Waarom dan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 01:26

Edit; Ik ga er ook geen woorden meer aan vuil maken :) Het is al wel een tijdje duidelijk dat er op bokt gemeten word met 2 maten... Weet ook dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Alleen durft de ene het te laten horen en de ander niet... ik hoor bij het eerste type :D

saskiakefie

Re: Waarom dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:21

Daphne: Hoe weet je dat? Hoe weet je of mensen die mening hebben en dat ze het niet durven te laten weten? Vind ik nogal een oordeel. ;) Niet iedereen heeft dezelfde mening als jij. :)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 20:16

Gooya schreef:
IRL is ook niet alles zwart of wit, veel is grijs. En waarom zou dat hier niet kunnen?

Er is buiten de gestelde regels om toch bewust toestemming gegeven voor het WKIBM-topic.
Dat wil toch niet zeggen dat in een keer maar alle inzamelingstopics toegestaan moeten worden? Dat is de omgekeerde wereld.

Als jij (TS) een keer een uurtje eerder naar huis mag van school/werk, moet dan iedereen maar meteen het recht krijgen om altijd een uur eerder naar huis te mogen?

Ik snap dat je het niet leuk vindt dat je teleurgesteld bent maar er zijn genoeg mogelijkheden om toch in te zamelen voor jouw goede doel. Ik zou als ik jou was daar nu je energie in gaan stoppen.

Bedankt voor je post :)
Ik ga daar maar weer mijn energie in stoppen ,want moderator zal toch niet toegeven /een uitzondering geven ondanks deze kansarme kinderen..

Daphne__ schreef:
Edit; Ik ga er ook geen woorden meer aan vuil maken :) Het is al wel een tijdje duidelijk dat er op bokt gemeten word met 2 maten... Weet ook dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Alleen durft de ene het te laten horen en de ander niet... ik hoor bij het eerste type :D
saskiakefie schreef:
Daphne: Hoe weet je dat? Hoe weet je of mensen die mening hebben en dat ze het niet durven te laten weten? Vind ik nogal een oordeel. ;) Niet iedereen heeft dezelfde mening als jij. :)

Omdat je dat merkt onderling (de ontevredenheid) en daarbij ik topics niet meer kan vinden (enkeltje mesthoop denk ik dan maar)

Ik hoor ook bij eerste type daphne := ,alleen formuleer ik het nu beter ,want heb wel wat geleerd van 1 x OW :o

Edit : Beter omschreven ,sorry ;)
Laatst bijgewerkt door Elin_ op 02-02-12 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Re: Waarom dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:20

Er zijn werkelijk niet veel topics op de Mesthoop geplaatst, dat kan ik namelijk ook zien.
Over het algemeen worden topics die niet mogen (bijvoorbeeld waarom is user X geband?) gewoon gesloten. Topics met ontevredenheid verdwijnen niet spontaan en mensen krijgen ook geen OW om ontevredenheid.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:48

Iris82 schreef:
Er zijn werkelijk niet veel topics op de Mesthoop geplaatst, dat kan ik namelijk ook zien.
Over het algemeen worden topics die niet mogen (bijvoorbeeld waarom is user X geband?) gewoon gesloten. Topics met ontevredenheid verdwijnen niet spontaan en mensen krijgen ook geen OW om ontevredenheid.

Inderdaad topics zoals deze worden ook gewoon opengehouden, dat is niet overal zo zal ik je zeggen. :)