hoe krijg je reacties op ITP?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: hoe krijg je reacties op ITP?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 13:50

k bedoel, voor dit topic had ik echt mn best gedaan, leuke titel (dacht ik), foto's bij elkaar gesprokkeld, en echt een verslagje van haar leven tot nu toe gemaakt zeg maar.
Het is dat dit topic er nu is (deze op FZ dus) want anders was ik op misschien 5 blijven hangen...
Ik heb echt het gevoel dat ik op mn kop kan gaan staan, maar dat het geen nut heeft.
Ook goed hoor, doen we het de volgende keer dus maar niet...

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 13:51

Ik vind het een mooi voornemen, wat vaker reageren op ITP topics. :j

Zelf kijk ik weinig naar die topics, maar als ik kijk dan reageer ik ook echt weinig. Terwijl het inderdaad leuk is om reacties te krijgen van je medebokkers.

Die Bit cover actie (weet even niet meer wie het zei) vind ik ook naar vriendjespolitiek neigen. Geloof dat t wel vaker zo is met dat soort dingen helaas, ben het zelden eens met de uitslag.

Als je in een HK topic zit en je hebt een wat vaster clubje heb je vaak ook meer kans op reacties, maar niet iedereen (ik ook niet) heeft tijd om echt elke dag ergens mee te kletsen.

Wat betreft het bedenken van reacties, ik vind eigenlijk altijd wel iets wat nog niet genoemd is! De mooie professionele foto's zijn voor mij echt niet mooier dan gewoon leuke, zelf geschoten plaatjes van iemands paarden in hun 'gewone' omgeving. Die brengen toch meer gezelligheid met zich mee.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 13:53

Het is ook zo, als je als wat bekender bent, dan gaan ook veel mensen al reageren. Of stel je hebt een fotoshoot gehad / les gehad en je plaatst daar foto's van met degene's naam in de titel, dan worden er ook veel meer reactie's gegeven. Ik moet toegeven, ik reageer sneller ook op 'mooiere' foto's, met goede kwaliteit. Als ik een paard zie die in de stal staat met een plukje hooi in zn mond en titel 'gek paard' dan vind ik het niet de moeite waard om te reageren.. :') :+

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 13:54

kiekeb0eee schreef:
Het is ook zo, als je als wat bekender bent, dan gaan ook veel mensen al reageren. Of stel je hebt een fotoshoot gehad / les gehad en je plaatst daar foto's van met degene's naam in de titel, dan worden er ook veel meer reactie's gegeven. Ik moet toegeven, ik reageer sneller ook op 'mooiere' foto's, met goede kwaliteit. Als ik een paard zie die in de stal staat met een plukje hooi in zn mond en titel 'gek paard' dan vind ik het niet de moeite waard om te reageren.. :') :+

Mee eens, vind ik jammer voor de al eerder genoemde jongere bokkers die eens iets willen delen.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 13:55

Het is altijd leuk om een reactie te krijgen van medebokkers :) Jij bent blij met je fotos en wilt dat ook graag met anderen delen. Ik probeer wel altijd een berichtje te plaatsen, maar het is net wat er al gezegd is, je probeert origineel te zijn en dat lukt niet altijd.

Het laatste topic dacht ik al mijn dieren erin te stoppen maar dat heeft me een handjevol reacties opgeleverd, en daar waren de helft bokkers van waar ik al in een HK zit :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 13:56

Ik moet toegeven dat ik ook enkel in fototopics reageer wanneer het mij echt aanspreekt. Dus qua humor, een mooi verhaaltje erbij, prachtig in het oog springend paard, mooie foto's van een fotoshoot, actiefoto's,... dat kunnen best wel veel factoren zijn, maar het moet net eruitspringen. De andere topics bekijk ik zeer zeker wel en dan denk ik wel 'oh leuk paard' of 'kijk wat een lief veulentje', maar om dan deze precaire gedachte dan ook daadwerkelijk om te zetten in een bericht, daar doe ik idd de moeite niet voor. Sorry! :o
Ik had het zelf ook op een ander forum. Ik maar foto's plaatsen en altijd bleven de reacties zeer klein in aantal. Tot als ik eens objectief naar mijn foto's ben gaan kijken en idd, over altijd dezelfde twee paarden die gewoon in de wei staan te grazen, daar is bijna niets op te zeggen. Nu hou ik die kiekjes dus gewoon lekker voor mezelf en ik maak alleen nog een topic wanneer het iets of wat spectaculairder is (in de sneeuw, of tijdens het spelen in de wei of....).

Ympi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 13:58

Als we nu met z'n allen het goede voornemen maken om alle dagen op enkele topics te reageren! Dit topic heeft alvast mijn ogen geopend. Iedereen krijgt graag reacties, ook ik en er zijn veel mensen die er bijna geen krijgen, niet alleen ik. Dus ik ga een beetje meer "leuk" en "ooh, mooi" plaatsen! En daar hopelijk heel wat mensen mee blij maken :)

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 14:11

Posh schreef:
kiekeb0eee schreef:

Mee eens, vind ik jammer voor de al eerder genoemde jongere bokkers die eens iets willen delen.

Precies, maar je moet blijkbaar je bekendheid 'opbouwen', wat niet zo makkelijk gaat.. Je bent bekend, of niet. :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 14:29

Nayomie schreef:
Bokkers reageren eerder op iets wat slecht is dan wat goed is. Beetje jammer is dat.

Precies.. daarom zit ik nog te twijfelen of ik foto´s plaats, van mijn shoot, die ik afgelopen woensdag heb gehad :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 15:58

Pieter25 schreef:
Nayomie schreef:
Bokkers reageren eerder op iets wat slecht is dan wat goed is. Beetje jammer is dat.

Precies.. daarom zit ik nog te twijfelen of ik foto´s plaats, van mijn shoot, die ik afgelopen woensdag heb gehad :')

Gewoon doen!!!!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:15

Ik heb tot nu toe ook twee foto-topics gemaakt. Een met filmpjes van buitenrijden op strand en door bos en duin, gemaakt met een helmcamera. Had wel meer ITP-topics gezien waar mensen aangaven dat het zo leuk was om mee te kunnen rijden op het strand. Reacties op de mijne, 13 totaal, waarvan een x-aantal van mezelf en het topic is meer dan 1000x bekeken.
Toen een uitgebreid verslag met foto's en filmpjes van mijn ruitervakantie gemaakt! Veel werk in gestoken en geprobeerd de leukste foto's en filmpjes toe te voegen zonder meteen de andere twee reizigers pontificaal in beeld te zetten. Resultaat: meer dan 1700x bekeken en 20 reacties, wederom een groot deel van mij in reactie op de berichtjes die geschreven zijn, maar ook twee reacties van een mod dat mijn topic verplaatst is...

Nu vind ik het ergens toch wel jammer. Wil best filmpjes maken dat mensen als het ware mee kunnen rijden, maar heb het idee dat je bijna voor reacties moet sprokkelen. En ook de tijd die er in gaat zitten om een topic te maken. Moet wel eerlijk toegeven, het verzinnen van pakkende titels is niet mijn sterkste kant.
Laatst bijgewerkt door Yasmine op 06-09-12 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 100 -> 1000 op vraag van gebruiker.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:30

Sja ik krijg ITP ook weinig reactie maar met rij foto's deste meer.

Een aantal jaar terug omdat ok zogenaamd obesitas zou hebben en mijn ponies mishandel (10 pagina's). En tegenwoordig eigenlijk altijd positieve reacties met een enkele sneer daargelaten ..

Weet niet wat het is, sommige mensen hebben natuurlijk ook een bepaalde status en of bekendheid.
Die heb ik dan weer niet :).

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 18:08

Gianti schreef:
Pieter25 schreef:

Gewoon doen!!!!

Zal het in overweging nemen :')

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 18:12

stef schreef:
k bedoel, voor dit topic had ik echt mn best gedaan, leuke titel (dacht ik), foto's bij elkaar gesprokkeld, en echt een verslagje van haar leven tot nu toe gemaakt zeg maar.
Het is dat dit topic er nu is (deze op FZ dus) want anders was ik op misschien 5 blijven hangen...
Ik heb echt het gevoel dat ik op mn kop kan gaan staan, maar dat het geen nut heeft.
Ook goed hoor, doen we het de volgende keer dus maar niet...

Geef eens een link stef!! misschien dat je na dit topic 30 pagina's krijgt!!
Ik heb geprobeerd hem op je eigen berichten op te zoeken, maar kon hem niet vinden.

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 18:48

Het is inderdaad moeilijk om reacties te krijgen op itp, al betrap ik mezelf dat ik ook weinig reageer maar wel bijna alles bekijk. Heb net dus maar een goede daad gedaan en op een rits topics gereageerd! En nu proberen dat vol te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 18:57

Ik vind het ook altijd jammer. Doe mn best voor leuke foto's,tekstje erbij. Ben ik zeker een kwartier bezig met plaatsen en dan heb je 3 reacties.... :( De bekende bokkers krijgen dan wel meerdere pagina's vol,maar eentje lukt bij mij nog niet eens. Bij mijn mini heb ik altijd meer reacties dan bij mn paard (haar laatste topic welgeteld 1 reactie....) dus ik merk eigenlijk wel dat ik van haar veel meer plaats van van mijn paard.

Maar ook ik ga me voornemen niet alleen te kijken,maar ook te reageren op ITP topics :)

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:05

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:25

Ik moet eerlijk bekennen dat ik veel foto's altijd bekijk, maar eigenlijk maar vrij weinig reageer. Ik heb soms ook niets over een paard te zeggen, geen mening over het dier of de foto's. Ik reageer zelf eigenlijk ook alleen maar op mensen die ik ken (in het echt of alleen bokt) of foto's/paarden die me echt heel erg aanspreken :)
En moet eerlijk zeggen dat ik op mijn topics ook bijna alleen maar reacties krijg van mensen uit HK topics waar ik zelf in meepraat :)

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:41

Ik zeg:
Bokt is toe aan een "vind ik leuk"-knop!!!

Zo kan iedereen die geen originele reactie kan bedenken toch even laten merken dat het paard/hond/ezel etc die ze net bewonderd hebben tóch wel echt leuk vonden!!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:42

DAT vind ik leuk :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:49

Dat vind ik het voordeel aan FB :) Ik heb ook niet altijd wat te zeggen over een foto, maar ik kan het wel leuk vinden :j
Maar een "vind-ik-leuk"-knop gaat er niet komen, omdat bokt een discussieforum is. Tenminste, dat was toch de reden? Zit natuurlijk wat in :j

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:52

maar bij alleen bij ITP, mensen houden zich toch niet tegen hier met hun mening

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:53

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:55

Gianti schreef:
maar bij alleen bij ITP, mensen houden zich toch niet tegen hier met hun mening

Ik vind het ook een puik plan hoor, maar ik zit niet in het bokt-team :D

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 08:33

Bij mij is het heel verschillend kwa reacties. De ene keer heb ik er 15/16, de andere heb ik er 2. :') Maar net zoals de meeste hier valt het mij op, dat zodra er negatief kan worden gereageerd, dat iedereen het dan ook werkelijk doet. Dan is er in hun ogen helemaal niks meer goed, alle goeie punten vallen weg en wordt er alleen maar gefocused op het negatieve. Dat vind ik zo jammer, maar dat is wel de Bokt sfeer bij ITP.

Maar ook ik ga meer reageren bij ITP, ik ben wel een kijker en zeg in m'n hoofd, oh die is leuk etc. Maar dan zijn zulke reacties al gegeven en dan voel ik me niet meer origineel. :+