Het nut van centrale topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 15:48

rommulus schreef:
Ik vind ze bij verschillende onderwerpen een uitkomst.
Ik pleit al jaren voor een centraal topic over hoe iemand zijn witte paard schoon krijgt, waarom hier worden maandelijks zo'n 3 a 4 topic's over geopend met altijd weer dezelfde antwoorden.
Dit soort topic's vind ik gewoon nutteloos.

Aan de andere kant zijn er idd topic's die je niet centraal kan maken gezien dit weer omstandigheid afhankelijk is.

Ik heb dat ook met 'mijn paard wil geen voetjes geven' of 'hoe krijg ik mijn paard uit de wei'.

LadyMadonna

Re: Het nut van centrale topics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 15:52

maar dat JIJ een topic nutteloos vind, zegt niet dat een TS dat ook zo vind ;)
Stoor je je eraan, of interesseert het je niet? Klik je dat topic gewoon niet aan, of denk ik nu te simpel?

Gini

Re: Het nut van centrale topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 17:12

Als alle onderwerpen maar 1 keer behandeld mogen worden, dan stopt bokt er beter mee. Als er kort na elkaar twee topics geopend worden over hoe een paard wit te krijgen, dan kan 1 toch gewoon gesloten worden. Als er echter 6 maanden tussen beide topics zit, who cares?

Op bokt een topic openen vind ik altijd een helse onderneming. Eerst kijken of er geen centraal topic over is, dan in geschiedenis gaan zoeken of je vraag recentelijk niet behandeld is, dan de Wiki nog even uitpluizen. Ik denk dan persoonlijk: jeetje, maken we onszelf ook niet belangrijker dan we zijn, we zijn ook maar een lokaal paardenforumpje hoor. De administratie die je hier moet volgen is bijna even erg als wanneer je een bouwvergunning aanvraagt. :D
Goed, ik weet van mezelf dat ik altijd alles heel erg relativeer en dat ik echt niet wakker lig van twee gelijkaardige topics die op twee weken tijd geopend worden. Je kan er alleen maar iemand mee helpen, niet?