Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EvelijnS schreef:Het is begrijpelijk dat jullie teleurgesteld zijn dat het topic op slot is, maar weet wel dat het daar niet bij blijft. Zoals eerder gezegd zijn we in overleg over wat voor oplossing we hiervoor kunnen verzinnen, maar bedenk daarbij wel dat dit niet in een uurtje klaar is.We hebben het topic niet op slot gezet om jullie te pesten en ontevreden te maken, maar om te kijken naar een oplossing die voor iedereen prettig is. Inderdaad, het topic voldoet niet aan de regels op de huidige manier. Maar dat betekent niet dat we het idee maar wegwuiven en er niets mee doen, integendeel. Het enige wat we vragen is een beetje geduld.
Kentaro schreef:Toch blijf ik erbij dat dat topic vast niet bedoelt is voor vrijkaartjes e.d.![]()
Ben wel blij dat er aan gewerkt wordt hoor! Had dan alleen liever gezien dat het topic open had gebleven tot die tijd
branka16 schreef:EvelijnS schreef:Het is begrijpelijk dat jullie teleurgesteld zijn dat het topic op slot is, maar weet wel dat het daar niet bij blijft. Zoals eerder gezegd zijn we in overleg over wat voor oplossing we hiervoor kunnen verzinnen, maar bedenk daarbij wel dat dit niet in een uurtje klaar is.We hebben het topic niet op slot gezet om jullie te pesten en ontevreden te maken, maar om te kijken naar een oplossing die voor iedereen prettig is. Inderdaad, het topic voldoet niet aan de regels op de huidige manier. Maar dat betekent niet dat we het idee maar wegwuiven en er niets mee doen, integendeel. Het enige wat we vragen is een beetje geduld.
En tot er een oplossing is kunnen we hier in verder posten:
[LZP] Wie kan ik blij maken deel 3
EvelijnS schreef:Nee, dat topic heeft een andere insteek, namelijk het inzamelen van spullen voor goede doelen. Het is dus niet bedoeld om je spullen gratis weg te geven aan andere bokkers, maar om in te leveren ten goede van een goed doel. Daarom het verzoek dat topic gewoon te laten liggen en even geduld te hebben tot wij een oplossing hebben gevonden.
EvelijnS schreef:Ik snap jullie punt absoluut.Ik vind het ook een mooi idee om de mensen die minder te besteden hebben te helpen op deze manier, maar nogmaals, dat topic had deze insteek niet. In de openingspost van het topic staat het ook beschreven, er werd ingezameld voor stichtingen en doelen, niet voor individuen. Het is dan niet de bedoeling het topic zomaar om te gooien zodat het ook voor individuen is.
branka16 schreef:Ja gaat lekkur!!
Hahahaha
Maar!!
Even een ideetje..
Een bokt rommelmarkt?
Waar je alle paardenspullen en niet paardenspullen voor héél weinig weg kunt doen?
Eventueel weggeven?
Erg gezellig en je maakt vast véél mensen blij.
Locatie etc kan vast voor gezorgd worden
Koffie thee etc ook wel!