Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:'Serieus werk van maken' is redelijk lastig. Enige dat nu nog rest zijn juridische stappen en dat is nogal een fors traject dat erg veel tijd/geld kost. En die investering in tijd en geld doe ik liever in andere zaken dus eerst geprobeerd om dit op een andere manier op te lossen.
BartVB schreef:Het lijkt redelijk willekeurig wie de mail wel/niet krijgt, ik heb er nog niet echt een patroon in kunnen ontdekken. Kreeg gisteren zelf ook zo'n mail op een test email adres. Ook mail doorgestuurd gekregen van mensen die mij wel gemaild hebben (de mail voor mijn eigen domein liep ook via Luxitude) en die zich nooit op Bokt.nl hebben geregistreerd.
'Serieus werk van maken' is redelijk lastig. Enige dat nu nog rest zijn juridische stappen en dat is nogal een fors traject dat erg veel tijd/geld kost. En die investering in tijd en geld doe ik liever in andere zaken dus eerst geprobeerd om dit op een andere manier op te lossen.
@Shellyke; als je het niet eens bent met b.v. een bericht dat je hebt ontvangen van een moderator dan kan je dit altijd aangeven bij deze moderator. Er kan dan meer uitleg worden gegeven of de beslissing wordt heroverwogen.
BartVB schreef:Een proces voorkomen heeft vooral als voordeel dat we met de tijd/het geld dat we daarmee besparen b.v. sneller de Markt kunnen verbeteren en/of de foto-upload online kunnen krijgen.
BartVB schreef:De berichten doorsturen naar abuse@transip.nl is een vrij eenvoudige en potentieel veel effectievere oplossing.
BartVB schreef:We hebben Luxitude meerdere malen gevraagd mensen te benaderen op basis van deze lijst met email adressen maar hier wordt helaas geen gehoor aan gegeven. We zijn aan het kijken wat andere opties zijn om hier een einde aan te maken.
Zelf kan je een klacht indienen via http://www.spamklacht.nl
Een andere optie is contact opnemen met de provider van Luxitude via het email adres: abuse@transip.nl