Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
emirr schreef:Pfew.. ik lees me gek. Probeer jullie bij te houden, maar jullie gaan zo snel!
Dank je wel voor alle tips. Ik weet dat het hier ook gewoon "net de echte wereld" is. Ik kan niet dingen weg toveren die er nu eenmaal zijn. Dat snap ik ook wel. In de laatste regel vroeg ik ook samenvattend of er ergens een rustiger stukje Bokt is. Waar ik dan naar toe kan bedoelde ik.
Ik begin daar redelijk antwoord op te krijgen. Ik ga ook nog wel fan worden, vast wel. Jullie zijn niet zomaar van me af
troi schreef:emirr schreef:Ik mocht hem rijden in ruil voor uitmesten, groomen bij zijn keyhole.
Wasda?? Ik vindt 'groomen bij zijn keyhole' ietwat uhh griezelig klinken eigenlijk..
sallandval schreef:Eh ts... zie je dat je in je topic een beetje met twee maten meet maw; je projecteert een beetje.
Je klaagt erover dat mensen klagen en heeft je mening over dat mensen hun mening geven... Op bokt (en op de meeste fora, die soms ook kleiner zijn dan bokt overigens) is het leven en laten leven.
Als je je gaat ergeren aan mensen die een andere mening hebben dan jij is het internet een grote bonk ergernis, want op het anonieme internet gaan mensen niet sociaal wenselijk met jouw wind meewaaien om je te vriend te houden.
Het enige wat je daaraan kunt doen is beseffen dat andere mensen met andere meningen net zo veel waard zijn en net zo veel recht hebben op hun mening als jij.
Succes met het wennen!!!