Hallo, eigenlijk niet nieuw meer, maar toch voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:50

Oh ja? :+ iedereen moet dat zelf weten natuurlijk, ik vind het een beetje gek, maar ach, wie ben ik, we zijn het wel gewend hier op bokt inmiddels... :')
maar ik vind het wel even super gaaf TS, wat een prachtige paarden heb je! ben op het moment weer eens lord of the rings aan het kijken en moet daar gelijk aan denken haha!

Joscaa

Re: Hallo, eigenlijk niet nieuw meer, maar toch voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:55

Ligt 't op weg naar Berlijn? Kom ik volgende keer langs, haha, onwijs gave paarden heb je zeg, heel leuk wat je doet. Toevallig zie ik van een vriendin van me wel eens dat soort foto's (in ieder geval, met harnas etc van die dingen van "vroeger nadoen"), stoer! :j
Die foto van je paard in die tent, is echt super, haha.

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 01:01

Airnt schreef:
Misschien moet je het niet zo serieus nemen. :)

Dat zou voor vele bokkers een goede regel zijn ;)

Ziet er echt top uit wat je doet, hard werken, veel reizen, maar een fantastic way of life! Geniet ervan!

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 01:08

En dat allemaal in zo'n korte tijd?

Ik rij nu aardig wat jaren en ben nog steeds blij als ik er op blijf zitten (dat is mijn grootste wedstrijdambitie, die maak ik tenminste waar) en een beetje fatsoenlijk dressuur oefeningen kan doen
laat staan dat je me wapens in handen duwt of dat ik tegelijkertijd op roofvogels moet gaan letten :')
Ik ben jaloers :D

(o, en kan ik mijn vriend even een jaartje bij je in de leer doen? Hij vindt paardrijden maar niets, misschien wordt het interessanter als we er wat leuke context aan geven op deze manier :)) )
Laatst bijgewerkt door Oeska op 12-02-13 01:12, in het totaal 2 keer bewerkt

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 01:11

Frederieke_ schreef:
het is dat we dit inmiddels allemaal gewend zijn op bokt, maar even serieus, reageer je in het echte leven ook zo als iemand zich voor stelt? := ik vind het eerlijk gezegd raar. :n

Je had het wel niet tegen mij, maar ja, ik wel :j Ik zeg gerust wat ik vind (damn you're hot of iets in die strekking meestal) :Y) hier nu niet van toepassing voor mij dan hoor, maar ik kan me wel een beetje voorstellen wat voor de dames die zo reageren wellicht aantrekkelijk is :') *iets met paard en niet-slungelig lichtelijk stoer aandoend ofzo gok ik*
Niet aantrekkelijk voor mij iig, veel te oud ;)

Airnt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 01:24

noeska_moos;

Ik ben in augustus in engeland, met mijn maxi, en ik denk dat ik ook een tijd op stal sta in Peterborough, dus niet ver van Cambridge. Het zou ook kunnen zijn dat ik daar tussen alle shows door nog een clinic geef bij die stal, maar dat moet ik nog afwachten. Helpt dat?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 07:57

Airnt schreef:
bückeburg ligt direct aan de weg naar berlijn... en de trein ook... dus gewoon langskomen!

Ahh had ik dat nou eerder geweten... :D

Jessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 09:32

Hey Arne!
Super gaaf wat je doet! Je bent hier dus fulltime mee bezig?
Ik ben wel erg benieuwd hoe jouw dagen er dan uitzien; keihard trainen lijkt me? En hoe vaak heb je dan een show?
Het "woest aantrekkelijk" gedeelte laat ik maar even in het midden. Heb je op zo'n toernooi nou ook last van groupies?

Airnt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 10:52

fulltime, :ja
dagen: uitmesten, poetsen, rijden, schermtraining, naar huis, achter de computer administratie e.d. doen, naar de hofreitschule, eventueel vogels voeren/vliegen, bak slepen, omkleden, paard zadelen, showtje rijden, babbelen met publiek, paard terugzetten, omkleden, reithaus afsluiten, naar huis, weer achter de computer achter werk aan, dingen regelen, belasting etc etc...

Maar in de zomer is het veel drukker!

groupies? ach... vrienden van mij wel... mogelijk zie ik de kansen gewoon niet...
tot voor kort ook altijd vriendin gehad, dus ik was er niet open voor.

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:06

Wow, bijzondere job!

Lijkt me hard werken, wel heel gaaf.
Je paarden lijken mij, als leek, goed getraind.

Als je eens een show hebt in de randstad, lijkt het mij super om te komen kijken! Wie weet kunnen we een speciale bokt meeting organiseren om jou en je paarden heen!!
Meteen een mooie gelegenheid voor de fotografen om wat foto's van je te schieten.

Ik hoop dat je ook een topic opent zodat we je kunnen volgen! Want deze wordt waarschijnlijk gesloten als we op pagina 5 zijn.

Jessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:40

Airnt schreef:
mogelijk zie ik de kansen gewoon niet...
tot voor kort ook altijd vriendin gehad, dus ik was er niet open voor.

Roep dat nou maar niet te hard! Haha
Hoe vaak heb je dan zo'n show? Gaat dat in de winter ook gewoon door of ligt het dan een beetje stil?
Goed idee om een volgtopic te openen als dat nog past in je drukke dagen ;-)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 12:00

Roep maar niet te hard dat je single bent haha.
Maar je hebt nogsteeds een redelijk druk schema. Ik zou zo mee gaan het klinkt allemaal zo gaaf! En je ziet ook veel van de wereld echt zo stoer.

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 12:10

Het is een man het rijd paard, meteen ben je woest aantrekkelijk.
alle vrijgezelle mannen neem paard en ga paardrijden en kom op bok.

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 12:20

Airnt schreef:
noeska_moos;

Ik ben in augustus in engeland, met mijn maxi, en ik denk dat ik ook een tijd op stal sta in Peterborough, dus niet ver van Cambridge. Het zou ook kunnen zijn dat ik daar tussen alle shows door nog een clinic geef bij die stal, maar dat moet ik nog afwachten. Helpt dat?

Ah, helaas zit ik van de zomer weer in Nederland. Had erg graag dat prachtige paard even in het echt willen bekijken.
Ik kan het misschien wel doorgeven aan onze paardrijclub hier (ben aangesloten bij de Cambridge University Riding Club).
Misschien dat die het wel leuk vinden een show te komen bekijken.
We proberen om de zoveel tijd clinics / shows / wedstrijden van verschillende disciplines in de paardensport te bezoeken. Altijd erg leuk om een beetje mee te krijgen van wat er zoal is naast de 'standaard' dressuur- en springlessen die we aanbieden :)

Airnt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 12:26

we hebben bij een of ander groot gala in cambridge ook een voorstelling gedaan met de hofreitschule. ook weer een avontuur op zich.

zou natuurlijk wel leuk zijn om bezoek te hebben van zo'n vereniging

Airnt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 00:51

Tripje Noorwegen....afgelopen weekend.... ik reed het paard van een vriend van mij, ik heb die groene legerjas aan, flat cap en gele streep op mijn broek.

Formatiegalop en melee in de sneeuw, op een helling, met ijs onder de sneeuw.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 09:37

Wauw wat gaaf <3

vosjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 21:53

Slim die groene wollen jas in de sneeuw Arne, Met die harnassen in de sneeuw rijden lijkt me k k k kkoud :brr: Maarah, waar is je (goedgekeurde) capje. :o (Het blijft wel bokt natuurlijk)

Airnt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 22:01

Ik draag nooit meer een cap: gevaarlijke, peperdure, ondegelijke, nutteloze ondingen. Als ik bescherming nodig heb, dan ook degelijk staal en linnen padding, daar kan tenminste een paard op gaan staan.

Ik heb ook stuntvalles gehad e.d. dat scheelt een berg. Al sinds jaar en dag moet ik toch voor mijn werk regelmatig met een historische hoed op rijden, dat was zelfs in engeland toegestaan onder Health & safety.

Het zou voor mij een werkelijke afbreuk doen aan het rijden, en ik zou bij een verbod ook zeker weten emigreren. (en nee dat is geen overdrijving, maar goed, ik ben ook al meermaals geemigreerd.)

;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:03

Ik had het filmpje gezien, maar de foto's zijn ook erg leuk :D

ChaosJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:06

Frederieke_ schreef:
Chaos schreef:
Ik vind je echt woest aantrekkelijk.

:oo

:P

het is dat we dit inmiddels allemaal gewend zijn op bokt, maar even serieus, reageer je in het echte leven ook zo als iemand zich voor stelt? := ik vind het eerlijk gezegd raar. :n

Als ik iemand heel erg aantrekkelijk vindt dan zeg ik dat ja, zo vaak gebeurt het ook niet... :+ En ach, wat is raar. :D
Zie het als een compliment.
Tis niet zo dat ik gelijk met ze mee naar huis wil om te oefenen hoe kindjes te maken?! :)

ChaosJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:12

Gave foto's heb je trouwens toegevoegd. :j
Ziet er erg mooi uit, imposant zo!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:23

Wat een super gave foto's en filmpjes, echt een bijzonder beroep!
Daar zou ik best eens een dagje mee willen ruilen.

Airnt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 22:29

@ chaos: ik had het ook gewoon als ene compliment gezien. en dank daarvoor.

@poess91: vergis je niet, echt bloed zweet en tranen! vooral veel zweet... maar ook zeker bloed!
Maar een dagje op bezoek komen kan hier altijd, we zijn vrijwel elke dag in het jaar open, stallen zijn een onderdeel van het museum.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:32

Oh mensenbloed kan ik helaas niet tegen haha! Maar dat bezoek is misschien wel een idee op mijn weg naar Polen, tussendoor een extra stop kan geen kwaad.