Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNK schreef:Als ik me klote voel, ga ik een rondje rennen, of eens keihard ergens tegenaan schoppen, maar écht niet op internet afreageren, je weet nooit hoe iemand dat kan lezen en opvatten...
Frederieke_ schreef:ik wou me ook melden bij een vrijheidsdressuur topic werd ik ook ''geweigerd'' vond ik wel heel jammer, ja dan kan je wel gaan door hameren over de regels maar dat maakt het er natuurlijk niet leuker op... dus ben toen maar weg gegaan.... had het wel leuk gevonden denk ik daar maar ach...
JoopC schreef:HÈ K UT, ZE IS ER NOG.![]()
Nee, geen interesse om me in te leven in jouw gevoelens.. Ik heb nadat ik uit mijn slof schoot ( en daar door vier man uitleg voor is gegeven ) het nog eens netjes geprobeerd.
Wil je niet meer reageren?
SaSalover schreef:Ja, nadat jullie even weten hoe het voor mij was/is. En niet zo kinderachtig gaan reageren 'jaa, ze is weg!' 'poedersuiker ze is er nog'. Weet je hoe poedersuiker dat niet voor mij is..?
xLions schreef:UHU NEE, WEET JE HOE poedersuiker HET VOOR ONS IS DAT IEMAND ONS TOPIC VERPEST?
knuffeldier schreef:haha en om de ban weer op geheven te laten worden stel ik voor:
1. De boktregels 100x overschrijven
2. Een mooi opstel schrijven over cyberpesten
3. Een mooie uiteenzetting schrijven over normen en waarden
ruitje schreef:Alhoewel ik het ook een vrij trieste zaak vind, doen sommige hier nu ook gewoon aan zwaar respectloos gedrag tegenover sommigemeiden uit dat topic.
Sta er boven en gebuik geen kotssmileys e.d. denk ik dan, dan ben je zelf ook geen haar beter
MelanieB schreef:ruitje schreef:Alhoewel ik het ook een vrij trieste zaak vind, doen sommige hier nu ook gewoon aan zwaar respectloos gedrag tegenover sommigemeiden uit dat topic.
Sta er boven en gebuik geen kotssmileys e.d. denk ik dan, dan ben je zelf ook geen haar beter
Nou inderdaad.
Moet wel volwassen blijven, zijn er al genoeg onvolwassen in dat topic, we hebben daar mods voor om het op te lossen.
ruitje schreef:Alhoewel ik het ook een vrij trieste zaak vind, doen sommige hier nu ook gewoon aan zwaar respectloos gedrag tegenover sommigemeiden uit dat topic.