Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leonoor schreef:Mijn vermoeden is dat er meer overleg plaats vindt achter de schermen nav een aantal topics dan jullie vermoedenEn nee, ik kan (ook niet als ex-mod) niet achter de schermen meekijken, maar heb wel de wetenschap hoe het eraan toe gaat.
Dus nutteloos in de ruimte OH'en doen sommigen van jullie hier niet, maar je zult het resultaat niet altijd (direct) merken.
chevax schreef:Jawel hoor, er is zeker iets gedaan met die kennis. Alleen betekent "iets gedaan met" niet hetzelfde als "nu gaat het exact zoals ik wil". Alles is natuurlijk bijzonder subjectief, dat zie je ook al in dit topic. Er worden heel uiteenlopende zaken genoemd door mensen uit verschillende leeftijdsgroepen die allemaal vinden dat hun punt sterk is. En natuurlijk is dat dan ook zo, alleen kan het team nooit maken dat het iedereen naar de zin is.
chevax schreef:Maar waar wil je over discussiëren? Over beleid dat nooit voor iedereen goed is? Voor een groepje wat bepaalde informatie eist? Over topics die bewust worden geopend met als doel dat ze gesloten worden, want dan heb je een punt en ben je stoer? Of over Noord-Korea godbetert?
Lovely schreef:Na wat dingetjes de afgelopen tijd heb ik ook besloten om op dit forum nooit meer iets te posten dat ook maar in de verte met een paard te maken heeft. Het geaccepteerde level van onkunde en onkundigheid is mij iets te gortig geworden. Mensen op bokt steken er erg veel energie in om elkaar zo ongefundeerd mogelijk af te zeiken op willekeurige onderwerpen. Het doel dat bokt ooit had, elkaar informeren en helpen, is volledige uit het oog verloren.
kamsel schreef:Waarom gezond verstand praktisch iets is om vies van te zijn, waarom er wel 18+ topics zijn over niet paard gerelateerde onderwerpen en er in wel paardgerelateerde topics met elkaar gesproken moet worden alsof iedereen nog amper het niveau kleuterschool is ontgroeid.
Joolien schreef:Delerium, volgens mij is dat gedaan in het vorige topic, maar toen het vuur onder de modvoeten te heet werd is die dicht gegooid...
Nanne schreef:Bedankt voor je reactie!
Ik kan mezelf ook totaal niet interesseren in het wel of niet terecht zijn van de ban van een ander. Sterker nog er zijn gebruikers waarvan ik mezelf dagelijks afvraag waarom ze uberhaupt nog geen ban te pakken hebben.
Maar voor mijn gevoel word er wel geprobeerd om de mensen met een eigen mening, die wat feller zijn in hun uitingen, monddood te maken en dan vooral over zaken zoals deze.
Ik uit absoluut geen kritiek op het team. Jullie doen wat jullie opgedragen word en houden jezelf aan de regels die er aan jullie "functie" gesteld worden. Maar je moet het toch wel met mij eens zijn dat het ernstig is dat er gebruikers zijn die hun reacties niet plaatsen of zelfs verwijderen omdat ze bang zijn dat hun mening niet gewaardeerd zal worden of gelezen zal worden op de manier waarop deze bedoelt is?
Onassa schreef:Lovely schreef:Na wat dingetjes de afgelopen tijd heb ik ook besloten om op dit forum nooit meer iets te posten dat ook maar in de verte met een paard te maken heeft. Het geaccepteerde level van onkunde en onkundigheid is mij iets te gortig geworden. Mensen op bokt steken er erg veel energie in om elkaar zo ongefundeerd mogelijk af te zeiken op willekeurige onderwerpen. Het doel dat bokt ooit had, elkaar informeren en helpen, is volledige uit het oog verloren.
Hier precies hetzelfde hoor.
Kom enkel nog soms in een HTK topic en thats it.
En bok toch al aardig wat jaartjes en met mijn 48 jaar toch al wel wat paarden kennis opgedaan.
Maar ik doe dat dus ook niet meer.
Soms schud ik mijn hoofd maar eens en klik dan weer weg.
Lovely schreef:ShauniBef schreef:Flaxe, Bokt is ook een leuk forum! Je kan het zo leuk maken als je zelf wil
Dat is dus het hele probleem, dat kan helemaal niet.
Ojajoh schreef:waarom? omdat de feiten in een niet fluwelen verpakking,maar in een sarcastische grap op tafel worden gegooid?
het is anders wel hoe het gaat
Marijke_1995 schreef:Ojajoh schreef:waarom? omdat de feiten in een niet fluwelen verpakking,maar in een sarcastische grap op tafel worden gegooid?
het is anders wel hoe het gaat
Dit zijn géén feiten. Zo gaat het gewoon niet.
Ik vind dat je overdrijft. Grapjes kunnen wel, maar je moet er wel mee oppassen.
Zo gaat het toch in het echt ook? Je kan ook niet tegen een agent gaan roepen dat zijn beleid niet klopt.
En alleen omdat een aantal bokkers zich niet in het beleid kan vinden, moet er maar naar een middenweg worden gezocht?