[Dienstmededeling] Bokt Nieuwsbrief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

Re: [Dienstmededeling] Bokt Nieuwsbrief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:16

Wat ik hierboven al aangaf: ook zonder dat er hier in het topic mensen op tegen zouden zijn, versturen we nooit mail naar mensen die dat niet wensen. Daarvoor hebben de mensen achter Bokt ook zelf een te grote hekel aan ongewenste mail voor :)
Daarnaast denk ik, maar dat is op dit moment echt glazen-bollen-werk: stel dat we een nieuwsbrief per mail gaan versturen aan de mensen die daar behoefte aan hebben dan zou dat extra zijn: in eerste instantie is het iets van Bokt, dus zal het altijd ook gewoon op Bokt zelf staan.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 13:13

Oke, maar is dat de enige manier van de BNB om die te lezen alleen via die nieuwsbrief in je mail? Want je dan zelf aangeeft te kunnen ontvangen? Want ik wil 'm wel graag lezen, ik wil 'm alleen niet per mail krijgen :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 13:18

Eline schreef:
Als we ook jullie tijd en energie voor een BNB gaan gebruiken, willen we dat alles klopt. Daarom is nu gekozen voor 'even niets', zodra er tijd beschikbaar is om te zorgen dat ook de techniek klopt, zal er een nieuwe nieuwsbrief komen.

Eline, in mijn tijd als groene werden er ook geen uren aan het BNB besteed. Waarom kan dan het BNB niet in zijn huidige vorm doorgaan terwijl er achter de schermen wordt gewerkt aan een alternatief? Daarnaast heb ik aan de voorkant nog nooit iemand horen klagen over de opmaak van het BNB.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 13:22

dat herken ik niet. Ik was wel degelijk uren aan het bnb kwijt, iig wel aan eindredactie en achterhalen van input.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 13:51

Eindredactie heeft mij ook enorm veel tijd gekost, voornamelijk door wat Lielle al zegt; gebrek aan input...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 14:08

Winged schreef:
Daarnaast heb ik aan de voorkant nog nooit iemand horen klagen over de opmaak van het BNB.

Van de andere kant heb ik wel meer dan eens de opmerking gehoord 'oh, dat lees ik nooit.' En hoewel je dat niet helemaal hard kunt maken zonder onderzoek, denk ik dat de layout daar zeker wel invloed op heeft.