Bedank een bokker!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:38

_Lauraa, omdat ze me zo ontzettend heeft geholpen bij de dracht van Dawn, en omdat ze Fay haar peettante is, dankje meid dat ik altijd alles bij je kwijt kan!
Lindeee, omdat ik elke dag zo ontzettend gezellig met je kan praten en je een superlieve meid voor mij bent!

KirstenVosje, MarlindeRooz, Blacky, JoelleNaomi, MendyGinger, Nadineex, LoveMickey, _Lauraa & Fenneee
bedankt voor de supergezellige meeting(s) !

verder alle shethouders heel erg bedankt voor hoe jullie zijn en voor jullie gezelligheid, liefde, steun in mindere tijden en gewoon alles!

en natuurlijk BOKT bedankt! zonder dit forum was er een deel van mijn leven weg geweest.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 21:08

Ik bedank graag heel bokt, bedankt voor dit mooie derde jaar dat ik doorbreng op dit forum. Ik ben het nog láng niet beu!

Laurahh, ook jij bedankt voor alle leuke gesprekken. We zien elkaar snel weer! Heerlijk dat bokt voor zo'n vriendschappen kan zorgen!

Jammerr, heel erg bedankt om mijn vriendinnetje te zijn. Ik weet niet wat ik zou zijn zonder jou, dat weet je wel. Komende zomer gaan we gewoon de vakantie van ons leven beleven en de komende jaren nog zoveel meer...

Mijn lieve Healthy Living-maatjes. Ik beloof plechtig wat vaker aanwezig te zijn, want jullie zijn stuk voor stuk super :*

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 21:16

Ik heb ook veel mensen die ik wil bedanken dit jaar! {:)

Ten eerste creatas bedankt voor het meedenken, tips, ideeën, lol en Rummikubben! Jammer dat we elkaar zo weinig zien de laatste tijd. Mis je. Y;( Verder odetteke, mijn steun en toeverlaat in moeilijke tijden. Eline en de dames van de bezwaarcommissie voor heel veel lieve woorden. delerium mijn superoppas hihi, bedankt dat je altijd weer een scherpe opmerking klaar hebt, geleend of niet. :P julia voor een heel lief pbtje precies op het goede moment. De meiden van het bv-topic omdat het stuk voor stuk kanjers zijn.

rosalyvdb

Re: Bedank een bokker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 21:19

Ik heb er al een keer een topic voor geopend, maar ik wil alle mensen bedanken die mij en mijn dochter hebben gesteund in onze "strijd" tegen een ontzettend vervelend kind.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 21:49

Ik wil de Shethouders, VDer en PKMF bedanken! :+:
Voor alle steun, gezelligheid en geweldige gesprekken!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 23:56

Ik wil bokker Japeloup bedanken voor de paardrijlessen. Wat heb ik onzettend veel van je geleerd! Dank je wel :)

En de 30+ers voor de gezelligheid in ons HK-topic.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 01:29

Wat een positief en briljant topic!

Aleeneh schreef:
Wat een leuk topic :) Er zijn zo veel mensen die het verdienen om bedankt te worden op dit forum, joh!

Om te beginnen het MB-topic (ook Bietjuhh en HP, nooit te vergeten), want jullie zijn geweldig. Echt een steun in zware tijden, mensen op wie je kunt bouwen. Een echte groep. Ik heb ook super herinneringen aan onze meeting!

Daarvan in het bijzonder ShamalArabs, bij wie ik menig weekend heb doorgebracht dit jaar. <3 Ben blij dat ik in maart toch in de auto ben gestapt, die eerste keer. Heb er een super vriendschap aan over gehouden: zoveel leuke momenten maar ook serieuze gesprekken, zoveel nieuwe mooie ervaringen dit jaar, en zoveel gastvrijheid bij jullie thuis (dus ook :+: aan Shadidi). Heel bijzonder. :)

<3 jij ook meis, voor je gezelligheid en hulp en het er gewoon zijn voor me als ik jou (of iemand) nodig heb!

Ik wil in het bijzonder iedereen uit het MB-topic danken, incl. degenen die ons ontvallen zijn...

En verder wil ik iedereen bedanken die iets voor mij (heeft) betekend op bokt, ongeacht of je het hebt geweten of niet... Of het was dat je me raakte met je verhaal, me even deed stilstaan bij wat ik heb (bereikt) en hoe dankbaar ik ben voor wat ik heb (bereikt); of dat ik je heb kunnen helpen ergens mee. Dat jij me ergens mee geholpen hebt...

Het begint altijd met een kleine rimpel in het water <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 01:31

Dat zijn mooie woorden, SA. :j

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 11:15

Bedankt lausan dat je Pelayo zo'n mooi plekje hebt gegeven. Bedankt MB'ers (en ex MB'ers/gebande MB'ers) voor alle mooie, leuke en minder leuke momenten die ik met jullie mee heb mogen maken.
Ik wil de mensen van stichting Langenort ook bedanken dat ik al die mooie dingen mee mag maken.
Ik wil ook de eigenaar van mijn bijrijdpaardje bedanken voor de mooie kansen en leerervaringen die hij mij biedt. En ook een bedankje naar mijn instructrice voor de lessen, we gaan echt super vooruit.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 11:23

Ik bedankt Lisch en Iris_Casper voor de steun en vriendschap in elk deel van mijn leven jullie zijn toppers meiden :D

Verder bedankt iedereen die me heeft gesteund in alle twijfels en het overlijden van Vita

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 11:29

Ik zou ook graag heel bokt willen bedanken.heb hier erg veel geleerd.en de gezelliheid iedere dag weer.

Daarbij zou ik sammyy willen bedanken.door haar heb ik bokt leren kennen.en door haar heb ik mijn instructeur waar ik heel erg blij mee ben.sammyy dankjewel dat je mijn vriendin bent hvj

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 11:34

Ik wil graag PKMF, de Groningers, L-ruiters en de D-pony's bedanken van de supergezellige topic! :+:

Verder wil ik ook nog manonfleur bedanken voor de gezelligheid op Horse Event, en toen we gingen meeten bij mij :) Heb nu al superveel zin in 2-5 januari <3

Verder ook de WvW spelers, voor de gezellige en leuke potjes :)

En gewoon heel bokt, voor de leuke, grappige, verdrietige, mooie verhalen hier! :+:

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 12:34

ik wil het dikken buiken topic 2013 bedanken voor de steun en tips die ze geven!! :(:)
en ik wil iedereen bedanken die op mijn topic hebben gereageerd in 2012!
en ik wil iedereen bedanken waar ik veel van geleerd heb!!! *\o/*

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 12:45

Ik bedank mijn allerliefste vriendin en meedebokker Marja@_Patrick_ . Die al een jaar lang vol liefde voor mijn Merrie zorgt en die straks bij haar mag blijven wonen na de dracht. Dankje lieverd xxx

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 12:52

Ik ben nog wat mensen vergeten te bedanken. :o

Ik wil Bagheera_206 bedanken voor zijn les LR. Ik heb er veel van geleerd en kan nu niet meer zonder het programma. :D Dank je wel Richard!

En ik wil Lolacabana en Mandyy bedanken dat ze altijd mee gaan schrijven als ik moet jureren. Bedankt meiden! Ik ben super blij met jullie!! Het is altijd erg gezellig met jullie. :*

CrazyCatJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 13:17

Ik wil graag alle bokkers bedanken voor hun leuke reacties en leerzame discussies. Door jullie heb ik toch een stukje Nederland hier in Oostenrijk en dat is erg fijn in zo'n eerste jaar in het buitenland.

Verder wil ik specifiek alle bokkers bedanken die belangeloos iets voor een ander gedaan hebben dit jaar.
Ik merk toch altijd weer dat mensen die het moeilijk hebben vaak veel troost hier kunnen vinden.
Laatst bijgewerkt door CrazyCat op 22-12-12 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 13:23

Koper schreef:
Bedankt lieve meiden in m'n HK-topic!

En bedankt beheer voor het bannen van HP.

Mag dit zomaar???? dit is toch echt op de man spelen en niet op de bal

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 13:29

Iedereen bedankt hier persoonlijk :P

Maar het maakt haar uitspraak er niet leuker op.. :n Ik mis hp wel :P

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 13:54

sammy1 schreef:
Ik zou ook graag heel bokt willen bedanken.heb hier erg veel geleerd.en de gezelliheid iedere dag weer.

Daarbij zou ik sammyy willen bedanken.door haar heb ik bokt leren kennen.en door haar heb ik mijn instructeur waar ik heel erg blij mee ben.sammyy dankjewel dat je mijn vriendin bent hvj

En ik wil jou bedanken! Voor de vriendschap, terwijl veel mensen me lieten vallen. Omdat je altijd in me bleef geloven.
Omdat je me opving toen ik nergens terecht kon. Voor alle vertrouwen die je me geeft, met je paarden, maar ook als mens! En natuurlijk voor al die gekke, idiote, rare en te gekke momenten vol humor en lol!

Hovj <3

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 15:18

Ik zie mijn naam een paar keer voorbij komen, zo lief! :+:

En bedacht me dat ik nog wat mensen vergeten ben te bedanken: de mensen uit dit topic ---> [HK] De L-dressuurruiters en de illegalen #2
Stuk voor stuk lieve meiden die je altijd willen helpen waar ze kunnen!

rosalyvdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 16:00

Wat een heerlijk topic is dit. <3

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 16:23

Kippenvel krijg je van dit topic.dankjewel ts voor het openen.en dankjewel sammy.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 16:36

Ik wil De MB'ers en mensen die ik ken in real bedanken voor alle leuke tijden op bokt.

Ook wil ik Essie73, Angela en Julia bedanken voor de goede hulpen en zorgen!
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 22-12-12 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 16:37

ShamalArabs schreef:
Wat een positief en briljant topic!

Aleeneh schreef:
Wat een leuk topic :) Er zijn zo veel mensen die het verdienen om bedankt te worden op dit forum, joh!

Om te beginnen het MB-topic (ook Bietjuhh en HP, nooit te vergeten), want jullie zijn geweldig. Echt een steun in zware tijden, mensen op wie je kunt bouwen. Een echte groep. Ik heb ook super herinneringen aan onze meeting!

Daarvan in het bijzonder ShamalArabs, bij wie ik menig weekend heb doorgebracht dit jaar. <3 Ben blij dat ik in maart toch in de auto ben gestapt, die eerste keer. Heb er een super vriendschap aan over gehouden: zoveel leuke momenten maar ook serieuze gesprekken, zoveel nieuwe mooie ervaringen dit jaar, en zoveel gastvrijheid bij jullie thuis (dus ook :+: aan Shadidi). Heel bijzonder. :)

<3 jij ook meis, voor je gezelligheid en hulp en het er gewoon zijn voor me als ik jou (of iemand) nodig heb!

Ik wil in het bijzonder iedereen uit het MB-topic danken, incl. degenen die ons ontvallen zijn...

En verder wil ik iedereen bedanken die iets voor mij (heeft) betekend op bokt, ongeacht of je het hebt geweten of niet... Of het was dat je me raakte met je verhaal, me even deed stilstaan bij wat ik heb (bereikt) en hoe dankbaar ik ben voor wat ik heb (bereikt); of dat ik je heb kunnen helpen ergens mee. Dat jij me ergens mee geholpen hebt...

Het begint altijd met een kleine rimpel in het water <3

Wat lief! <3
Dank jullie wel <3 <3

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 16:43

Ik wil graag Manfredie bedanken omdat die zo goed op het huis en paardenspul heeft gepast toen wij met vakantie waren.