Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gooya schreef:IRL is ook niet alles zwart of wit, veel is grijs. En waarom zou dat hier niet kunnen?
Er is buiten de gestelde regels om toch bewust toestemming gegeven voor het WKIBM-topic.
Dat wil toch niet zeggen dat in een keer maar alle inzamelingstopics toegestaan moeten worden? Dat is de omgekeerde wereld.
Als jij (TS) een keer een uurtje eerder naar huis mag van school/werk, moet dan iedereen maar meteen het recht krijgen om altijd een uur eerder naar huis te mogen?
Ik snap dat je het niet leuk vindt dat je teleurgesteld bent maar er zijn genoeg mogelijkheden om toch in te zamelen voor jouw goede doel. Ik zou als ik jou was daar nu je energie in gaan stoppen.
Daphne__ schreef:Edit; Ik ga er ook geen woorden meer aan vuil makenHet is al wel een tijdje duidelijk dat er op bokt gemeten word met 2 maten... Weet ook dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Alleen durft de ene het te laten horen en de ander niet... ik hoor bij het eerste type
saskiakefie schreef:Daphne: Hoe weet je dat? Hoe weet je of mensen die mening hebben en dat ze het niet durven te laten weten? Vind ik nogal een oordeel.Niet iedereen heeft dezelfde mening als jij.
Iris82 schreef:Er zijn werkelijk niet veel topics op de Mesthoop geplaatst, dat kan ik namelijk ook zien.
Over het algemeen worden topics die niet mogen (bijvoorbeeld waarom is user X geband?) gewoon gesloten. Topics met ontevredenheid verdwijnen niet spontaan en mensen krijgen ook geen OW om ontevredenheid.