Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiekeb0eee schreef:Het is ook zo, als je als wat bekender bent, dan gaan ook veel mensen al reageren. Of stel je hebt een fotoshoot gehad / les gehad en je plaatst daar foto's van met degene's naam in de titel, dan worden er ook veel meer reactie's gegeven. Ik moet toegeven, ik reageer sneller ook op 'mooiere' foto's, met goede kwaliteit. Als ik een paard zie die in de stal staat met een plukje hooi in zn mond en titel 'gek paard' dan vind ik het niet de moeite waard om te reageren..![]()
Posh schreef:kiekeb0eee schreef:Het is ook zo, als je als wat bekender bent, dan gaan ook veel mensen al reageren. Of stel je hebt een fotoshoot gehad / les gehad en je plaatst daar foto's van met degene's naam in de titel, dan worden er ook veel meer reactie's gegeven. Ik moet toegeven, ik reageer sneller ook op 'mooiere' foto's, met goede kwaliteit. Als ik een paard zie die in de stal staat met een plukje hooi in zn mond en titel 'gek paard' dan vind ik het niet de moeite waard om te reageren..![]()
Mee eens, vind ik jammer voor de al eerder genoemde jongere bokkers die eens iets willen delen.
stef schreef:k bedoel, voor dit topic had ik echt mn best gedaan, leuke titel (dacht ik), foto's bij elkaar gesprokkeld, en echt een verslagje van haar leven tot nu toe gemaakt zeg maar.
Het is dat dit topic er nu is (deze op FZ dus) want anders was ik op misschien 5 blijven hangen...
Ik heb echt het gevoel dat ik op mn kop kan gaan staan, maar dat het geen nut heeft.
Ook goed hoor, doen we het de volgende keer dus maar niet...