Over het algemeen zijn mijn teksten dan toevallig wel redelijk te lezen. Als ik een woord niet weet dan schrijf ik gewoon 3 extra zitten waardoor ik dat woord niet hoef te gebruiken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
delerium schreef:Ga er maar vanuit dan dat als iemand zegt dat-ie totilas in de wei heeft en het een lompe knol vindt dus er eerst 18+ dingen mee wil uitvreten en vervolgens vraagt of er pannen zijn die groot genoeg zijn om de betreffende knol in z'n geheel in de toen en hoeveel peper en zout er in moet en of dat dan het juiste recept is voor groentensoep om aan een sieluge geredde schetjuh te voeren het een relaccount is.
Neonlight schreef:Stef, wij hebben meerdere mogelijkheden om te onderzoeken of iets een relaccount is. Wij geven niet prijs op welke manier, aangezien er dan onze methodes omzeilt gaan worden en het voor ons alleen maar moeilijker wordt om bewijzen/aanwijzingen te vinden.
justkid schreef:Woordblind is een andere naam voor dyslexie.
stef schreef:Fairytail: verkeerd opbouwen van zinnen... "Me paard wilt dat niet", is dat een verkeerde zinsopbouw? of gewoon de tegenwoordige spreektaal?
Fairytail schreef:Heino ik ben het absoluut niet met jou eens dat mensen die uit schooltesten niet komen ook niet dyslectisch zijn. De testen op school zijn slecht ontwikkeld en stellen erg weinig voor (althans jaren geleden wel). Er zijn speciale onderzoeksbureau's waar je als mogelijke dyslect terecht kunt om getest te worden. Je krijgt hier na afloop ook een officieel bewijs, wat je nodig hebt op school om aan te tonen dat je wel degelijk dyslect bent. Ik ken er vele die de schooltest halen maar uiteindelijk bij een dergelijk officieel bureau wel degelijk dyslect blijken te zijn. Mensen op school uit te testen komen hebben het over het algemeen wel erger. Overigens kun je bij een derglijk bureau ook een training volgen om truckjes te leren zodat je er in de praktijk minder last van hebt.
Sonja schreef:Jemig dat klinkt krom Heino. Dus van een klas vol dyslecten kan maar zo'n 10% zo benoemd worden?