Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:54

Oke, pardon?!
Waarom wordt er zomaar mijn post gequote, als ik de oorzaak van de link niet eens wist op dat moment?
Blijkt nu dat het via fb is ja.
Maar kom op zeg...Jolliegirl...het is goed bedoeld, maar laat me even weten dat je zomaar mijn post gebruikt?

Dankjewel

Oh en mensen, ik heb niets tegen deze hele actie!
Ik vind het juist gezellig! :D

lucifertje

Ik, en dan denk ik/hoop ik, hebben niet om zo'n belachelijke datingssite gevraagd. Als bokkers hier dan zo wanhopig zijn gaan ze maar naar een datingssite die hiervoor bedoelt is.
Ik heb ook niet meegedaan aan de chat of wat dan ook, maar ik stoor mij er bijzonder aan dat:
1. bokt vreselijk traag is
2. bokt continue uitlogt
3. gegevens/foto's ongevraagd roncirculeren
4. WWW vervuilt wordt met mannen die hier niks te zoeken hebben
5. bokkers pb's krijgen met vragen die echt niet kunnen.

Als je vragen of problemen hebt met je laptop stel je die maar lekker op Tweakers, dat is nou eenmaal een computer forum.
Ik vind het ronduit onbeschoft en schandalig dat dit heeft kunnen gebeuren.
Doet bokt echt geen goed.

milou123

Gini schreef:
Maar volgens mij worden nu bokkers met pb's bestookt die helemaal niet aan het chatgebeuren hebben deelgenomen. Dat moet toch ook niet? Dat enkelingen zich nu nog altijd amuseren met wat 'male attention', goed, te veel aan oestrogeen moet ergens naartoe. :') Maar je gaat toch mensen die van toeten noch blazen iets afweten, pb's sturen met verzoeken om naaktfoto's? :? De dag dat dat toegelaten wordt, maken we er beter een bokt.xxx van. :')

Ja, en denk je dat het zal helpen als je nu alles op laat doeken?
Het kwaad is al geschiet, als ze willen komen ze toch wel lastig vallen.
Overigens komen er ook mensen van fok.nl af om hier herrie te schoppen, ga maar eens lezen daar.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:55

Poess91 schreef:
Voor degene die geen paard gerelateerde dingen meer plaatsen:
Jullie zijn hier allemaal een keer gekomen over iets wat wel paard gerelateerd was toch?
Is dit niet even heel anders dan die mannen die hier komen voor de vrouwen?

Ik ben hier gekomen om te leren over dingen van en over paarden die ik nog niet wist.
Ondertussen is dat 10 jaar geleden en had je toen geloof ik 3 mannen in totaal op bokt :? :')

Nu ben ik blijven steken in een vast huiskamer-topic met leuke meiden en lees ik nog steeds van de "informatieve bokkers" interessante topics, alleen die worden steeds schaarser -O-

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:55

Ik verdenk het team nog steeds van een verlate 1-aprilgrap :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:56

Jolliegirl schreef:
Geryon schreef:
:?

Ik heb nergens last van. Praat gewoon met een paar tweakers en de tweakers die in het topic zitten zijn hartstikke normaal..

De 'verkeerde' gewoon negeren en dan houden ze wel op lijkt mij.

Ik wens gewoon niet aangesproken te worden door een geil ventje die naaktfoto's van me wil..
Dat hoort niet op BOKT.

Negeren is wel makkelijk geroepen... je word er inmiddels mee doodgegooid.. Al die topics en chatters...

Het is geen Lexa...

Dat hoort nergens. Maar het lijkt me meer uitzondering dan regel?

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:56

Sheran schreef:
Ik verdenk het team nog steeds van een verlate 1-aprilgrap :')

Dat mag ik niet hopen, dan draait het team wel een beetje door namelijk :=

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:57

Poess91 schreef:
Jullie zijn hier allemaal een keer gekomen over iets wat wel paard gerelateerd was toch?

Ik heb nooit echt mee gedaan aan de paardengerelateerde dingen.
Ik was altijd in de HK te vinden. :')

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:58

Anoli schreef:
Poess91 schreef:

Ik ben hier gekomen om te leren over dingen van en over paarden die ik nog niet wist.
Ondertussen is dat 10 jaar geleden en had je toen geloof ik 3 mannen in totaal op bokt :? :')

Nu ben ik blijven steken in een vast huiskamer-topic met leuke meiden en lees ik nog steeds van de "informatieve bokkers" interessante topics, alleen die worden steeds schaarser -O-

Kijk dan vind ik 't niets anders dan normaal.

Ik ga me toch ook niet op andere forums aanmelden omdat er eigenlijk altijd wel een topic is over games/muziek/films/sporten...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

milou123 schreef:
Poess91 schreef:

Ik heb nooit echt mee gedaan aan de paardengerelateerde dingen.
Ik was altijd in de HK te vinden. :')

Same here :).

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 17:58

lieveli schreef:
Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom uitgerekend jij wordt bestookt met PB's en waarom jouw foto's verspreid worden. Heb je op een bepaalde manier gereageerd die voor hen heel grappig is misschien?

Mijn foto's?
Dat zeg ik nergens.
En ik zeg ook niet dat ik bestookt word.. Er zijn hier meerdere mensen die vervelende berichten binnenkrijgen.. En er is iemand van wie er opeens een foto verstuurd werd.

En nop.. Ik heb niet gechat, ik doe daar niet aan mee.

YamaSaki

En uhm...mag mijn quote weg uit de OP...
Ja mijn foto kwam in de chat, maar dat is via de fb gebeurd.
Blijkbaar zijn de instellingen van mn fb niet goed.

Dat weet ik nu en probeer ik te fixen.
Maar ik vind dit juist wel een leuk idee! :D
Laatst bijgewerkt door YamaSaki op 03-04-13 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:59

Cayenne schreef:
Overigens zit mijn vriend wel op tweakers, maar die heeft hier niet aan meegedaan :P (hoop ik voor hem, anders heeft ie wat uit te leggen }> )

Misschien was het je vriend wel, die PB. :7
*grapje he

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:59

Er verschijnen nu zelfs op fb oproepen om je op bokt.nl aan te melden....

YamaSaki schreef:
En uhm...mag mijn quote weg uit de OP...

Ja beetje raar dat jouw quote zomaar gebruikt is.

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:00

Er zit een aantal rotte appels onder de tweakers, net zoals dat wij rotte appels onder de bokkers hebben. Jolliegirl, en Cayenne, echt heel erg rot dat jullie berichtjes hebben gekregen. Absoluut direct melden!

Ik ben het aan de andere kant niet helemaal eens met de beginpost. Biks en Bytes, tja, dat vertraagt de server en ik vermoed dat dat ook binnen een week weer weg is aangezien het veel problemen oplevert. Alleen ik heb niks tegen de tweakers die gewoon hier op het forum komen? Als zij lekker een welkom topic willen openen en jij vind het niks reageer je toch gewoon niet? Dat is naar mijn mening niets anders dan niet reageren op een topic wat je niet aan staat.

En zoals velen zeggen, het gaat wel weer liggen. De mensen die hier voor de paarden zitten blijven namelijk over, en enige tweakers die blijven gaan vanzelf naar de huiskamertopics. Anderen die onnuttige berichten plaatsen kan je, heel simpel, een PB'tje sturen dat dat niet zo gewenst is omdat ze er niks vanaf weten.

Ik praat, nogmaals, absoluut niet over de mensen die vunzige berichtjes sturen. Die mogen ze van mij gelijk bannen. :j

Edit: ik zie net dat er oproepen op facebook worden geplaatst om je aan te melden...dat vind ik wel een beetje op het randje. Het blijft inderdaad wel een ruitertopic, maargoed, je kan ze ook niet verbannen. Zolang ze ons niet lastivallen (dus niet gaan relschoppen/rare berichtjes sturen) zie ik het grote probleem echter niet.
Laatst bijgewerkt door Urbiezira op 03-04-13 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:01

Poess91 schreef:

Ik ga me toch ook niet op andere forums aanmelden omdat er eigenlijk altijd wel een topic is over games/muziek/films/sporten...

Misschien meld ik mij wel aan bij tweakers, open ik een topic met de vraag of ze mijn kapotte paard kunnen resetten...

Maar alle gekheid op een stokje, bokt heeft in mijn ogen hier de plank volledig misgeslagen...

Het zal je dochter van 10 zijn die een pb krijgt met de vraag of ze een orgasme krijgt als ze op haar pony rijdt... :oo

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 18:02

YamaSaki schreef:
Oke, pardon?!
Waarom wordt er zomaar mijn post gequote, als ik de oorzaak van de link niet eens wist op dat moment?
Blijkt nu dat het via fb is ja.
Maar kom op zeg...Jolliegirl...het is goed bedoeld, maar laat me even weten dat je zomaar mijn post gebruikt?

Dankjewel

Oh en mensen, ik heb niets tegen deze hele actie!
Ik vind het juist gezellig! :D

Sorry! Ik dacht dat ik de naam had gewijzigd in de quote!
Dit is natuurlijk niet mijn bedoeling geweest!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:02

lucifertje schreef:
Ik, en dan denk ik/hoop ik, hebben niet om zo'n belachelijke datingssite gevraagd. Als bokkers hier dan zo wanhopig zijn gaan ze maar naar een datingssite die hiervoor bedoelt is.
Ik heb ook niet meegedaan aan de chat of wat dan ook, maar ik stoor mij er bijzonder aan dat:
1. bokt vreselijk traag is
2. bokt continue uitlogt
3. gegevens/foto's ongevraagd roncirculeren
4. WWW vervuilt wordt met mannen die hier niks te zoeken hebben
5. bokkers pb's krijgen met vragen die echt niet kunnen.

Als je vragen of problemen hebt met je laptop stel je die maar lekker op Tweakers, dat is nou eenmaal een computer forum.
Ik vind het ronduit onbeschoft en schandalig dat dit heeft kunnen gebeuren.
Doet bokt echt geen goed.

inderdaad ! volledig mee-eens
gelukkig word ik hier niet bestookt met PB's
voor 1 april vond ik het wel leuk , maar nu :n
ik zeg : OPDOEKEN DIE HAP !

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:02

lieveli schreef:

Echt? :')

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 18:03

Ik kan het wel hebben als ik pb's krijg.. Ik vind het enkel irritant en onbeschoft..

Maar idd.. Er zitten hier jeugdige gebruikers..
En dan sexueel getinte vragen/opmerkingen, en om foto's vragen bijvoorbeeld... Dat gaat gewoon echt te ver imo...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:03

milou123 schreef:
lieveli schreef:

Echt? :')

Ja mijn fb o.a.

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:03

Ik vind het super gezellig met de Tweakers en echt heel leuk dat dit contact gesmeed is. Men had voor zover ik weet bij zowel ons beheer als dat van Tweakers niet verwacht dat dit zo groot zou worden.

Vervelende mensen kan je melden bij de Tweakermods (MueR bijvoorbeeld is er eentje die hier ook zit, en letrow volgens mij?) en dan worden ze keihard aangepakt.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:04

Ik vind dat er nu wel erg gedramatiseerd wordt eigenlijk en er ligt ook een aardig 'hulli en zulli' sfeer op de loer.. Tuurlijk de grap blijkt knap groter dan gepland (tenminste ik vemoed dat de planners dit niet voorzien hadden..) en het blijkt dat er met het nieuwe groen ook wat onkruid is meegekomen. Maar geef het weekje en de smeerlappen gaan vanzelf weg (danwel dat ze geband worden ivm smeerlapperij dan wel omdat de geilheid nogal tegenvalt en ze interesse verliezen) en dan houden we een rijker bokt over! Tof toch??

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:04

Anoli schreef:
Poess91 schreef:

Misschien meld ik mij wel aan bij tweakers, open ik een topic met de vraag of ze mijn kapotte paard kunnen resetten...

Maar alle gekheid op een stokje, bokt heeft in mijn ogen hier de plank volledig misgeslagen...

Het zal je dochter van 10 zijn die een pb krijgt met de vraag of ze een orgasme krijgt als ze op haar pony rijdt... :oo

inderdaad !