarigen.
Op bokt wordt echt een streep getrokken onder de 15 en 16+.
Best vervelend (vind ik dan) als ik foto's van een serieuze shoot plaats bij ITP en het dan naar JITP wordt verplaatst.
Dan denk ik, dit zijn heus niet penny foto's. Is hartstikke serieus maar waarom wordt ik niet serieus genomen?
phormicola schreef:En toch zijn het dan de jongeren zelf die neerkijken op JITP en niet wij en ook de mods nietWaarom is JITP minder dan ITP, TS?