Cayenne, ik wil je ook nogmaals bedanken voor alles wat je voor Bokt gedaan hebt. 6 jaar is een enorme tijd, bedankt voor alles wat je in al die jaren gedaan hebt. We zullen je zeker gaan missen.
Maak er wat moois van bij de Hoefslag, heel veel succes!
Ik schrijf weinig, reageer vrijwel nooit. Ben meer het type; 'trouwe achtergrond lezer'. Echter, voor jou maak ik graag een uitzondering!
Heel erg bedankt voor sowieso al die jaren inzet, maar vooral voor de boeiende wijze waarop jij ons het nieuws overbracht. Je hebt een mooie, duidelijke manier van schrijven. Je kon de aandacht vasthouden door je schrijfwijze, dat kan echt niet iedereen. De Hoefslag heeft een goede slag geslagen, haha...
Wat leuk dat je daar mag werken, veel plezier met je nieuwe baan! Zal wel vreemd zijn, ik ken je niet anders dan paars/lid nieuwsredactie!
hetbommeke
Geplaatst: 18-02-12 19:13
Heel veel plezier en succes bij De Hoefslag! Een nieuwe uitdaging, super!
Wel jammer voor Bokt, vond je altijd en zeer objectieve kijk op alles hebben, mijn complimenten daarvoor
Surprise_Boy
Geplaatst: 18-02-12 19:16
Heel erg bedankt voor al je inzet die 6 jaar! Veel plezier met werken bij de hoefslag . Wordt wennen voor jou en iedereen, Cayenne weer zwart .
Laar_
Geplaatst: 18-02-12 19:16
Wat ontzettend leuk en tegelijkertijd ook heel jammer! Super gefeliciteerd met je nieuwe baan, maar dit is wel een verlies voor bokt zeg. Veel succes bij Hoefslag!
Loiz
Geplaatst: 18-02-12 19:36
Nee Cayenne.. wat zal dat vreemd zijn! Je hoorde voor mij echt bij het interieur bij wijze van
Maar wel top aanbod natuurlijk, en zeker een leuke nieuwe uitdaging voor je! Heel veel succes en plezier!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-12 19:55
Wat een hoop reacties zeg! Nooit verwacht! Ik ben er stil van Allemaal heel erg bedankt voor de lieve woorden. Ik ga het zeker ontzettend missen!
monikje
Geplaatst: 18-02-12 20:11
Jammer dat je weggaat maar wel een leuke baan! Heel veel plezier bij de Hoefslag. En leuk dat je nog meegaat naar London dat is wel een onwijs gave afsluiter!
Als ik aan het nieuws van bokt denk associeer ik dat gelijk met jou, je vervanger zal een zware taak krijgen wil ze zo bekend en goed als jij worden Veel geluk en succes bij de hoefslag iig
Cayenne, heel erg bedankt voor al het nieuws dat je ons gegeven en gebracht hebt op bokt. ik kwam je net tegen en je was niet paars. mn mond viel open jij hoort niet zwart.
Heeel veel plezier met je nieuwe werk bij de hoefslag!!
oh getver Cayenne.... zwart staat je helemaaaaaaal niet... Een Cayenne hoort paars te zijn...
aerdenhout1
Geplaatst: 24-02-12 18:52
Super, super, super gefeliciteerd met je nieuwe baan en ook super, super, super bedankt voor al die jaren dat je ons hebt mee laten genieten en huilen bij al je berichten! Maar we komen je natuurlijk nog tegen op bokt als " gewone" gebruiker mag ik hopen??!