Billy schreef:Oh, maar dat kunnen ze en dat doen ze..hoe hard het ook ontkend wordt...
En hoe kom jij zo goed op de hoogte?

Wat voor baat zouden Mod's erbij hebben? Vrij weinig denk ik....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:Met blokkeren bedoelde ik foeien. Dan zie je de berichten van de gebruiker ook niet meer in topics. Ik dacht dat je ook geen pb's meer ervan kreeg, of dat die niet zichtbaar waren. Maar dat is dus wel zo?
Hhilde schreef:ElineS schreef:Waarom niet?
Dat zou wel de oplossing zijn. Niet PB's kunnen inlezen, maar dan inloggen onder andermans naam. Mods zijn toch wel betrouwbaar genoeg om dat te doen?
NEE. Het heet een PRIVEbericht. Da's niet voor niks, zo'n naam.
ElineS schreef:Hhilde schreef:
NEE. Het heet een PRIVEbericht. Da's niet voor niks, zo'n naam.
Als de gebruiker er zelf toestemming voor geeft, dan zie ik wederom geen probleem.
Billy schreef:FlyAway schreef:
Billy is zo goed op de hoogte vanwege een ervaring van vóór 2006
Nee hoor, ik heb meer dan 10 jaar ervaring met het boktbeleid, dat is wat anders...
Ibbel schreef:Beste Billy, ik heb het even nagezocht, maar je hebt nooit een OW voor welke PB dan ook ontvangen. Wel heb je een keer een PB van Eline gehad,met de vraag respectvol richting het team te blijven, nadat je een onvriendelijke PB naar 2 mods had gestuurd.
Waarbij die PB aan de mods een reactie was op een aanspreken door ons (en ook dat was geen OW) omdat je in een topic een aanval op het team in het algemeen had gepost.
Er worden dus GEEN sancties gegeven nav van PBs, zélfs niet als je scheldPBs naar mods stuurt. En ja, die ontvangen wij uiteraard ook regelmatig.
En zoals ook al in een ander topic op FZ is gezegd: niet iedere PB van een mod is een OW.
Billy schreef:Mijn ervaring is anders.
En mi is dat relevant omdat er toen al met meerdere maten gemeten wordt en nu ook. Je mag geen pb's openbaar maken, maar een mod in dit topic heeft wel nagezocht wat er in mijn pb wisseling gezegd is en dat vrolijk openbaar gezet.
Dat is fatsoenlijk modereergedrag wil je zeggen?Ibbel schreef:Beste Billy, ik heb het even nagezocht, maar je hebt nooit een OW voor welke PB dan ook ontvangen. Wel heb je een keer een PB van Eline gehad,met de vraag respectvol richting het team te blijven, nadat je een onvriendelijke PB naar 2 mods had gestuurd.
Waarbij die PB aan de mods een reactie was op een aanspreken door ons (en ook dat was geen OW) omdat je in een topic een aanval op het team in het algemeen had gepost.
Er worden dus GEEN sancties gegeven nav van PBs, zélfs niet als je scheldPBs naar mods stuurt. En ja, die ontvangen wij uiteraard ook regelmatig.
En zoals ook al in een ander topic op FZ is gezegd: niet iedere PB van een mod is een OW.
Billy schreef:Mijn ervaring is anders.
En mi is dat relevant omdat er toen al met meerdere maten gemeten wordt en nu ook. Je mag geen pb's openbaar maken, maar een mod in dit topic heeft wel nagezocht wat er in mijn pb wisseling gezegd is en dat vrolijk openbaar gezet.
Dat is fatsoenlijk modereergedrag wil je zeggen?Ibbel schreef:Beste Billy, ik heb het even nagezocht, maar je hebt nooit een OW voor welke PB dan ook ontvangen. Wel heb je een keer een PB van Eline gehad,met de vraag respectvol richting het team te blijven, nadat je een onvriendelijke PB naar 2 mods had gestuurd.