NOg een bokker die "voor" is! Was laatst een meeting-topic kwijt en moest me echt door x- aantal fotomeets worstelen voor ik het juiste meeting topic vond... Mijn topic vond ik uiteindelijk op pagina 2 of 3 (terwijl er toch bijna dagelijks gereageerd wordt).
Ik ben ook voor, ondanks dat het al eens eerder is afgewezen. Het begint nu wel erg onoverzichtelijk te worden voor de mensen die helemaal niet in een fotomeeting geïnteresseerd zijn.
Ook ik ben voor ! Zou het erg leuk vinden om een keer naar een meeting te gaan. Aangezien het bij de fotomeetings vaak op lotingen uitdraaien zal, is de kans klein dat je er heen kan. Met een gewone meeting is de kans veel groter ! Ook met het lekker weer wat er hopelijk aan komt, gaan er waarschijnlijk meer meetings komen mbt dagjes weg dus dan is het helemaal druk en onoverzichtelijk.
Klopt helemaal, de moderators moeten nog een groot deel van de topic overzetten en een charter aanmaken maar het begin is er.
Lara
Geplaatst: 20-03-13 12:38
In het zelfde kopje als waar je BM kan vinden, maar dan FM
Kwam het ineens tegen dat ik in de zoekfunctie een BM-topic ging zoeken
Betekend dit dat alle fotomeetings die nu in BM staan ook verplaatst worden? Moet daar apart naar getemt worden of kijken jullie zelf of wat ? Edit: Het is al duidelijk
We gaan er zelf naar kijken, we hebben de mogelijkheid een hoop topics tegelijk te kunnen verplaatsen. Nieuwe topics mogen er uiteraard al geopend worden.