Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Omdat Russell kennelijk nog geen bevredigend antwoord heeft gehad, en ja, soms moet je hier, om een antwoord te krijgen, weleens flink op je strepen staan.
russel schreef:Daks schreef:ik snap niet waarom sommige ex mods met modder gooien.
Vind ik apart en raar.
En russel net als wat storm zegt. Je bent hier te gast gedraag je daar dan ook naar.
Met mijn gedrag is nl helemaal niks mis mee, en als ik te gast ben ergens dan wil ik graag als gast behandeld worden. Dat ik dan op zo een feestje iemand tegen kom die vind dat ik niks mag zeggen en daar eens even zijn strepen voor gebruikt, heeft alles te maken met het feit dat je als gast geen gast mag zijn..en dat is waar bkt sl veel te lang mee bezig is.
DAks als je niet weet waar die klepel hangt, dan mag jij mij kennelijk aanvallen om mij nu de de grond in te trappen om mij een zogenaamd verkeerd gedrag aan te meten, maar ik mag volgens de regels mijn verweer niet in deze bewoording geven....want als de moddies hun werk doen, krijg ik nu een pb en dst is waar ik over val...
Ik geef overal mijn menig op een heel normale manier, niks geen onbeschoft gedrag of wat dan ook...maar geef hem wel. Ook als het uit de eerste hand is nav den zeer serieuze zaak....
xx_Horsiex schreef:Er mag best in openbaar gediscussierd worden over dit soort dingen, waarom moet dit altijd prive gedaan worden, heeft niet iedereen het recht op een mening? Er zijn zat bokkers die de mening van TS delen, waarom moet je met een negatieve mening altijd je mond maar houden? Zolang je netjes en respectvol blijft moet er ook plaats zijn voor kritiek.
Ik had van de week ook eigelijk een mod pb verwacht aan de hand van een niet zo'n aardige opmerking richting een bepaalde bokker, wat wel weer typisch is dat de meeste bokkers het ook nog met mee eens zijn. Waarom krijgen bepaalde relbokkers die irritatie en frustratie opwekken bij bijna alle andere bokkers, ik zal geen namen noemen, niet gewoon een ban, of de regels nu wel of niet overtreden zijn? Waarom krijgen zij vrij spel om te rellen, en krijgen andere die wel hun mening wellicht niet zo vriendelijke geven, wel een ban?
slimmerik schreef:Maar ik kan wel begrijpen Alane dat de huidige en de ex-mods het een beetje beu worden als een bokker al ongeveer 40 pagina's (ongeveer 1000 posten)op Forumzaken heeft gepost met kritiek op het team. Wel over veel jaren verspreidt maar dan nog.....
Wat doe je er dan nog?
De regels zijn vrij duidelijk. Sommige overtredingen vallen in een grijs gebied en ja, soms worden de regels door de ene mod wat anders toegepast als de andere. Maar het zijn vrijwilligers en als je dit werk wilt doen dan neem ik mijn petje af hoor met al dat gezeik. Ga er iig van uit dat ze allemaal modereren met de beste bedoelingen.
Had ook moeite met 'n bokker die wat mij betrof eraf gemieterd kon worden. Blijkbaar is ie besproken in het team en hij mag blijven. Daar leg ik me dan wel bij neer. Men zal hem misschien zielig of sneu vinden.... geen idee maar so be it. Hoeven ze aan mij geen uitleg over te geven. Het is maar internet en dan denk ik: ah ben blij dat ik ook nog een leven buiten internet heb
Daks schreef:xx_Horsiex schreef:Er mag best in openbaar gediscussierd worden over dit soort dingen, waarom moet dit altijd prive gedaan worden, heeft niet iedereen het recht op een mening? Er zijn zat bokkers die de mening van TS delen, waarom moet je met een negatieve mening altijd je mond maar houden? Zolang je netjes en respectvol blijft moet er ook plaats zijn voor kritiek.
Ik had van de week ook eigelijk een mod pb verwacht aan de hand van een niet zo'n aardige opmerking richting een bepaalde bokker, wat wel weer typisch is dat de meeste bokkers het ook nog met mee eens zijn. Waarom krijgen bepaalde relbokkers die irritatie en frustratie opwekken bij bijna alle andere bokkers, ik zal geen namen noemen, niet gewoon een ban, of de regels nu wel of niet overtreden zijn? Waarom krijgen zij vrij spel om te rellen, en krijgen andere die wel hun mening wellicht niet zo vriendelijke geven, wel een ban?
maar waarom moet dat ieder keer herhaald worden. denk dat er inmiddels wel 10 van dit soort topics zijn.
Herhaling op herhaling op herhaling en uiteindelijk loopt de discussie uit de hand en word het topic gesloten
Alane schreef:Een ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag en houding. Vaak gaat het minder over wat er geschreven wordt maar meer op de manier waarop iets geschreven wordt.
Men moet blij zijn dat er kritiek komt, daar kun je van leren en beter van worden. En niet in de verdediging schieten en oude koeien uit de sloot gaan halen en oude berichten gaan lezen. Immers is er nu iets gebeurd, en schrijft TS een bericht om haar zorgen te uiten, en dat moet kunnen als eerste en als tweede moet dit bekeken worden als een incident.
Merell123 schreef:Ik heb een idee.. Als de mods nou een dag lang (of meerdere dagen) niet ingrijpen in topics, niet bannen, geen Posts verwijderen.. Etc. Dan kunnen we zien hoe het loopt. Ik hou persoonlijk meer van fora waar de mods wat onzichtbaarder zijn.. Ze zijn er wel maar zullen niet snel ingrijpen oid.. Ik lees graag op bokt maar dat vind ik jammer.. Ik denk dat mensen discussies prima zelf kunnen oplossen, en is dat niet ook een beetje leuk aan een openbaar forum, dat iedereen zijn mening kan geven en er lekker over gediscussieerd kan worden.
HolyPope schreef:Merell123 schreef:Ik heb een idee.. Als de mods nou een dag lang (of meerdere dagen) niet ingrijpen in topics, niet bannen, geen Posts verwijderen.. Etc. Dan kunnen we zien hoe het loopt. Ik hou persoonlijk meer van fora waar de mods wat onzichtbaarder zijn.. Ze zijn er wel maar zullen niet snel ingrijpen oid.. Ik lees graag op bokt maar dat vind ik jammer.. Ik denk dat mensen discussies prima zelf kunnen oplossen, en is dat niet ook een beetje leuk aan een openbaar forum, dat iedereen zijn mening kan geven en er lekker over gediscussieerd kan worden.
![]()