Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Evelli schreef:Strodorp vind ik wel leukis toch een bekend begrip in de paardenwereld: de kraampjes met paardenspullen bij wedstrijden e.d.
Echt? Ik rijd bijna 12 jaar, nog noooit van gehoord
Quellian schreef:Cassidy schreef:Nu dateer ik mezelf, maar kent iemand de Viavia nog?
Och ja, die gele krantAlle advertenties uitpluizen en proberen mama over te halen tóch een pony te kopen
![]()
Overigens hadden ze hier (aan de andere kant van de Lek) ook een krantje, Speurders. Maar daar is nu ook een site van ja.
Ibbel schreef:Dat nog niemand met de algemene term "Advertenties" op de proppen is gekomen
Als je buitenstaanders en zoekmachines wilt vangen is het dat of "vraag en aanbod", "koop en verkoop" dat soort termen.
Wel saai, maar ja, dat krijg je als je een algemeen erkende en herkende term zoekt. Het is of dat, of niet gevonden worden.
pmarena schreef:Tja ik zit ook al snel bij Marktplaats-achtige namen te hangen , maar dat is dan weer zo flauw hè.
Maar wel duidelijk
Marktplaats , koopjesplein , advertentie...iets ?
Is gewoon Vraag & Aanbod ook te lang ? Dat lijkt me nog het duidelijkst
Evelli schreef:Maar dat probleem zal je houden als je de naam "advertenties" gaat gebruiken.
Even gegoogled:
Advertenties = Ongeveer 79.300.000 resultaten
Vraag en Aanbod = Ongeveer 16.700.000 resultaten
Marktplaats = Ongeveer 60.500.000 resultaten
Strodorp = Ongeveer 57.000 resultaten