Kort samengevat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:In dat topic gaat het imo bij de eerste reactie al fout.
De opmerking over aansnoer neusriem is totaal niet relevant en als sneer bedoelt.
Hoeft dus niet.
Wat me ook opvalt is dat er vaak van alles bij gehaald wordt ipv gewoon de vraag van ts te beantwoorden
GamblersCup schreef:Bizzybijtje schreef:Bokt zit gewoon vol beterwetende Anky's die eigenlijk geen deuk in een pakje boter kunnen rijden.
Kort samengevat
Ehm...?!?
Amanda schreef:Ik snap wel wat stef bedoeld
Wat ik steeds meer zie gebeuren is dat iedereen zijn ongezouten mening moet verkondigen. Bijna ongeacht wat de vraag is. En dan vaak op een toon waarvan ik denk: is dit nu nodig, had je dat niet op een andere manier kunnen zeggen?
Het lijkt wel een trend om bot, kwetsend en keihard te reageren. Onder het mom van vrijheid van meningsuiting en eerlijkheid.
Maar dat kun je volgens mij ook op een toegankelijker en vriendelijker manier doen.
Nee, niet alles hoeft in watjes verpakt te worden. Maar iets meer rekening houden met elkaar is toch geen schande?
Amanda schreef:Ja, gebeurt ook zeker
Het is vaak de toon die de muziek maakt, van welke kant dan ook.
De manier van reageren, ook al ben je het ergens niet mee eens, kan nog steeds respectvol en vriendelijk naar iemand. Zonder meteen met een botte bijl te hakken (even heel gechargeerd hè).
mltex schreef:Bizzybijtje schreef:Bokt zit gewoon vol beterwetende Anky's die eigenlijk geen deuk in een pakje boter kunnen rijden.
Kort samengevat
![]()
Denk ook dat veel mensen willen laten weten dat ze er 'verstand' van hebben. Overdosis oestrogeen. En een generatie waar ik me niet meer mee kan identificeren