Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hilly200 schreef:chrisje98 schreef:Welkom op bokt
En voor alle bokkers die het niet zo vertrouwen, misschien lezen er al een tijdje mannen mee zonder een account te hebben en nu ze zien dat meer mannen dat doen, doen ze t ook. Dan zijn ze iig niet de enige :p
Moet je eens googlen op 'bokt mannen' zul je zien dat ze lang niet zo onschuldig zijn
_Monii_ schreef:Dit heb ik gevonden op die site,,,;
ONZ gratis pro-hossel tips GalgenRad 12 8/7/2012 12:46
deel hier uw pro-hossel tips ts begint: open een useraccount op bokt.nl, markeer jezelf als man, zeg dat je kan paardrijden en de poedersuiker willen je allemaal diggen. je hoeft niet te kunnen rijden, je moet er alleen voor zorgen dat hun er niet achter komen... ofterwijl (zoals bij elke pro-hosselaar)... bij hun afspraken, daar naaien, en geen adres/tel gegevens afgeven die naar jou kunnen pointen.
Niet normaal, al die mannen....
hilly200 schreef:chrisje98 schreef:hm misschien moeten we toch als een man zich aanmeld op bok eerst een hele test doen om te kijken of ze wel iets van paarden weten
Goed idee, of nog beter ze moeten zo'n test gewoon bij het registreren in doenDan hebben we alleen nog maar last van echte bokt mannen
Pieter25 schreef:hilly200 schreef:
Goed idee, of nog beter ze moeten zo'n test gewoon bij het registreren in doenDan hebben we alleen nog maar last van echte bokt mannen
Fijn.. ik ga wel weer in mijn hoekje zitten
hilly200 schreef:Pieter25 schreef:
Fijn.. ik ga wel weer in mijn hoekje zitten
Ja maar van jou hebben we rijfoto's
... Of heb je die van internet geplukt, want dat kan natuurlijk ook
![]()
Zou google daar ook raad op weten![]()
?
deel hier uw pro-hossel tips ts begint: open een useraccount op bokt.nl, markeer jezelf als man, zeg dat je kan paardrijden en de poedersuiker willen je allemaal diggen. je hoeft niet te kunnen rijden, je moet er alleen voor zorgen dat hun er niet achter komen... ofterwijl (zoals bij elke pro-hosselaar)... bij hun afspraken, daar naaien, en geen adres/tel gegevens afgeven die naar jou kunnen pointen.
Pieter25 schreef:chrisje98 schreef:maarja, google weet natuurlijk ook wel raad met de vraagjes die wij kunnen gaan stellen, dus hoe lossen we dat dan weer op
Foto op paard.. net als ik
Wilawander schreef:Was mijn reactie op pagina 1 toch niet zo gek...
amado7 schreef:mensen mensen hier toch weer
Straks durft hij niet meer terug te komen xD
WElkom op bokt hoor, en trek je van niemand wat aan, zo gaat het hier altijd op boktDe mannen zijn hier erg gewild..
Niet normaal, al die mannen....