Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rommulus schreef:Tja wat moet ik hier nu van zeggen, afgezien van dat deze discussie al eens eerder gevoerd is
Ik vind het een goed streven voor mensen onder de 18
Voor de mensen daar boven ??? laat die mensen lekker zelf weten of die een schedelbasisfractuur willen riskeren of niet
Germatje schreef:rommulus schreef:Tja wat moet ik hier nu van zeggen, afgezien van dat deze discussie al eens eerder gevoerd is
Ik vind het een goed streven voor mensen onder de 18
Voor de mensen daar boven ??? laat die mensen lekker zelf weten of die een schedelbasisfractuur willen riskeren of niet
En wie betaalt er mee aan de behandeling van die schdelbasis fractuur? juist ja, Ik! en mijn mede zorgverzekering betalers...
Maar verbieden van die foto's vind ik wel ver gaan...
GamblersCup schreef:Op het feit dat me iets verboden wordt, een openbaar forum niet mag gebruiken waar het voor is, voor iets dat nooit vastgelegd kan worden in de wet ofzo![]()
Iets in die geest, bokt kan zoiets nooit verbieden zoals het bespreken van illegaal downloaden bijvoorbeeld. Want een wet voor het verplicht dragen van een cap, overal en altijd, komt er niet. Tenminste, niet in 2013.
eenitraM schreef:Weetje wat ik ook zo frappant vind. De reacties die er komen als er iemand is verongelukt zonder cap. (Vorig jaar in mijn herinnering 2 keer over) Dan is het allemaal verschrikkelijk e.d. Maar stel dat, stel dat deze personen wel caps hadden gedragen.
Heel hard. Maar volgensmij wel de waarheid.
hollywood86 schreef:eenitraM schreef:Weetje wat ik ook zo frappant vind. De reacties die er komen als er iemand is verongelukt zonder cap. (Vorig jaar in mijn herinnering 2 keer over) Dan is het allemaal verschrikkelijk e.d. Maar stel dat, stel dat deze personen wel caps hadden gedragen.
Heel hard. Maar volgensmij wel de waarheid.
Maar dat is toch de keuze van de persoon om wel of geen cap te dragen? Wat maakt jou zoveel beter dat jij voor anderen kan bepalen welke keuzes zij moeten maken?
MelanieB schreef:En tsja, van mij mag het.
Ook met motorrijden heb je een helm op, waarom is dat dan wel zo normaal?
Cap op je kop. Is gewoon normaal.