Ik moet er soms heel hard om lachen, maar vergeet onderschriften ook weer heel snel. Bleek laatst dezelfde te hebben als een (huiskamer)topic genoot, moest ik weer wat anders verzinnen of jatten.

edit: had de naam van ddw toch verkeerd geschreven..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celiien schreef:Ik heb echt zwaar op het punt gestaan om deze te nemen, maar de eerste was te lang:
Me: Are you a vampire?
Cleverbot: Yes I Am
Me: Do you Sparkle?
Cleverbot: Yes I do
Me: Then you must be gay
Cleverbot: Yes I Am![]()
Tweede moest ik een spoilertag voor nemen en ik ben lui![]()
Q: How do you kill a brain?Spoiler:
Put it in the same room with Ms. Meyer and her books and wait for two minutes![]()
Derde: Tjah had gekund:
'A sparkling boyfriend who isolates me from my friends and and watches me as I fall asleep, without my knowledge? No thank you..'
Dreamybol schreef:Dank.
Hoopte er wat mensen mee wakker te schudden. Las op een gegeven moment echt te veel verhalen over beesten die weg moesten nadat er een kind was geboren. Triest gewoon.
_JY_ schreef:Hoewel deze vrij bekend is, vind ik hem toch leuk blijven:
Ik houd van het leven
Ik houd van de zon
Ik open de deur
En flikker van het balkon
NeverGiveUp schreef:Celiien schreef:Ik heb echt zwaar op het punt gestaan om deze te nemen, maar de eerste was te lang:
Me: Are you a vampire?
Cleverbot: Yes I Am
Me: Do you Sparkle?
Cleverbot: Yes I do
Me: Then you must be gay
Cleverbot: Yes I Am![]()
Tweede moest ik een spoilertag voor nemen en ik ben lui![]()
Q: How do you kill a brain?Spoiler:
Put it in the same room with Ms. Meyer and her books and wait for two minutes![]()
Derde: Tjah had gekund:
'A sparkling boyfriend who isolates me from my friends and and watches me as I fall asleep, without my knowledge? No thank you..'
Nou nou wat een twilight negativiteit hier
Kan mijn trouwe fan hart niet zo goed aan hoor!![]()
Ik wil best een sparkling boyfriend