Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Klis schreef:Anoniem schreef:Ik vind het prima zo!
Wat interesseert mij die ava nou? Het is alleen praktisch om mensen snel te herkennen (tenzij ze hun ava's gaan veranderen dan word het lastiger)
Maar herkennen ga op dit formaat prima!
Ehm, dus omdat het jou 'niks interesseert' moet we het maar helemaal vergeten? Niet echt een geldig argument lijkt me:+
En het herkennen van een persoon is toch niet het enige doel van een ava? En daarbij, herkennen gaat toch nog steeds met grotere avatars of ben ik nou gek?
Edit: even om mijn punt duidelijk te maken, de ava die ik nu heb bijvoorbeeld, je ziet nauwelijks meer dat ik erop zittoch wel een beetje jammer.
Asyaa schreef:@Klis
Ik zie iemand op een haflinger voorover leunend op de nek van beesie in een donkere binnenbak.
Een avatar is iets om verschil tussen de posts aan te geven, iets kleins. Dat bokkers massaal digitale HD resolutie foto's in avatar formaat proberen te proppen is niet bepaald handig, maar levert zelden problemen. Als mensen slechte foto's gaan verkleinen naar avatar formaat dan wordt het inderdaad moeilijk, maar zoals ik zei ligt dat meer aan de keuze van foto's dan aan het formaat.
En al zou ik het niet kunnen zien, so what? Je hebt oneindige ruimte in je bokt profiel om je hele levensverhaal in 10001 foto's neer te gooien. Tevens kan je wat persoonlijks in je OS kwijt. Als ik meer over iemand wil weten dan klik ik door naar iemands profiel, een avatar heeft daar niks mee te maken.
Diaz schreef:80x80 vind ik al een lekkerder formaat.. leuke tussenstap toch? gulden middenweg?
Sodeletuut schreef:Dat probleem heb ik echt nog nooit gehad, en mijn ava's zijn vrijwel altijd groter dan 53 kb. Je mag hem anders best naar mij sturen dat ik hem zo maak dat het wel lukt?
Lien_ schreef:Ik wil niet meer avatar bij mijn posts, dan gaat het zo overheersen en moet ik zo na gaan denken wat ik erin ga zettenVind het op andere fora vaak écht too much, enorme plaatjes erbij, over de onderschriften nog maar niet gesproken..