dees21 schreef:Misschien kun je gewoon eens een telefoon pakken, even bellen na jvdh, al je frustraties eruit gooien. Scheelt een hoop discussies! En misschien voel je je nadien nog wel beter ook!
Alle verhalen hebben 2 kanten!
En als bokt je niet aanstaat, hoe hun hun website leuk en informatief willen houden en het niet willen laten vertroebelen met gefrustreerde bokkers die vaak toch al in een negatief spiraal zitten dan ga je toch van bokt weg.
Dat scheelt vast een hoop stress.
Of zijn dit speculaties wat ik nu schrijf, dan sorry daarvoor. Bokt is goed bezig! Ga zo door.
Sorry maar dit is weer zo'n reactie van

Wie valt wie hier nu aan en is gefrustreerd

Meid, sorry

Die kant weet (misschien) J&H vaak niet eens

Ik gun niemand een paard met problemen,die hoef je er niet bij te kopen

Ik ben niet gefrustreerd, wil niemand kwaad doen alleen ben ik eerlijk. En ja, waarheid is soms hard

Oh en ik wil je best per bp uitleggen wat in de buurt de "reden" is om je paard aan hen te verkopen

Misschien begrijp je het dan beter?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
@ Eline:
- uit de eerste hand is
- gefundeerd is, dus uitleg bevat over de ervaring
- neutraal geschreven is.
Ik heb hier tijdje geleden uitleg van desbetreffende mod om gevraagd want ik snap het niet. Ze heeft het me netjes uitgelegd alleen kan ik er nog niets mee (eerlijk gezegd). De berichten die van mij zijn weggehaald heb ik zelf gezien (1e hand), bevat uitleg over wat ik gezien heb en tja, neutraal

Ja, ik heb de koop/verkoop niet gesloten (zo werd het uitgelegd dat dat 1e hand is) maar ja, zoals ik op pag. 2 al schreef: dan mogen mederwerkers van daar ook niet reageren, jonge kids die pown hebben gekregen ook niet want dat regelen de ouders in 99 vd 100 gevallen....
In dit topic valt dan alles weg