Ja ik ben ook best naief hoor. het is zo jammer dat je door dit soort mensen andere goede mensen gaat wantrouwen.
nobje
Geplaatst: 28-02-13 23:41
00peetje00 schreef:
Ja ik ben ook best naief hoor. het is zo jammer dat je door dit soort mensen andere goede mensen gaat wantrouwen.
Komt dit vaak voor dan ? En ik neem aan dat als mensen eenmaal aangifte hebben gedaan zoiets toch opgelost kan worden, c.q achterhaald ?
jackyline
Geplaatst: 01-03-13 11:47
Helaas werkt dat niet zo. erg veel dingen vallen volgens mij onder privacy en daar mogen wij dan natuurlijk niets mee terwijl zo iemand wel iedereen een oor mag aan naaien. En naïef nee Ik ga zelden naar een winkel daar hou ik niet van koop eigenlijk alles via MP, internet of Boktmarkt en 99% van de keren gaat dat goed. Soms krijg ik zelfs dingen waarvan ik denk: die foto heeft dat voorwerp geen recht gedaan, het is nog super mooi. Ik ben ook opgelicht, erger nog ben een heel paard kwijt geraakt aan een hele aardige man van africhtingsstal AS Stables. Ik lag helemaal verkreukeld door dat onbetrouwbare paard en wilde er iemand deskundig naar laten kijken wat ik opdat moment niet kon. Ben wel mee geweest met wegbrengen al koste dat veel pijn Hele fijne mensen, begrip vol en vriendelijk en binnen twee weken waren ze met al de aanwezige paarden vertrokken met de noorderzon en zijn ze later nog op Tros opgelicht ter sprake gekomen. het enige waar ik als maar aan denk is : o als er toch maar niet iemand nu met een dwarslaesie ligt door dat paard,het was zo'n mooi beest maar onbetrouwbaar had ik hem maar meteen naar de slacht gebracht. Voel me meer erg schuldig dan besodemietert. En toch blijf ik altijd in het goede van mensen geloven anders kan je niet verder maar bouw wel wat zekerheden in voor jezelf. Er zijn nou eenmaal rotzakken zonder normen en waardes in het land.
Ik zou aanraden om voorzichtiger te zijn met nieuwe leden die Eurostar of Anky pads aanbieden. Verder is ze volgens mij wel te vinden op diverse opgelicht websites dus het googlen van een naam of rekeningnummer is ook altijd verstandig.
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Geplaatst: 12-03-13 11:41
Wat een vreselijk mens is het toch! Hier word je toch dood moe van.....
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Geplaatst: 12-03-13 11:41
Als je de naam ****** doorkrijgt weet je al genoeg.
Laatst bijgewerkt door Firelight op 08-07-25 19:45, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Naam op verzoek verwijderd
EngeltjeS
Geplaatst: 12-03-13 11:42
Zonnebloem18, bedankt
ik vind dit zo zonde van bokt he...
romyloverrr
Geplaatst: 12-03-13 11:42
ik zie dat ze al geband is , fijn dat dat zo snel gebeurt is !
Ze is weer bezig geweest ditmaa onder de naam DemiVanVliet ! Ook gebruikt ze haar rek.nr onder ***** nog steeds. Ze heeft ook een Paypal account , schijnt De naam Denise van rijsdijk uit rotterdAm te Zijn.
Helaas ik wist niet van haar bestaan en heb een flink klap geld over gemaakt . Ik ga dan ook zeker aangifte doen deze week.
Hoop dat deze dame ooit een keer wordt gepakt !!
Laatst bijgewerkt door Firelight op 08-07-25 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Naam op verzoek verwijderd
Mear
Geplaatst: 21-06-13 09:10
Niet een idee om vanuit Bokt een dossier te verzamelen en aan te geven bij Opgelicht of de politie of iets dergelijks?
Vanuit Bokt is er al contact geweest met de politie. We hebben daar navraag gedaan wat we nog meer zouden kunnen als wat we nu doen en of het mogelijk is om zelf aangifte te doen. Dat laatste is helaas niet mogelijk. Als site bieden we wel de ruimte om te adverteren, maar we zijn niet rechtstreeks gedupeerd in de ogen van de politie, en om die reden kunnen we zelf geen aangifte doen. Gedupeerden kunnen dat uiteraard wel en we hopen ook dat jullie dit doen. Hoe meer meldingen er zijn, hoe meer prioriteit er aan gegeven wordt. Aangifte doen kan ook via internet via www.mijnpolitie.nl
Ik heb al aangifte gedaan, maar nooit reactie gehad van de politie. Betwijfel of er wel wat mee gebeurt..
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 21-06-13 16:26
Absoluut Hoe meer aangiftes er zijn tegen een persoon of bedrijf, hoe hoger het op de prioriteitenlijst komt te staan.
Overigens hebben we alle bij ons bekende gedupeerden al informatie gegeven over het doen van aangifte en ik weet in elk geval al van een aantal gedupeerden dat ze die aangifte ook daadwerkelijk gedaan hebben.
Misschien een beetje blonde vraag van mijn kant, hoe koppelen ze al die aangiftes dan aan elkaar vast? Beter gezegd; hoe weten ze dat het allemaal om dezelfde persoon gaat waar wij aangifte over doen? Hoop zeker dat er wat mee gebeurt.