Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aleeneh schreef:Wat een leuk topicEr zijn zo veel mensen die het verdienen om bedankt te worden op dit forum, joh!
Om te beginnen het MB-topic (ook Bietjuhh en HP, nooit te vergeten), want jullie zijn geweldig. Echt een steun in zware tijden, mensen op wie je kunt bouwen. Een echte groep. Ik heb ook super herinneringen aan onze meeting!
Daarvan in het bijzonder ShamalArabs, bij wie ik menig weekend heb doorgebracht dit jaar.Ben blij dat ik in maart toch in de auto ben gestapt, die eerste keer. Heb er een super vriendschap aan over gehouden: zoveel leuke momenten maar ook serieuze gesprekken, zoveel nieuwe mooie ervaringen dit jaar, en zoveel gastvrijheid bij jullie thuis (dus ook
aan Shadidi). Heel bijzonder.
sammy1 schreef:Ik zou ook graag heel bokt willen bedanken.heb hier erg veel geleerd.en de gezelliheid iedere dag weer.
Daarbij zou ik sammyy willen bedanken.door haar heb ik bokt leren kennen.en door haar heb ik mijn instructeur waar ik heel erg blij mee ben.sammyy dankjewel dat je mijn vriendin bent hvj
ShamalArabs schreef:Wat een positief en briljant topic!Aleeneh schreef:Wat een leuk topicEr zijn zo veel mensen die het verdienen om bedankt te worden op dit forum, joh!
Om te beginnen het MB-topic (ook Bietjuhh en HP, nooit te vergeten), want jullie zijn geweldig. Echt een steun in zware tijden, mensen op wie je kunt bouwen. Een echte groep. Ik heb ook super herinneringen aan onze meeting!
Daarvan in het bijzonder ShamalArabs, bij wie ik menig weekend heb doorgebracht dit jaar.Ben blij dat ik in maart toch in de auto ben gestapt, die eerste keer. Heb er een super vriendschap aan over gehouden: zoveel leuke momenten maar ook serieuze gesprekken, zoveel nieuwe mooie ervaringen dit jaar, en zoveel gastvrijheid bij jullie thuis (dus ook
aan Shadidi). Heel bijzonder.
jij ook meis, voor je gezelligheid en hulp en het er gewoon zijn voor me als ik jou (of iemand) nodig heb!
Ik wil in het bijzonder iedereen uit het MB-topic danken, incl. degenen die ons ontvallen zijn...
En verder wil ik iedereen bedanken die iets voor mij (heeft) betekend op bokt, ongeacht of je het hebt geweten of niet... Of het was dat je me raakte met je verhaal, me even deed stilstaan bij wat ik heb (bereikt) en hoe dankbaar ik ben voor wat ik heb (bereikt); of dat ik je heb kunnen helpen ergens mee. Dat jij me ergens mee geholpen hebt...
Het begint altijd met een kleine rimpel in het water