nare foto op markt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:57

Is weg! Deze vind ik ook heel duidelijk overkomen hoor!

N_I_V

Re: nare foto op markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:01

Heel fijn, bedankt! :)

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:29

Dan ben ik misschien een grote zeur, maar bij deze foto wordt ik ook al beroerd :o dat witte staartje wat boven de laadklep uitkomt doet de rillingen over mijn rug lopen.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 14:15

er is nu weer een andere foto :+ gister was de veranderde foto een lege die op zn kant in de sloot lag, alleen schuin en niet plat.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 15:01

ik zie nu weer de tweede:
Afbeelding

en af en toe zie ik deze:
Afbeelding

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:08

Hmm..

Ik snap het niet zo goed. Ja, het is geen leuk beeld, maar schokkend o.i.d. zou ik het niet durven noemen.
Ze geven anti-sliptraining. Dus ik snap wel waarom net deze foto. Op die manier trekken ze wel aandacht..

Kijk, moesten er nu duidelijk zichtbaar paarden in de trailer zitten, of overal bloed te zien zijn, zeg ik ook: nee.
Maar in principe zie je hier gewoon een trailer in de gracht liggen.. Ik kan me best voorstellen dat er een hoop mensen zijn die hier een zure smaak aan overhouden, maar die ook wel misschien gaan denken van: moet ik misschien toch doen, zo'n les nemen! Want zo wil ik niet eindigen!

Edit: de 2de foto, dat de trailer echt plat ligt, vind ik storender. Maar nogmaals.. Ze geven sliptraining.. Dus ik snap het wel.. Op deze manier raken ze mensen waar het pijn doet, waardoor mensen gaan nadenken en overwegen zo'n les te nemen, en dat lijkt mij net de bedoeling te zijn..

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:14

Denk dat je gewoon even met je neus op de feite word geduwt, dat ook jou dit kan overkomen, en dat wanneer je een slipcurcus doet, dat je dan beter kan reageren/handelen. Soms moeten er plaatjes bij, om het beeld net ff wat duidelijker te krijgen. De insteek mag duidelijk zijn, lijkt me zo

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 15:15

@JunkDeLuxe, het topic ging in eerste instantie om deze foto he: (pas op schokkend voor sommigen!)

foto

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:07

set_elkol schreef:
@JunkDeLuxe, het topic ging in eerste instantie om deze foto he: (pas op schokkend voor sommigen!)

foto

Djeez.. Ja, die gaat er over.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:48

Mag ik heel even een knuppel in het hoenderhok gooien.
Een propere (geen bloed of dergelijke) situatiefoto van een ogenschijnlijk dood paard is schokkend en moet verwijderd worden.
Toen ik een paar maanden geleden in een bepaald topic een detailfoto plaatste van een dode man die met een touw rond zijn voeten achter een brommer aangesleept werd, kreeg dat maar wat lauwe reacties á la "is toch totaal niet schokkend", "deze foto doet me niks".
Gewoon een hersenspinsel van mij, maar ik vraag mij af wat mensen onder schokkend categoriseren? Uiteraard raakt dierenleed mij soms dieper, maar om dan te zeggen dat mensenleed helemaal niets met me doet, dat ook niet.

Misschien niet de juiste plaats om dit te bespreken, maar ik vroeg het me gewoon even af. ;)