Kan je weer bieden? En is het verzorgers-gezocht deel een beetje opgeknapt?
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 28-12-11 22:15
Nou, nou, niet overdrijven dames Mobiel en op de iPad werkt hij nog niet zoals zou moeten, vormgeving is daar op flink wat punten raar.
Vormgeving is sowieso niet bepaald briljant, erg jammer dat dat niet gelukt is, zodra het systeem online staat ga ik verder met zoeken naar een partij die ons kan gaan helpen met de redesign. Systeem zoals het er nu staat is nog helemaal in de huidige (en redelijk onoverzichtelijke/niet heel esthetisch verantwoorde) Bokt.nl stijl. Daarnaast ben ik niet bepaald een HTML/CSS wonder, er zijn dus wat dingen, eeh, creatief opgelost
Technisch draait het systeem nu OKish, aantal dingen zijn nog niet af, aantal dingen zijn we nog niet aan toegekomen maar het is iig beter (vind ik iig ) dan het forum EA.
Nou, in elk geval tot nu toe alleen nog positieve reacties dus dat is toch al leuk! Denk dat de nieuwe layout meer stof doet opwaaien.
_Dune_
Geplaatst: 28-12-11 22:18
Nou ja, het ziet er gewoon goed uit en het gebruik is eenvoudig! Ik vind het in ieder geval een hele grote verbetering! We missen alleen nog de "like" button
Ik wil ook een like-knopje. Het ziet er geweldig uit. Tuurlijk met een paar dingetjes. Zoals bij Explorer 9 (wat toch al een rotbrowser is). Maar daar is het testen voor.
Bart heeft wel gelijk dat de vormgeving via de iPad nog niet helemaal klopt. Maar niet dusdanig dat het niet werkt, gewoon dat het iets mooier zou kunnen zijn.
Ik denk zeker dat men over het algemeen tevreden is
Ik ga het morgen op de galaxy tab proberen (die is nu leeg, want die moest mee in het vliegtuig, zodat ik die ontzettend stomme transavia-film voor alle leeftijden niet hoefde te zien).
Alwiene
Geplaatst: 28-12-11 22:52
Lente schreef:
Hij is adhd proof.
Bart heeft wel gelijk dat de vormgeving via de iPad nog niet helemaal klopt. Maar niet dusdanig dat het niet werkt, gewoon dat het iets mooier zou kunnen zijn.
Ik denk zeker dat men over het algemeen tevreden is
Mooi zo Ben heel benieuwd
_Dune_
Geplaatst: 28-12-11 22:54
De advertenties op dit moment zijn in ieder geval hilarisch!