Roddels over bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:03

kirrepir schreef:
Nou laat ik het anders verwoorden Mjetterd: niet negatief over bokt/bokkers.. niet roddelen.. maar andersom gebeurt het hier nu toch ook?

Ik begrijp inderdaad wat je bedoeld :),
Ik denk altijd maar zo:

Wie roddelt en kwaadspreekt,
zegt meer over zichzelf dan over zijn slachtoffer

En dat geld dan natuurlijk vanaf beide kanten *D

kallista90

Re: Roddels over bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:05

Eens..

Gewoon niks van aantrekken :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:06

jesito schreef:
Dat is inderdaad wel waar, dat eeuwige gewis hier van posts en die mods die er steeds tussen komen is echt irritant soms.
Maar aan de andere kant voorkomt dit ook zo'n belachelijke roddelsfeer.

Dat is onzin, dat gaat hier gewoon via de pb. Op poets kan iedereen het gewoon lezen en kan de persoon in kwestie zichzelf altijd verdedigen, wat dus niet kan als het via de pb besproken wordt. In het begin vond ik poets overigens ook vrij negatief en poste ik er niet actief mee, maar het wordt een steeds leuker forum waar ook echt wel mensen met kennis op zitten.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:08

Ik moet zeggen trouwens, de interviews vind ik erg leuk! :')
Vooral die van bart :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:09

bovendien is het hele bokt-topic een heerlijk overzicht van de meest grappige, schattige, leuke, meest bizarre en informatieve topics op bokt. Zo zie ik hier ook veel meer leuke topics!

Tja dat er soms mensen opvallen, dat wordt benoemd, en hóe je opvalt bepaalt de manier waarop mensen over je praten. Het lijkt net het echte leven :+

Maar het bokt-topic is maar een klein onderdeel van het geheel.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:10

Mensen met kennis schijnen er idd te zitten. Alle permanent gebande leden van hier toch?

Mijn naam staat ook op poetsplaats.

Ik vind het erg grappig. Het was daar erg druk met Gast gebruikers nav dit topic. :')

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:12

jesito schreef:
Poetsplaats is echt een soort sekte, daar gaan alle mensen naartoe die hier gebant zijn of op een andere manier uitgekostst.
Het is een vreselijk roddelforum.
Ze hebben een tijd geprobeerd veel mensen mee te krijgen naar dit ziekelijke gedoe.
Ze zitten dus op Bokt (sommige) om vervolgens op Poetsplaats gal te spugen over bepaalde mensen en toppics.
Hoe ziek ben je dan?

Nou nou. Je doet nu toch exact hetzelfde?? :P

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:14

Ik was nog in de tijd van de verkiezingen links tuig op de poetsplaats :P Ik heb me rot gelachen :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:28

De mensen die hier zo hard reageren zijn allemaal mensen die hun naampje terug gevonden hebben veronderstel ik. En het is vast alluhmaal ni waar! Stoutuh sekte!
Als het niet waar is, waarom raakt het je dan genoeg om bij stil te staan?
Of zit er stiekem toch wel een kern van waarheid in?

Met hier een grote mond te hebben kom je nergens, ga lekker daar zeggen wat op je lever ligt. Doe je dat niet, verlaag je je tot het zelfde niveau en je weet wat ze daarvan zeggen... De tegenpartij verslaat je dan met ervaring. :D

Oh en ja ik zit op poetsplaats, onder mijn eigen naam, en ze hebben me er ook besproken :') En toch vind ik dat er leuke mensen zitten en vind ik de mentaliteit daar leuker dan dat eeuwige gejank hier.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:34

Als zij nou gewoon eens hier vertellen wat er op hun lever ligt ;) Ipv dat ongefundeerde gezever ergens achteraf wat ze niet eens onder dezelfde naam durven te posten.

En ik heb mezelf niet gezocht hoor, maar heb vaker dingen gelezen over andere mensen in het verleden, die daar heel erg naar beneden werden gehaald. Maakt geen reet uit of het waar of niet waar is wat er gezegd wordt, het gaat om de manier waarop...

En dat is nog niet eens het ergste; als je dan ziet wat ze allemaal 'gepresteerd' hebben in hun mega succesvolle paardenverleden dan vind ik het bijna zielig. :+ Gaan ze dus helemaal een account aanmaken op dat forum, met een andere naam om dan lekker even gal te spuwen als ze geen steun krijgen op bokt. Getuigt van weinig ruggengraat en weinig kennis.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:39

Dat mag niet, dat verwijderen de modjes en dan krijg je een ban. Dat is het hem net. De meeste daar zitten gewoon onder hun eigen naam hoor, of onder een naam die ze iig veel gebruiken. Het leven bestaat niet enkel uit bokt in tegenstelling wat sommige lijken te denken. Ik gebruik ook niet op elk forum waar ik zit dezelfde naam. :+
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 26-03-12 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:39

Nou hier nog een PP'er.
Weliswaar niet een actieve maar kom ;)

Ik vind het fijne aan pp dat je gewoon je mening mag zeggen zonder direct geband te worden of een waarschuwing te krijgen.

Jesito: ik heb nog nooit geen problemen gehad met bokt. Dus ik zal dan wel zeker gewoon een gestoord wicht zijn?

Sommige mensen zitten daar omdat het daar interessant is en je daar tenminste kunt discusieren.

Jeetje zeg, dus jullie trekken je ook altijd wat aan over wat je buren, klasgenoten, collega's over jullie roddelen?

Als ik dat moest doen kon ik me beter opsluiten in een kamertje en er nooit meer uitkomen :')

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:43

Als we hier zeggen wat we daar doen...hebben we gelijk een ban
En hoe zo een andere naam..heel veel posten onder de zelfde naam hoor...overigens moeyt je iets als het intervieuw topic zien als humor...ik ben er zelf ook wel besproken...lachen. man..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:45

Sowieso valt het me op dat er veel minder ruzie is daar, en veel minder topics uit de hand lopen die hier binnen het half uur op slot zouden zijn. :) Je zegt gewoon wat je denkt en als de discussie klaar is, is het klaar. Daar kunnen bijna geen vetes ontstaan want alles wordt meteen op tafel gegooid.

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:47

smeetjoew schreef:
En dat is nog niet eens het ergste; als je dan ziet wat ze allemaal 'gepresteerd' hebben in hun mega succesvolle paardenverleden dan vind ik het bijna zielig. :+ Gaan ze dus helemaal een account aanmaken op dat forum, met een andere naam om dan lekker even gal te spuwen als ze geen steun krijgen op bokt. Getuigt van weinig ruggengraat en weinig kennis.

Nee de mensen die altijd commentaar geven bij bv haw zijn wel altijd mensen die bijzondere prestaties hebben geleverd.. Not.

En als jij denkt dat die mensen speciaal een account hebben aangemaakt om mensen te kunnen afkraken, dan heb je er weinig van begrepen denk ik zo.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:47

Jolliegirl schreef:
Och... gaan we weer.....

Zoek eens via de zoekfunctie... dan weet je genoeg... :)

Buiten het feit dat er ook gezellig gepraat wordt daar, is het naar beneden halen van mensen op die manier gewoon not-done... :)
Zoiets doe je niet. :)

Heb net ook even gekeken en ik word verward met chiqua dat is wel wat minder }>

Ik zag wat oude bekende bokkers waar ik altijd goede discussie mee had en die ik hier nog steeds mis, dat ze daar hun gal spuwen vind ik persoonlijk niet eens zo erg.
Beter dan bokt die gelijk alles uitwis.

Hier op bokt mag je geen mening hebben, zoveel mensen zitten fout maar het als het oude hand loopt heel gauw amen en ja knikken.
Dan is poetsplaats stukken intressanter, bovendien niet achterbaks want je kunt het terug lezen.

Ik neem geen blad voor mijn mond als ik iets zie in een topic wat niet kan dan ga ik er op in . Het aantal pb van mensen die het met me eens zijn of juist niet zorgen ervoor dat mijn inbox vaak vol is.... dit is achterbaks gedrag.

mensen worden op alle plekken naar benee gehaald...liever in openbaar dan achter mijn rug om

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:52

Moderatoropmerking:
Willen we het bij deze, hier op Bokt, netjes houden?
PoetsPlaats is net als Bokt, een forum.
Dat kan prima naast elkaar bestaan, geen probleem.
Maar op Bokt hebben we nu eenmaal een huisregel, en dat is dat er niet op de man maar op de bal gespeeld wordt.
Iedereen mag vinden wat hij of zij vindt, uit dit alleen wel met normaal respect.
Is dat niet mogelijk? Dan niet posten maar doorklikken naar een ander onderwerp.
Dus nogmaals, het zijn 2 fora's die ieder een eigen karakter hebben en tegenwoordig op het WWW zijn er vele soorten fora's die allemaal hun eigen karakter/huisregels/ect. hebben.
En hier gelden onze eigen huisregels.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:00

Huisregels is een groot woord chica je bedoelt beperkingen? Dit zijn geen huisregels meer die we hier hebben maar gewoon kinderachtige regels waardoor je je niet kunt vrij kunt bewegen en spreken.

Ik vind het tot nu toe hier netjes aan toegaan

Heb iig wel leuk forum ontdekt misschien maar daar vervelend gaan doen >;) gaat het overwegen ben ik van mijn meelezers af.........oliebol verklapt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:03

tita schreef:
Huisregels is een groot woord chica je bedoelt beperkingen? Dit zijn geen huisregels meer die we hier hebben maar gewoon kinderachtige regels waardoor je je niet kunt vrij kunt bewegen en spreken.

Ik vind het tot nu toe hier netjes aan toegaan

Heb iig wel leuk forum ontdekt misschien maar daar vervelend gaan doen >;) gaat het overwegen ben ik van mijn meelezers af.........oliebol verklapt

toe maar _O- Kan ik jou ook terug lezen! :')

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:04

:P ben jij ook een van mijn volgers dan

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:06

sorry hoor maar hoe kinderachtig ben je als je gaat roddelen op internet :(
heb je niets beters te doen ofzo :n

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:09

Yael_my schreef:
sorry hoor maar hoe kinderachtig ben je als je gaat roddelen op internet :(
heb je niets beters te doen ofzo :n

:Y) kinderachtigheid gaat nooit over werk,stal,thuis (bv over oma) dat houdt de mens jong.
Wie niet roddelt liegt en is schijnheilig :Y)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:10

Er zit naar mijn mening wel een verschil tussen een keertje roddelen met je collega of je moeder als er iets gebeurd is, of bewust dingen gaan zoeken om anderen op af te zeiken op het internet.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:12

Ja maar het is in feite hetzelfde, bovendien internet is misschien nog wel aardiger tis iig niet achterbaks.

En tuuuurlijk ik roddel ook, en mijn slechtste eigenschap werkt samen met een roddel.....ik blijf bij mijn roddel en die persoon krijgt het persoonlijk van mij te horen...want als ik een roddel hoor die goed is...moet ik wel weten of ie de waarheid is.
Dus stap ik op de mens af ongeacht waar dat is werk,op de universiteit, stal, .....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:15

tita schreef:
:P ben jij ook een van mijn volgers dan

Jep, mijn hobby naast paarden is jou stalken :j ~~}>