Is dit echt iets voor de pubers? Het 'wij' tegen 'zij'? Of komt het ook voor bij volwassen HK?
Zelfregulatie bij pubers is lastig denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayasfrenk schreef:Mag ik trouwens even een hele mutserige vraag stellen??? Die tem knop... bedoelen jullie daarmee het rode uitroepteken van meld dit bericht??? ( Ik zat net vol verbazing naar mijn beeldscherm te kijken van heé???? ik heb niet zon knop hihi) En voor het geval iemand zich dat afvraagt... Ja ik ben blond.
Mayasfrenk schreef:Mag ik trouwens even een hele mutserige vraag stellen??? Die tem knop... bedoelen jullie daarmee het rode uitroepteken van meld dit bericht??? ( Ik zat net vol verbazing naar mijn beeldscherm te kijken van heé???? ik heb niet zon knop hihi) En voor het geval iemand zich dat afvraagt... Ja ik ben blond.
xBueno schreef:Het is ook niet dat ze er niet bij mogen ofzo maar omdat we al met zo'n groepje zijn en dan is het niet echt leuk om erbij te zitten als iedereen elkaar kent en dan zit je dr echt zo tussen van wtf wie is iedereen waar hebben ze het over
Greek schreef:@vuurneon, blijkbaar is dat iets voor pubers zegmaar ja
Ik ben dus één van die trieste mensen die in een topic zit waar niet veel andere mensen in komen. En waarom het in HK meer voorkomt is denk ik omdat je in de puberteit die vriendschap, die klik, meer met elkaar voelt en echt hecht bent. Bij ons in het topic worden er bijvoorbeeld best vaak behoorlijk persoonlijke dingen besproken, en dan voelt opeens een 'buitenstaander' erbij gewoon niet fijn, niet veilig.
Borisje schreef:Ik zit zelf ook in een HK, een heel hecht VD groepje. Als er nieuwe mensen zich willen aanmelden (en we zijn bij een deel 7?) dan zeggen wij ook vriendelijk; prima, maar we zijn heel hecht en kennen mekaar allemaal. En er loopt wel een vrij nieuw VD topic, misschien dat je daar beter tussenpast?
Greek schreef:@vuurneon, blijkbaar is dat iets voor pubers zegmaar ja
Ik ben dus één van die trieste mensen die in een topic zit waar niet veel andere mensen in komen. En waarom het in HK meer voorkomt is denk ik omdat je in de puberteit die vriendschap, die klik, meer met elkaar voelt en echt hecht bent. Bij ons in het topic worden er bijvoorbeeld best vaak behoorlijk persoonlijke dingen besproken, en dan voelt opeens een 'buitenstaander' erbij gewoon niet fijn, niet veilig.
Celiien schreef:Greek schreef:@vuurneon, blijkbaar is dat iets voor pubers zegmaar ja
Sorry hoor of je nu lid bent of niet, elke gek kan het lezen, ti's internet hoor