Meest spraakmakende topics hier op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:27

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:31

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:47

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:55

Wow, ik heb net het topic van miep doorgelezen dat ze niet in het ziekenhuis lag, ik heb er kippenvel van gekregen, zo erg vind ik het!
Weet iemand of het echte topic van miep met haar hele verhaal nog intact is, dat zou ik graag willen lezen namelijk... Ik kon hem niet vinden...

Edit: Ik heb het toch kunnen vinden en alles gelezen, ik moet even terug komen in de werkelijkheid, ik zag alles voor me terwijl ik wist dat ze loog... Zo raar, ze heeft alles inderdaad precies uitgezocht, gewoon eng...

appelXbanaan

Re: Meest spraakmakende topics hier op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 18:52

BalouArera heb je misschien een linkje van dat topic?

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:05

Hhilde schreef:
papagroom schreef:
Dit blijft ook een topper....hier aan hebben we te danken dat het woordje neuken niet meer onder de censuur valt.

[FZ] Het woord n-euken....fietsen? waarom censuur?

Oooooooh, waarom moet ik altijd zo aanwezig zijn -O- Vooral bovenaan pagina 15, hahaha! Anderhalf jaar ouder en wijzer vind ik dat dus ècht niet tof meer!

Inderdaad, laatst irriteerde je er nog aan _O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:05

BalouArera schreef:
Wow, ik heb net het topic van miep doorgelezen dat ze niet in het ziekenhuis lag, ik heb er kippenvel van gekregen, zo erg vind ik het!
Weet iemand of het echte topic van miep met haar hele verhaal nog intact is, dat zou ik graag willen lezen namelijk... Ik kon hem niet vinden...

Edit: Ik heb het toch kunnen vinden en alles gelezen, ik moet even terug komen in de werkelijkheid, ik zag alles voor me terwijl ik wist dat ze loog... Zo raar, ze heeft alles inderdaad precies uitgezocht, gewoon eng...

Linkie? :D
boven je staat ook dat ik hem zoek :P

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:15

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:16

ben ook wel benieuwd naar een linkje over Miep! wat erg zeg..

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:26

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:26

Die link staat eronder, het is een 32pagina lang topic

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:31

Douraque schreef:

Het linkje naar het verhaal van Miep (als je daar op doelt) waar in ze schrijft dat ze dood gaat vind ik niet?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:41

Hhilde schreef:
Douraque schreef:

Het linkje naar het verhaal van Miep (als je daar op doelt) waar in ze schrijft dat ze dood gaat vind ik niet?

Er staat inderdaad alleen in dat ene topic dat "haar moeder" het op bokt had gezet en in dat andere topic staat dat het een leugen was. Maar inderdaad er staat niet het verhaal dat Miep doodgaat.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:49

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:04

De topics van toen bokt nog een boktje was (en iedereen elkaar 'kende' op bokt).
Toen waren zogenaamde 'slowchats' verboden (wat nu de huiskamertopics zijn) en oei oei oei wat
was Bartvb op de kast te krijgen als dit soort slowchats toch ontstonden in topics :D
Ik heb er veel om moeten lachen, en achteraf heeft het wel geleid tot hoe bokt nu is (oa huiskamertopics e.d.) Veel topics zijn op de 'mesthoop' en de 'stapmolen' beland en niet meer terug te vinden.

Ik vraag me nog weleens af welke van die 'oude bokkers' nu nog actief zijn (dan wel niet onder een andere naam).

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:09

Sorry, ik kan het niet meer vinden, het zijn allerlei topics steeds, steeds weer een vervolg na een topic van 5 pagina's ofzo, sorry...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 01:38

Absoluut Dak the musical
[HK] ~Opgelicht! Het waargebeurde verhaal van Dak The Musical.

En uiteraard
Meetje22 en het verhaal over haar zieke dochtertje

Alle gezeik over Geit en hoe dat nu net bokt is :') wat een CIRCUS :') triest :')

Even denken... was judd uitgevonden??? was die van suelelitha? jezus :')

Even denken...

De Pennypatrouilles...
OOOO

Fighter!
[KS] bad ,bad news, turns to better news :) !
Hele hoop geld verzameld door bokkers om dan jaren later fijn te zeggen dat hij te sloom was en zo snel mogelijk verkocht, dat was ook de laatste 5 euro die ik (als destijds student met niks over) gedoneerd heb :(

Emmm...

Veel van de ellenlange topics die ik moest doorspitten voor de bemiddelaarsfunctie, jezus er wordt een hoop geluld onder de bokkers :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 11:31

Geit net bokt? :?

Poes; dat topic heb ik ook altijd onthouden. Vooral dat ze dan nog zei dat ze god belooft had dat als ie het haalde, hij nooit meer weg ging.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 13:00

Citaat:
Geit net bokt?

Dat mocht bokt willen...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 13:04

Ayasha schreef:

Poes; dat topic heb ik ook altijd onthouden. Vooral dat ze dan nog zei dat ze god belooft had dat als ie het haalde, hij nooit meer weg ging.

Echt, zo hypocriet.

En geit ja, int begin mocht alles en geen regels, en nu zijn er net zoveel regels en mag je ook alweer niks meer zeggen en stuur je er een mail over negeren ze het lekker :')

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 13:14

poes schreef:
Ayasha schreef:

Echt, zo hypocriet.

En geit ja, int begin mocht alles en geen regels, en nu zijn er net zoveel regels en mag je ook alweer niks meer zeggen en stuur je er een mail over negeren ze het lekker :')

in princiepe mag nog alles gezegd worden,en wie heb je een mailtje gestuurd dan?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 13:24

poes schreef:
Ayasha schreef:

Echt, zo hypocriet.

Eh volgens mij heb jij het foute forum want ik zit er nog steeds (Al noemt het niet meer geit) enneh mag daar veel en veel meer mijn gang gaan dan hier hoor. :+ Echt, als PP iets niet is, dan is het "net bokt". :+

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 13:44

poes schreef:
Echt, zo hypocriet.

Volgens mij zit je fout. Of ben je beetje in de war. Een soort......
Mispoes.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:04

Mailtje was destijds nadat ze de nieuwe regels doormailden, naar het beheer dus.

Ik vond het zo flauw allemaal, de hele hetze, zo aandachtsgeil, om dan uiteindelijk met veel bombarie met die topics van achter de schermen te komen (nuja ik heb er wel een paar middagen vermaak aan gehad dat wel, maar komop, wat een gezeik om niets vond ik dat). Om dan met zware eisen te komen en dan met een veertje zo blij als een kind te zijn.

Daar moet je heel groot voor geworden zijn :)

Ik vraag me af hoe je zulke onbenulligheden zo de moeite waard kunt vinden :)

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 17:04

Er is wel een tijdje een Bokt chat-box geweest. Daat werd continue meegelezen omdat een aantal Bokkers op de chat van de horses enorm ge-dist werd. Die slow chats zijn ingevoerd om iedereen in de gaten te kunnen houden. En ook om het aantal posts op te krikken, en dat is weer interessant voor adverteerders.

PKfoto schreef:
Ik vraag me nog weleens af welke van die 'oude bokkers' nu nog actief zijn (dan wel niet onder een andere naam).

Jij ben van 2011 dus hoe heette jij dan in dat oude Bokt?