Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
s6801881 schreef:Inmiddels zijn de 1 april grappen van bokt zodanig berucht dat er geen enkele ervaren bokker meer intraptHet is zelfs zo erg dat enig ongeloofwaardig nieuws rond deze tijd als grap wordt bestempeld.
Een mooi recent voorbeeld: [VN] Hi-tech body suits voor paarden beschikbaar
Iris82 schreef:SF: Je slof kun je het beste aan je aansnoerneusriem en je bandages knopen. Zo weet je zeker dat ie goed vast zit.
Suzanne F. schreef:Iris82 schreef:SF: Je slof kun je het beste aan je aansnoerneusriem en je bandages knopen. Zo weet je zeker dat ie goed vast zit.
Ah ja hij is roze, roze is vet. Mijn hengst heet Totilas en maak altijd vlechtjes in zijn manen, ik heb ook roze bandages. Ja die aansnoerneusriem heeft wel een lusje. Als ik daar nou dat rare dunne riempje vanaf haal dan past daar wel de slof aan.
Vettuh tip!
Ik wil met mijn andere zwarte hengst Bonfire op ponykamp, dan doe ik lange sporen aan en gaan we over het strand racen.
Echt de bom, ik ben al 12 jaar he? Heb al 10 jaar rij en poetservaring. Pokemon is echt mijn held en heb al handtekening van Pokemon en ook van Anky!! Mijn hengsten slapen onder een dekbed als ze het koud hebben. Van Hello Kitty en Princess. Als ze dan wakker worden heb ik Nivea dagcreme wat ik op hun neusjes smeer. Dan eten we samen groentesoep en bananen. Dan rijd ik met de roze vrachtwagen naar Bartjuh en die bakt dan donuts voor ons.
secricible schreef:quote="secricible"]mandarijntje of mandarijn wel
EDIT: geen idee waarom trouwens, snap niet wat dat met te maken heeft op bokt met een goed mens met paard te zijn... Net als lavender dus.
Eline schreef:Eén van de kinderziektes die we (helaas) al verwachtte, zien de we de afgelopen uren terug op Bokt: uittestspam. We stellen het erg op prijs als dat gebeurd op een manier waarop anderen er geen last van hebben, aan lijstjes heeft immers niemand wat. Maar prachtig inhoudelijk proza en gevoelige gedichten over kennisvergaring worden zeer gewaardeerd.