[HK] Droge humor
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hhilde schreef:papagroom schreef:Dit blijft ook een topper....hier aan hebben we te danken dat het woordje neuken niet meer onder de censuur valt.
[FZ] Het woord n-euken....fietsen? waarom censuur?
Oooooooh, waarom moet ik altijd zo aanwezig zijnVooral bovenaan pagina 15, hahaha! Anderhalf jaar ouder en wijzer vind ik dat dus ècht niet tof meer!
BalouArera schreef:Wow, ik heb net het topic van miep doorgelezen dat ze niet in het ziekenhuis lag, ik heb er kippenvel van gekregen, zo erg vind ik het!
Weet iemand of het echte topic van miep met haar hele verhaal nog intact is, dat zou ik graag willen lezen namelijk... Ik kon hem niet vinden...
Edit: Ik heb het toch kunnen vinden en alles gelezen, ik moet even terug komen in de werkelijkheid, ik zag alles voor me terwijl ik wist dat ze loog... Zo raar, ze heeft alles inderdaad precies uitgezocht, gewoon eng...
Nayomie schreef:
Hhilde schreef:Douraque schreef:Die link staat eronder, het is een 32pagina lang topic
Het linkje naar het verhaal van Miep (als je daar op doelt) waar in ze schrijft dat ze dood gaat vind ik niet?
Ayasha schreef:Geit net bokt?
Poes; dat topic heb ik ook altijd onthouden. Vooral dat ze dan nog zei dat ze god belooft had dat als ie het haalde, hij nooit meer weg ging.
poes schreef:Ayasha schreef:Geit net bokt?
Poes; dat topic heb ik ook altijd onthouden. Vooral dat ze dan nog zei dat ze god belooft had dat als ie het haalde, hij nooit meer weg ging.
Echt, zo hypocriet.
En geit ja, int begin mocht alles en geen regels, en nu zijn er net zoveel regels en mag je ook alweer niks meer zeggen en stuur je er een mail over negeren ze het lekker
poes schreef:Ayasha schreef:Geit net bokt?
Echt, zo hypocriet.
En geit ja, int begin mocht alles en geen regels, en nu zijn er net zoveel regels en mag je ook alweer niks meer zeggen en stuur je er een mail over negeren ze het lekker
PKfoto schreef:Ik vraag me nog weleens af welke van die 'oude bokkers' nu nog actief zijn (dan wel niet onder een andere naam).