Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:NathalietjeB schreef:er is altijd nog het reserve gezellig ruiter forum waar je naar toe kan gaan.
of een ander forum waar je vast wel terecht kan als je je hier verveeld...
en ik voer vaak discussies ook maar via de pb omdat je anders gelijk een ow kan verwachten
Bizar dat je dat via pb moet doen eigelijk
Damned schreef:mysa schreef:Mooi, toch een opvolger voor het transparantietopic? Daar kwam men er niet uit, en dat gaat hier ook vast niet lukken.
tot nu toe lees ik toch dat de bokkers hier allemaal redelijk met elkaar akkoord gaan...
Charaz schreef:Ik ben het met Arabesk eens, ook weleens een mod pb gehad met een 'onofficiële' waarschuwing, dan denk ik ook waarom pb je me. Omdat de toon in mijn berichtje niet zo aardig was, nee dat klopt het was ook niet aardig bedoeld.
mysa schreef:Mooi, toch een opvolger voor het transparantietopic? Daar kwam men er niet uit, en dat gaat hier ook vast niet lukken.
Rider01 schreef:mysa schreef:Mooi, toch een opvolger voor het transparantietopic? Daar kwam men er niet uit, en dat gaat hier ook vast niet lukken.
tot nu toe lees ik toch dat de bokkers hier allemaal redelijk met elkaar akkoord gaan...
Damned schreef:senna21 schreef:Tja, the only thing in life that stays the same... is change.
Als bokt is veranderd naar dit, kan het toch ook weer terug veranderen?
Het enige wat ik mij toch wel afvraag is waarom het boktteam hier nooit veel op te zeggen heeft? hebben zij dan niet het beste met ons bokkers voor? of willen zij halsstarrig verdergaan zoals ze nu bezig zijn zonder in te zien dat er een deel van bokt ontevreden is?
mysa schreef:Het boktteam heeft al vanalles gezegd hoor, en daaruit blijkt ook dat er wel degelijk nagedacht wordt, en ik neem aan ook besproken wordt binnen het team.
Estera schreef:Ik ken al die oudgedienden niet, maar moet er dan persé gereld worden? Tandenknarsend achter een toetsenbord zitten? Geen respect hebben? Het zal wel aan mij liggen, maar ik hou van een goede discussie, maar dan wel op een beschaafde toon.
Ik weet niet meer wat de post van HC was waardoor hij een ban heeft gekregen, maar ik heb die wel gelezen en vond het gewoon ronduit onbeschoft. Is dat dan de manier waarop men hier met elkaar om moet kunnen gaan? Dat zou niemand moeten willen imo.