Ik vind bokt niet leuk meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:41

Ik ben het met Arabesk eens, ook weleens een mod pb gehad met een 'onofficiële' waarschuwing, dan denk ik ook waarom pb je me. Omdat de toon in mijn berichtje niet zo aardig was, nee dat klopt het was ook niet aardig bedoeld.

Kiwiko en Runningkawa hoorde hier, niemand kent ook hier vast het stukje over bokt in de toekomst met 'wheelingkawa' denk ik.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:41

quera schreef:
NathalietjeB schreef:
er is altijd nog het reserve gezellig ruiter forum waar je naar toe kan gaan.
of een ander forum waar je vast wel terecht kan als je je hier verveeld...

en ik voer vaak discussies ook maar via de pb omdat je anders gelijk een ow kan verwachten

Bizar dat je dat via pb moet doen eigelijk :)

Ik vind dat je je mening mag uiten :j

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 20:42

mysa schreef:
Mooi, toch een opvolger voor het transparantietopic? Daar kwam men er niet uit, en dat gaat hier ook vast niet lukken.

Dat heb ik niet eens allemaal gevolgd :n.

Vandaag was het gewoon even 'op', maat vol, helemaal zat.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:42

Hahahahaha je ziet t hier al gebeuren, mensen die zeuren de ban van iemand en mensen die er juist blij mee zijn. Je maakt nooit iedereen blij. Misschien is de meerderheid wel gelukkig met de bans van de mensen die jij noemt? En wiens mening gaat dat tellen?

Waarom iemand geband is, gaat verder niemand wat aan. Dat is dan weer dat ziekelijk nieuwsgierige wat hier wel meer is (net als in de gewone wereld :D).

En inderdaad, wordt dit forum gevormd door slechts een handjevol mensen?

Plus dat men misschien een keer uitgediscussieerd is? Hoewel, sommigen.... :+

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:42

mysa schreef:
Mooi, toch een opvolger voor het transparantietopic? Daar kwam men er niet uit, en dat gaat hier ook vast niet lukken.

tot nu toe lees ik toch dat de bokkers hier allemaal redelijk met elkaar akkoord gaan... :)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:43

Ik zie hier geen sneren naar elkaar :) wat door sommige in dat andere topic wel gedaan is. Maar opzich was dat topic ook redelijk netjes qua discussie

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:44

Damned schreef:
mysa schreef:

tot nu toe lees ik toch dat de bokkers hier allemaal redelijk met elkaar akkoord gaan... :)

En diegene die het er niet mee eens zijn houden hun mond, zo gaat het toch? :')

Nayomie

Ik vond het geen slechte discussie hoor :n

Onali

Charaz schreef:
Ik ben het met Arabesk eens, ook weleens een mod pb gehad met een 'onofficiële' waarschuwing, dan denk ik ook waarom pb je me. Omdat de toon in mijn berichtje niet zo aardig was, nee dat klopt het was ook niet aardig bedoeld.

_/-\o_

Heb ik in het verleden ook gehad ja.

Ik mis Kiwiko ook, wil haar iets vragen (werk) :+

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:45

dan kun je maar beter ff de badkamer ofzo gaan schoonmaken, anders moeten we morgen een topic openen over dat het Zo saai is zonder de gebande arabesk.

[ :( quote="Arabesk"]
mysa schreef:

Dat heb ik niet eens allemaal gevolgd :n.

Vandaag was het gewoon even 'op', maat vol, helemaal zat.[/quote]

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:45

Rider01 schreef:
mysa schreef:

En diegene die het er niet mee eens zijn houden hun mond, zo gaat het toch? :')[/quote]

die hebben dan pech :')

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 20:48

mysa schreef:
dan kun je maar beter ff de badkamer ofzo gaan schoonmaken, anders moeten we morgen een topic openen over dat het Zo saai is zonder de gebande arabesk.

Ik ga zo idd maar even wat anders doen :+

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:48

Charaz schreef:
Kiwiko en Runningkawa hoorden hier, niemand kent ook hier vast het stukje over bokt in de toekomst met 'wheelingkawa' denk ik.

Eens :j

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:49

Damned schreef:
senna21 schreef:
Tja, the only thing in life that stays the same... is change.

Als bokt is veranderd naar dit, kan het toch ook weer terug veranderen?

Het enige wat ik mij toch wel afvraag is waarom het boktteam hier nooit veel op te zeggen heeft? hebben zij dan niet het beste met ons bokkers voor? of willen zij halsstarrig verdergaan zoals ze nu bezig zijn zonder in te zien dat er een deel van bokt ontevreden is?

Als de wereld is veranderd naar dit, kan dat dan ook weer terug naar hoe het ooit was?

Het mooie vind ik nog wel, dat er gelijk wordt gedacht dat het modteam niet het beste met bokkers voor heeft.
Juist alleen maar omdat een deel ontevreden is? Wat wil je dat het modteam hier dan aan doet? Hoe kan je ervoor zorgen dat íedereen tevreden is? Er zijn vast genoeg mensen die blij zijn met een 'braaf' bokt, omdat ze dan wél iets durven te posten..

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:49

Ik open deze topic met het idee "wie loopt er nu te zeuren, een of andere muts zeker" en lees dit eigelijk met verbazing. Wist niet dat die mensen niet meer kwamen, vond ik juist interessante mensen om wat van te horen. Net als Ara zelf. Juist het horen van uiteen lopende meningen maakt(e) bokt leerzaam en interessant. Maar als je allemaal hetzelfde moet gaan denken, dezelfde mening moet gaan hebben en vooral niet tegengas mag geven vraag ik me ook af wat ik hier nog doe.

Echt, ik krijg niet genoeg mee van de roddels hier op Bokt.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:50

tja, er is leven buiten bokt...

Die rellen rond de bekende bokkers: ongeacht schuld of geen schuld moet je als volwassen persoon toch onderscheid kunnen maken tussen internet en het echte leven. En dat ging bij alle bekende bokkers harstikke mis. Echt triest gewoon dat mensen zo op gaan in internet.

Ik heb juist het idee dat het wel goed is dat bokt wat minder ´prominente bokkers´ kent..nu heeft de massa gelijk in plaats van een paar belangrijke waar de rest achteraan loopt.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:52

Arabesk,
Ik ben het met je eens :D ;)

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:52

Het boktteam heeft al vanalles gezegd hoor, en daaruit blijkt ook dat er wel degelijk nagedacht wordt, en ik neem aan ook besproken wordt binnen het team.

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:53

Ik ken al die oudgedienden niet, maar moet er dan persé gereld worden? Tandenknarsend achter een toetsenbord zitten? Geen respect hebben? Het zal wel aan mij liggen, maar ik hou van een goede discussie, maar dan wel op een beschaafde toon.

Ik weet niet meer wat de post van HC was waardoor hij een ban heeft gekregen, maar ik heb die wel gelezen en vond het gewoon ronduit onbeschoft. Is dat dan de manier waarop men hier met elkaar om moet kunnen gaan? Dat zou niemand moeten willen imo.

Nanne

Ik ben het wel zeker mee eens dat Bokt veranderd is.. En of dat ten goede is weet ik niet.

Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik mezelf amper tot niet meer buiten de HK begeef omdat er een periode is geweest dat ik werkelijk voor alles een OW en een ban kreeg.

Vroeger had je nog de befaamde vrijdagmiddagtopics en god wat hadden we dan een lol. Er werden wel discussies gevoerd op het randje, maar er kwam vaak ook een hele hoop humor bijkijken.

Dat is weg. Die mensen van toen zijn er niet meer of begeven zich, net als mij, niet meer buiten hun HK en mijden topics waarvan hun bloeddruk lichtelijk kan stijgen.

In die zin is de verandering op Bokt zeer jammer. Ook dat er tegenwoordig sneller slotjes en onofficiele waarschuwingen zijn. Discussies zijn voorzichtig, niet meer duidelijk en op het randje.

Maar goed, die tijden zullen ook niet meer terug komen vrees ik.

WheelingKawa is ook hier nog bekend. :j
Ooit nog bij het RunningKawavertzetgroepje gezeten. :D

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 20:53

mysa schreef:
Het boktteam heeft al vanalles gezegd hoor, en daaruit blijkt ook dat er wel degelijk nagedacht wordt, en ik neem aan ook besproken wordt binnen het team.

Het is ook geen aanval van mij op de mods, niet direct tenminste. Het viel me gewoon op dat alle sjeu er nu eigenlijk uit is en dat er geen bal meer aan is zo. Alles hetzelfde, niet te opvallend. Misschien is dat wel een gevolg van het beleid, misschien ook wel niet.

Marijke_1995

Electra63 schreef:
Arabesk,
Ik ben het met je eens :D ;)

Ik denk niet dat dat is wat ze wil horen :')

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:54

mysa schreef:

Ik vind helemaal niet, dat er van alles is gezegd, sterker nog, de discussie is moedwillig stopgezet.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:54

Estera schreef:
Ik ken al die oudgedienden niet, maar moet er dan persé gereld worden? Tandenknarsend achter een toetsenbord zitten? Geen respect hebben? Het zal wel aan mij liggen, maar ik hou van een goede discussie, maar dan wel op een beschaafde toon.

Ik weet niet meer wat de post van HC was waardoor hij een ban heeft gekregen, maar ik heb die wel gelezen en vond het gewoon ronduit onbeschoft. Is dat dan de manier waarop men hier met elkaar om moet kunnen gaan? Dat zou niemand moeten willen imo.

Nou heb al een pb gekregen omdat ik een scheet liet :') dusja niet alle ow's en bans komen door onbeschoft gedrag

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:55

Juist wel :j :j :j .