[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin maart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:43

Quoten helpt indd niet := je moet gewoon hele verhalen aan elkaar breien over een paard dat cavaletti springt met springschoenen en peesbeschermers om. En hij moet ook naar een zadelmaker, omdat je graag dressuur wil rijden met een nieuw zadel dan kan je ook de oefeningen zoals piaffe en wijken beter uitvoeren :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:45

Bartjuh, op 1 april bakken de penny's donuts. Reltopics zijn vet. Mijn bijdraguh zijn echt de oliebol!!
Whaaa Bieber is echt de bom!!
Ik RijD AlTijD mEt SloF! JAAA, mijn ShETje PaST de SLof!!
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 01-04-12 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:46

s6801881 schreef:
Inmiddels zijn de 1 april grappen van bokt zodanig berucht dat er geen enkele ervaren bokker meer intrapt :') Het is zelfs zo erg dat enig ongeloofwaardig nieuws rond deze tijd als grap wordt bestempeld.

Een mooi recent voorbeeld: [VN] Hi-tech body suits voor paarden beschikbaar

:')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:50

Hoe maak ik een slof vast? Mijn zwarte hengst heeft zijn hoofd zo hoog en ik kan er niet bij.

Iris82

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:51

SF: Je slof kun je het beste aan je aansnoerneusriem en je bandages knopen. Zo weet je zeker dat ie goed vast zit. :j

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:52

ok, dit wil ik uittesten :') , ik heb nu een PQ van 120

Ik rij dressuur met mijn paard, deze heeft altijd peesbeschermers aan en springschoenen. vaak springen we ook. van oefeningen doen wij vaak aan wijken, travers, gallopwissels... oja, en ik ben een grote fan van Bart! :+ memberlist.php?mode=viewprofile&u=2

edit: het werkt! briljante mop, nu gaat iedereen onzin posten voor hogere of juist lagere punten :')
Laatst bijgewerkt door Thea_Ste op 01-04-12 14:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:52

Iris82 schreef:
SF: Je slof kun je het beste aan je aansnoerneusriem en je bandages knopen. Zo weet je zeker dat ie goed vast zit. :j

_O-

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:54

waarom worden links naar bepaalde bokkers zoals Bart memberlist.php?mode=viewprofile&u=2 en technische termen ook goedgekeurd zoals mods (30)
moderator(30)
beheer (30)
nieuwsredactie (30),
Wiki (30)
Bokt (30)

Waarom is lavendel (30) iets waard?

En waarom zijn bepaalde topics zoals [MA] beware of the penny ........
http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina
[HK] beware of the penny deel 2
http://www.bokt.nl
[WZ] Wikizaken
[FZ] Nog 1 maand tot 1 april..
iets waard? Of is het bij het linken naar ieder topic?

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:55

Nee het werkt niet bij het linken naar ieder topic :=
Ik heb nog een heel lijstje met woorden waar je punten voor krijgt :=

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:55

whaha duidelijk geval van 1 april en dat bodysuit verhaal vond ik ook al vaag... al weet ik wel dat je die voor een deel (bijv. hals) wel hebt en die ook redelijk vaak gebruikt wordt (maar die zie je volgens mij vaker in engeland :P)

ik ga maar eens auteursrecht leren.. daar heb ik waarschijnlijk meer aan alleen geen zin in :P dus nu eerst maar kijken hoeveel PQ ik heb :+

edit: mijn PQ is dus exact 100 *\o/*
Laatst bijgewerkt door Janneke_Tri op 01-04-12 14:58, in het totaal 2 keer bewerkt

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:57

volgens mij is elke link punten waard, dat begreep ik tenminste uit dit topic [FZ] Nog 1 maand tot 1 april..

Daarnaast zijn mensen die temmen, mods erbij halen, iets over het beheer schrijven of de nieuwredactie tippen mensen die een waardevolle bijdrage aan bokt leveren. Ook de mensen die naar de wikiverwijzen kunnen we niet missen -:) Ik heb lavendel ook gewikit maar daar is niets te vinden...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:58

Iris82 schreef:

Ah ja hij is roze, roze is vet. Mijn hengst heet Totilas en maak altijd vlechtjes in zijn manen, ik heb ook roze bandages. Ja die aansnoerneusriem heeft wel een lusje. Als ik daar nou dat rare dunne riempje vanaf haal dan past daar wel de slof aan.
Vettuh tip!
Ik wil met mijn andere zwarte hengst Bonfire op ponykamp, dan doe ik lange sporen aan en gaan we over het strand racen.
Echt de bom, ik ben al 12 jaar he? Heb al 10 jaar rij en poetservaring. Pokemon is echt mijn held en heb al handtekening van Pokemon en ook van Anky!! Mijn hengsten slapen onder een dekbed als ze het koud hebben. Van Hello Kitty en Princess. Als ze dan wakker worden heb ik Nivea dagcreme wat ik op hun neusjes smeer. Dan eten we samen groentesoep en bananen. Dan rijd ik met de roze vrachtwagen naar Bartjuh en die bakt dan donuts voor ons.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:00

quote="s6801881"]volgens mij is elke link punten waard, dat begreep ik tenminste uit dit topic [FZ] Nog 1 maand tot 1 april..

Daarnaast zijn mensen die temmen, mods erbij halen, iets over het beheer schrijven of de nieuwredactie tippen mensen die een waardevolle bijdrage aan bokt leveren. Ook de mensen die naar de wikiverwijzen kunnen we niet missen -:) Ik heb lavendel ook gewikit maar daar is niets te vinden...[/quote]

maar het ging niet om een waardevolle bijdrage aan bokt, maar ze willen weten wie paardenmensen en wie mensen met paarden zijn. Zo kan iemand die alleen op forumzaken bezig is met technische informatie over bokt ook een `paardenmens` zijn en dat slaat nergens op...
Laatst bijgewerkt door secricible op 01-04-12 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:03

quoten werkt niet en lijstjes worden blijkbaar verwijdert (geen idee hoe ze denken dat te doen, aantal lijstjes is veel groter dan het aantal mods maar het streven is nobel...)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:03

Het werkt alleen niet als je het quote, en de linken moeten werkende linken zijn.. En mandarijntjes geeft geen punten?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:04

mandarijntje of mandarijn wel

EDIT: geen idee waarom trouwens, snap niet wat dat met te maken heeft op bokt met een goed mens met paard te zijn... Net als lavender dus.
Laatst bijgewerkt door secricible op 01-04-12 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:04

Suzanne F. schreef:
Iris82 schreef:

Ah ja hij is roze, roze is vet. Mijn hengst heet Totilas en maak altijd vlechtjes in zijn manen, ik heb ook roze bandages. Ja die aansnoerneusriem heeft wel een lusje. Als ik daar nou dat rare dunne riempje vanaf haal dan past daar wel de slof aan.
Vettuh tip!
Ik wil met mijn andere zwarte hengst Bonfire op ponykamp, dan doe ik lange sporen aan en gaan we over het strand racen.
Echt de bom, ik ben al 12 jaar he? Heb al 10 jaar rij en poetservaring. Pokemon is echt mijn held en heb al handtekening van Pokemon en ook van Anky!! Mijn hengsten slapen onder een dekbed als ze het koud hebben. Van Hello Kitty en Princess. Als ze dan wakker worden heb ik Nivea dagcreme wat ik op hun neusjes smeer. Dan eten we samen groentesoep en bananen. Dan rijd ik met de roze vrachtwagen naar Bartjuh en die bakt dan donuts voor ons.

_O-

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:05

secricible schreef:
quoten werkt niet en lijstjes worden blijkbaar verwijdert (geen idee hoe ze denken dat te doen, aantal lijstjes is veel groter dan het aantal mods maar het streven is nobel...)

Zeker als ze ook nog alle HK's langs moeten :=

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:05

quote="secricible"]mandarijntje of mandarijn wel

EDIT: geen idee waarom trouwens, snap niet wat dat met te maken heeft op bokt met een goed mens met paard te zijn... Net als lavender dus.[/quote]

Teksten editten moet je dus ook niet doen..... Dan krijg je je punten er niet bij!

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:07

secricible schreef:
quote="secricible"]mandarijntje of mandarijn wel

EDIT: geen idee waarom trouwens, snap niet wat dat met te maken heeft op bokt met een goed mens met paard te zijn... Net als lavender dus.

Teksten editten moet je dus ook niet doen..... Dan krijg je je punten er niet bij![/quote]

Handig, want als je dan verboden woorden wilt gebruiken kun je eerst "hij die niet genoemd mag worden" schrijven en dan edditen tot to ti las :+ Acht bokt is zo leuk zeker als het zo over paarden en pony 's gaat :j (vraagt zich af of vervroegingen wel werken)

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:10

haha dit slaat echt alles! krijg net een pb van mijn mede 'aangespannen sport rijder' mod, dat lijstjes quoten in dit topic niet op prijs wordt gesteld _O- en mijn bericht verwijderd is :+

ze nemen t in ieder geval serieus _O-

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:11

Whahah ik kreeg het ook :+

Nouja ik denk dat ze ondertussen op de grond liggen te rollen van het lachen :)

britt299

Welke woorden zijn eigenlijk allemaal - punten? :P

Mossel

Sorry ik mag geen lijstjes posten :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:12

Moderatoropmerking:
Jongens, willen jullie onderstaande ook serieus nemen? Het is niet voor niets vermeldt.

Eline @ [FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin maart
Eline schreef:
Eén van de kinderziektes die we (helaas) al verwachtte, zien de we de afgelopen uren terug op Bokt: uittestspam. We stellen het erg op prijs als dat gebeurd op een manier waarop anderen er geen last van hebben, aan lijstjes heeft immers niemand wat. Maar prachtig inhoudelijk proza en gevoelige gedichten over kennisvergaring worden zeer gewaardeerd.