Wist je dat je daar ook een ban voor kan krijgen? Als je zo over een bokker praat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Ik vind het teveel eer om deze bokker de eer te geven dat er een topic aan besteed wordt. (zeker een topic met mij als TS) Helaas weet ik uit eigen ervaring dat sommige topics behoorlijk uit de hand kunnen lopen en dat er dan een bokker vals en onterecht beschuldigd wordt.
Ik denk dat het team genoeg weet en genoeg handvatten heeft.
Betteke schreef:Ik blijf het ongelooflijk vinden dat mensen zich zo laten opnaaien door geschreven teksten op internet, notabene door iemand die ze niet eens kennen. Dat leg je toch gewoon naast je neer ipv er vol bovenop te springen met zijn allen?
Lieffiefi schreef:slimmerik schreef:Ik vind het teveel eer om deze bokker de eer te geven dat er een topic aan besteed wordt. (zeker een topic met mij als TS) Helaas weet ik uit eigen ervaring dat sommige topics behoorlijk uit de hand kunnen lopen en dat er dan een bokker vals en onterecht beschuldigd wordt.
Ik denk dat het team genoeg weet en genoeg handvatten heeft.
Heb je inmiddels wel een reactie gehad? Van een Mod?
Betteke schreef:Ik blijf het ongelooflijk vinden dat mensen zich zo laten opnaaien door geschreven teksten op internet, notabene door iemand die ze niet eens kennen. Dat leg je toch gewoon naast je neer ipv er vol bovenop te springen met zijn allen?
Citaat:Beter een grote bek dan een bekrompen geest
ShauniBef schreef:Serieus, nu heb ik dat topic even bekeken, maar ik snap er niks van zijn berichten, maar snap ook niet dat het hier besproken wordt?
Mars schreef:[mod]Zullen we hier wel ontopic blijven en stoppen met het bespreken van een andere bokker? Als je vervelende berichten tegen komt staat het vrij daarop te temmen, ook kun je de Foei functie gebruiken: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_v ... ze_weer.3F[/md]
Lieffiefi schreef:slimmerik schreef:Mijn vraag gaat ook over het algemeen. Dus dat er direct een afkoelban gegeven wordt voordat in het team overlegt wordt of en hoe er een ban gegeven kan worden. Zo'n overleg duurt volgens mij soms nl. wel een week en dat zou bepaalde relschoppers toch teveel vrijheid geven om mensen op de kast te jagen en zo tegen een OW aan te lopen.....
En ja, nu gaat het om 1 bepaald iemand maar dit kan natuurlijk vaker gebeuren.....
Maar dan ook direct de post te verwijderen.
Dit lijkt me, in de plaats van de meiden, pijnlijk en hard om te lezen..