Waarom een slotje op het weggeeftopic?! Oneens!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rosaprinces

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:25

ja dat vind ik ook een goed idee!
dat topic was net zo gezellig!!! dan kwamen er kastjes voorbij, make up, tijdschriften, kaartkes enz enz en zie die maar op de markt terug te vinden, niet dus! ik vind het echt niet leuk van de mods

Hoed idee stef, maar let op dit topic word ook snle gelsoten hoor! (denk ik)

Mary1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:27

Ik wacht met smart op de oplossing van bokt :D
En zou het zin hebben om met z'n allen een hele dag niet te komen? Hebben we bokt daar dan echt mee? :+

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:27

Het is begrijpelijk dat jullie teleurgesteld zijn dat het topic op slot is, maar weet wel dat het daar niet bij blijft. Zoals eerder gezegd zijn we in overleg over wat voor oplossing we hiervoor kunnen verzinnen, maar bedenk daarbij wel dat dit niet in een uurtje klaar is. :) We hebben het topic niet op slot gezet om jullie te pesten en ontevreden te maken, maar om te kijken naar een oplossing die voor iedereen prettig is. Inderdaad, het topic voldoet niet aan de regels op de huidige manier. Maar dat betekent niet dat we het idee maar wegwuiven en er niets mee doen, integendeel. Het enige wat we vragen is een beetje geduld. :)

rosaprinces

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:28

XEefjuhX schreef:
stef schreef:
Misschien moeten we met zijn allen eens een statement maken (een dag massaal niet bokken of weet ik veel)
Misschien gaan er dan wat oogkleppen af

amoj schreef:
Hmm dat vind ik idd wel een goed idee stef!
Wie doet mee?

+1 :D :j

ik doe ook mee!
+1!!!

Mary1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:28

stef schreef:
En als we er nu een hk topic van maken? Of mag dat ook weer niet? (Ken niet het hele bokt wetboek uit m'n hoofd, sorry)

Wat is een HK topic dan :o

ApplePapple

Re: Waarom een slotje op het weggeeftopic?! Oneens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:31

als ik zo lees zijn er al veel ideeen binnen gekomen. ik vond dat topic een heel goed idee!!! ik blijf ff meelezen of het topic weer geopend wordt :)

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:33

EvelijnS schreef:
Het is begrijpelijk dat jullie teleurgesteld zijn dat het topic op slot is, maar weet wel dat het daar niet bij blijft. Zoals eerder gezegd zijn we in overleg over wat voor oplossing we hiervoor kunnen verzinnen, maar bedenk daarbij wel dat dit niet in een uurtje klaar is. :) We hebben het topic niet op slot gezet om jullie te pesten en ontevreden te maken, maar om te kijken naar een oplossing die voor iedereen prettig is. Inderdaad, het topic voldoet niet aan de regels op de huidige manier. Maar dat betekent niet dat we het idee maar wegwuiven en er niets mee doen, integendeel. Het enige wat we vragen is een beetje geduld. :)

En tot er een oplossing is kunnen we hier in verder posten:
[LZP] Wie kan ik blij maken deel 3

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:38

Toch blijf ik erbij dat dat topic vast niet bedoelt is voor vrijkaartjes e.d. :P
Ben wel blij dat er aan gewerkt wordt hoor! Had dan alleen liever gezien dat het topic open had gebleven tot die tijd :P

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:39

Kentaro schreef:
Toch blijf ik erbij dat dat topic vast niet bedoelt is voor vrijkaartjes e.d. :P
Ben wel blij dat er aan gewerkt wordt hoor! Had dan alleen liever gezien dat het topic open had gebleven tot die tijd :P

Dat topic is bij deze omgedoopt tot gratis topic.
Mopperen doe je maar ff een half uurtje tegen je spiegel :')

EvelijnS

Nee, dat topic heeft een andere insteek, namelijk het inzamelen van spullen voor goede doelen. Het is dus niet bedoeld om je spullen gratis weg te geven aan andere bokkers, maar om in te leveren ten goede van een goed doel. Daarom het verzoek dat topic gewoon te laten liggen en even geduld te hebben tot wij een oplossing hebben gevonden. :)

Mando

branka16 schreef:
EvelijnS schreef:

En tot er een oplossing is kunnen we hier in verder posten:
[LZP] Wie kan ik blij maken deel 3

Denk niet dat dat de bedoeling was van dat topic, dat was echt bedoeld voor paardenspullen die aan een goed doel gedoneerd werden en niet een weggeef topic.

Ik zou even rustig afwachten wat er gaat gebeuren ipv topics van 2012 ophoog te schoppen

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:41

Ik geef mezelf morgen een bok-verbod, hopelijk doen er nog meer mensen mee? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:41

Maar mensen die het niet ruim hebben en zo toch leuke paardenspulletjes kunnen vinden, vind ik ook een goed doel :j

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:42

XEefjuhX, dat vind ik nu eens een goed idee, dat jij jezelf morgen een bokt-verbod geeft!
Wacht toch eens even rustig af met welke oplossing de mods komen in plaats van te rellen.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:43

EvelijnS schreef:
Nee, dat topic heeft een andere insteek, namelijk het inzamelen van spullen voor goede doelen. Het is dus niet bedoeld om je spullen gratis weg te geven aan andere bokkers, maar om in te leveren ten goede van een goed doel. Daarom het verzoek dat topic gewoon te laten liggen en even geduld te hebben tot wij een oplossing hebben gevonden. :)

Dit noem ik dus meten met 2 maten, de insteek van dat topic is/was ook het weggeven van GRATIS spullen aan anderen die dat goed kunnen gebruiken (goede doelen uiteindelijk).. Maar kan een individu die moet rondkomen van een minimum en graag dat gratis kaartje voor t zwembad bij een bokker op wil halen, niet gezien worden als een goed doel?

Mij ontgaat hier de logica..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:45

Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Het is helemaal niet erg om paardenspulletjes weg te geven aan mensen die het minder hebben maar het gaat niet alleen over paardenspullen, het gaat meer ook over andere spullen...

Dat topic van Zooist had een hele andere insteek.
Daar hadden ze echt verzamepunten in heel NL en dan werden er goede doelen gekozen
Was toen erg goed georganiseerd en daar ontbreekt je de logica... klopt

Dat was echt goed opgezet en nu wordt er maar wat in gepleurt en zoek t maar uit
Denk niet dat iedereen daar blij mee is.

Je geeft jezelf maar een bokt verbod hoor.. succes...
Laatst bijgewerkt door Mando op 02-05-13 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt

chevax

Wordt toch niet gezegd dat dat niet als goed doel wordt gezien? Er wordt alleen gekeken naar een vorm waarin dit past.

Anoniem

Geheel onverwachts, maar toch :')
het andere topic is ook dicht. :O

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:47

Ik snap jullie punt absoluut. :j Ik vind het ook een mooi idee om de mensen die minder te besteden hebben te helpen op deze manier, maar nogmaals, dat topic had deze insteek niet. In de openingspost van het topic staat het ook beschreven, er werd ingezameld voor stichtingen en doelen, niet voor individuen. Het is dan niet de bedoeling het topic zomaar om te gooien zodat het ook voor individuen is.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:47

Ja gaat lekkur!!
Hahahaha

Maar!!
Even een ideetje..
Een bokt rommelmarkt?
Waar je alle paardenspullen en niet paardenspullen voor héél weinig weg kunt doen?
Eventueel weggeven?

Erg gezellig en je maakt vast véél mensen blij.
Locatie etc kan vast voor gezorgd worden :j
Koffie thee etc ook wel!

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:48

EvelijnS schreef:
Ik snap jullie punt absoluut. :j Ik vind het ook een mooi idee om de mensen die minder te besteden hebben te helpen op deze manier, maar nogmaals, dat topic had deze insteek niet. In de openingspost van het topic staat het ook beschreven, er werd ingezameld voor stichtingen en doelen, niet voor individuen. Het is dan niet de bedoeling het topic zomaar om te gooien zodat het ook voor individuen is.

Sorry!!!! :o

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:50

branka16 schreef:
Ja gaat lekkur!!
Hahahaha

Maar!!
Even een ideetje..
Een bokt rommelmarkt?
Waar je alle paardenspullen en niet paardenspullen voor héél weinig weg kunt doen?
Eventueel weggeven?

Erg gezellig en je maakt vast véél mensen blij.
Locatie etc kan vast voor gezorgd worden :j
Koffie thee etc ook wel!

Succes met organiseren... kan je een leuk topic voor openen aangezien je zo aktief bezig bent....

Laat je even weten wanneer en waar het is dan kan iedereen komen.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:52

Oei ik ga een topic maken hoor ik.
Word er al helemaal wild van :')

En waar start ik zo'n topic dan? *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:53

Maare, wel voor een goed doel he ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:54

branka16 schreef:
En waar start ik zo'n topic dan? *\o/*

Op bokt markt..... :')