Bokt zó moeilijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bokt zó moeilijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:16

Bij mij duurde het ook wel een jaar ofzo voor ik 'mijn' huiskamer vond hoor :) En dat ging dan nog puur toevallig :+

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:17

Sorry hooor, maar je maakt nu zelf ook zo`n zeur topic aan. :+

edit": ik bedoel, al die mensen die zeuren over zadels etc. , zo ben jij nu ook bezig. :')
Laatst bijgewerkt door SaBiNa_S op 08-12-11 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:18

SaBiNa_S schreef:
Sorry hooor, maar je maakt nu zelf ook zo`n zeur topic aan. +:

Check. *D
Kun je dat ook omschrijven, ik denk dat ze daar meer aan heeft. :)

Edit: ow, dat heb je gedaan bij deze.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:23

Eh ts... zie je dat je in je topic een beetje met twee maten meet maw; je projecteert een beetje.

Je klaagt erover dat mensen klagen en heeft je mening over dat mensen hun mening geven... Op bokt (en op de meeste fora, die soms ook kleiner zijn dan bokt overigens) is het leven en laten leven.

Als je je gaat ergeren aan mensen die een andere mening hebben dan jij is het internet een grote bonk ergernis, want op het anonieme internet gaan mensen niet sociaal wenselijk met jouw wind meewaaien om je te vriend te houden.

Het enige wat je daaraan kunt doen is beseffen dat andere mensen met andere meningen net zo veel waard zijn en net zo veel recht hebben op hun mening als jij.

Succes met het wennen!!!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:24

begin anders je eigen forum?

je punt over die gemene opmerkingen klopt wel.

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 21:31

Over mijn foto en eventuele opmerkingen:
Jaha, daarom zette ik ook die met ons samen erop natuurlijk.
Ik heb mijn examenuitslag niet eens afgewacht. Ik zat al in Amerika voor ik mijn diploma had. Ik was een takke-puber en misschien heeft dat met mijn ergernissen nu te maken. Vast wel.

Ik kwam terecht in een gezin met 1 babietje van een maand. Beide ouders werkten 40 uur in de week en ik paste op. En 's avonds en in het weekend was ik vrij. Binnen een maand had ik een barn gevonden met een paard dat ik kon gaan rijden. Smokey Yoe. Zijn eigenaar was 35 en vond mij wel leuk. Ik hem niet, maar zijn paard zeker wel. Ik mocht hem rijden in ruil voor uitmesten, groomen bij zijn keyhole en barrel-races. Hij reed zijn paard nooit, alleen met wedstrijden en dan crostte hij hem total-loss |(

Ik heb zo veel plezier gehad met dit paard. Hij was perfect getraind. Deed alles op stem en zit. Een cap hadden ze toen niet eens daar. Hooguit een hoed. We gingen uren "on-trails" met een tomahawk en een dekje. Het zadel gebruikte ik nooit, want het woog veel te veel. Allemaal zilver erop. Dit was puur voor de foto bij een race van Jimmy. Mijn zusje was er 2 weken met kerst.
Dus ja, zeker zielig al die zooi. :j Was ik het toen al mee eens. Met zijn 2-en niet. Ze is erop gezet, foto gemaakt en er weer af.
Laatst bijgewerkt door emirr op 08-12-11 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 21:31

SaBiNa_S schreef:
Sorry hooor, maar je maakt nu zelf ook zo`n zeur topic aan. :+

edit": ik bedoel, al die mensen die zeuren over zadels etc. , zo ben jij nu ook bezig. :')

Ik?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:32

emirr schreef:
Ik mocht hem rijden in ruil voor uitmesten, groomen bij zijn keyhole.

Wasda?? Ik vindt 'groomen bij zijn keyhole' ietwat uhh griezelig klinken eigenlijk..

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:35

helemaal in combinatie met uitmesten.....LOL..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:41

emirr schreef:
Pfew.. ik lees me gek. Probeer jullie bij te houden, maar jullie gaan zo snel!

Dank je wel voor alle tips. Ik weet dat het hier ook gewoon "net de echte wereld" is. Ik kan niet dingen weg toveren die er nu eenmaal zijn. Dat snap ik ook wel. In de laatste regel vroeg ik ook samenvattend of er ergens een rustiger stukje Bokt is. Waar ik dan naar toe kan bedoelde ik.

Ik begin daar redelijk antwoord op te krijgen. Ik ga ook nog wel fan worden, vast wel. Jullie zijn niet zomaar van me af :roll:

Bokt (fora in het algemeen) is/zijn nog wel een tikkie erger dan de echte wereld :) iedereen kan veilig vanachter zijn computertje zijn zegje doen, iedereen heeft overal verstand van en overal een mening over. Nu heb je die mensen in real life ook natuurlijk, maar op internet is het nét wat makkelijker om lekker door te drammen :D maar ondanks dat zijn er zeker leuke hoekjes te vinden hier op bokt... je moet ze alleen wel vinden! Denk dat je de boel gewoon nog wat door moet krijgen, dat komt vanzelf :) er zijn altijd wel topics die aansluiten bij jouw interesses. Succes ermee :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:44

En normaal gesproken zul je ook geen 13 jarige tegen iemand van 45 horen zeggen: 'ja maar jij dit en dat'. Naja, die heb je wel, maar toch een stuk minder dan op Bokt. :)) Das echt inherent aan forumgebruik.
Je leeftijd is maar een nummer geworden. Levenservaring telt niet en leeftijd is maar een nummer. Dat is heel anders dan IRL (in real life).

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:47

Je zult zelfs eerder mensen van 30+ vinden die geen weerwoord meer hebben en anderen gaan afbranden op hun (jongere ;) ) leeftijd :D althans, dat is mijn ervaring... die zie je een stuk meer! Hilarisch :D

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 21:48

troi schreef:
emirr schreef:
Ik mocht hem rijden in ruil voor uitmesten, groomen bij zijn keyhole.

Wasda?? Ik vindt 'groomen bij zijn keyhole' ietwat uhh griezelig klinken eigenlijk..

Hahaha (waar is die keihard-lachende smiley dan?)
<<) jaa klinkt spannend toch?

Nee.. dit is keyhole race:

En Jimmy ging ook zo als een achterlijk met Smokey draaien. En hij was bijna 100kg ook nog. Blèh.

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 21:51

Hè... nou zet ik het adres tussen en dan blijft het wit?

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 21:51

haha

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 21:52

Hij vertaalt het zelf. Ik schreef tussen [ spatie video ] en [ spatie /video ]

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 21:58

Surprise_Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 22:06

;)
Keyhole ken ik, heet zo vanwege de sleutelgat vorm... door de smalle opening, krap rondje draaien, dan weer door de smalle opening terug. En de lijnen niet aanraken. Lijkt me nou niet bepaalt goed voor zo een paard, maar ja...

edit: had je het dus toch goed gedaan, bij mij wordt hij ook wit... :')

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 22:14

Ok, race - spin (geen rondje hoor, bij spin moet het achterbinnenbeen op de plek blijven staan) - race terug. Tja, als je het goed doet niet zo'n punt.
Laatst bijgewerkt door troi op 08-12-11 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 22:18

sallandval schreef:
Eh ts... zie je dat je in je topic een beetje met twee maten meet maw; je projecteert een beetje.

Je klaagt erover dat mensen klagen en heeft je mening over dat mensen hun mening geven... Op bokt (en op de meeste fora, die soms ook kleiner zijn dan bokt overigens) is het leven en laten leven.

Als je je gaat ergeren aan mensen die een andere mening hebben dan jij is het internet een grote bonk ergernis, want op het anonieme internet gaan mensen niet sociaal wenselijk met jouw wind meewaaien om je te vriend te houden.

Het enige wat je daaraan kunt doen is beseffen dat andere mensen met andere meningen net zo veel waard zijn en net zo veel recht hebben op hun mening als jij.

Succes met het wennen!!!

Dank je.

En even om het wat minder erg te maken. Ik wil niet klagen omdat mensen hun mening geven.

Wel lastig om uit te leggen waar ik me aan erger. Ik kan niet met namen, voorbeelden en links laten zien wat ik bedoel. Ik had gehoopt dat de situatie die ik noemde wel herkenbaar was als iets wat heel vaak voorkomt. Er zijn er gelukkig ook wel een aantal die het wel herkennen.

Heel eerlijk gezegd heb ik er gewoon moeite mee dat er zo veel commentaar is op allerlei dingen. Steeds maar weer, waardoor ik vaak ophou met lezen van een topic. Zo veel weerwoorden. Vijandigheid. Het beter weten. Zonder een oplossing of mee te denken. Gewoon om "tegen" te zijn. Het zal wel aan mij liggen dat ik dat als storend ervaar. Iedereen mag een mening hebben, maar onderbouw hem dan. Bied als het even kan een oplossing of een alternatief als voorbeeld om uit te leggen waarom je zo tegendraads bent. Het komt op mij over als gewoon zeuren om te zeuren en vervelend doen. Voor mij heeft iemand die reageert geen leeftijd. Die staat er links nog niet bij. Als ik dan uiteindelijk op zo'n profiel ga kijken...
Ja, dan snap ik ook weer wel waarom.. 9 van de 10 x blijkt dan dat zo iemand nog niet zo oud is.

Nu ik dit schrijf word ik ook wel met mijn neus op de feiten gedrukt hoor. Ik erger me er al een stuk minder aan. Ik kan wel steeds meer inleven in die schrijfstertjes.

En even om het weer in evenwicht te trekken: ik kijk ook op andere profielen van mensen die ik wèl heel wijs vind of die iets uitleggen waardoor mijn mening verandert. Die zijn soms ook 15. Om maar een dwarsstraat te noemen.

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 22:24

Oh, wat leuk! Tsss. Heb ik nu pas in de gaten. Ik heb ondertussen wel een aantal uitnodigingen gehad via pb voor "clubjes"...
Kijk.. Bokt is hartstikke leuk! Toppie +:)+

maaike_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 22:35

ik ben het echt totaal met je eens dat sommige mensen bokt minder leuk maken omdat ze in ongelofelijk veel topics zulke negatieve dingen posten... sommige mensen worden totaal afgebrand.

maar ik vind het ook zó irritant dat heel veel oudere bokkers gaan zitten klagen over 'jonge meisjes', 'ach jongens niet zoveel commentaar, kijk eens in haar profiel, ze is heel jong', ik vind het echt heel irritant, vooral omdat er ook genoeg volwassenen zijn die topics openen die topics openen waar heel veel commentaar op komt. dus waarom altijd maar de schuld geven aan 'jonge meisjes' terwijl er ook genoeg jonge meisjes zijn die gewoon heel veel aan bokt kunnen toevoegen?!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:00

Zo grappig vind ik dit topic niet hoor.
Ts, ja jij emirr komt hier met een brutale mond tot Tokio binnen, heeft overal al een mening over...
En zo'n opmerking van: Ik geef bokt nog een kans kan ik ook al slecht tegen.
Bokt heeft genoeg gebruikers hoor, die ene missen ze niet ;)
En nee het is niet een hemeltjeswereld op bokt maar dat is het in real life ook niet.
Wat iemand eerder al zei over fok.. wees blij dat je daar niet zit.. :D

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 23:09

@saskiakefie
Tsja. Daar kan ik niet tegenop hoor.
Je hebt al mijn berichten na de OP ook gelezen neem ik aan en nog steeds vind jij dit?

:? sorry-sorry-sorry
Ik heb met deze poging bokt te begrijpen geen vrienden gemaakt geloof ik.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:12

Joh, veel beter. Je hebt je eerste bijna rel-topic! Bij deze een virtueel schouderklopje. Nu nog een OW en dan hoor je er echt bij }:)

OW is officele waarschuwing, die krijg je als je stout bent. Volgens sommigen zijn die bij vlagen eenvoudig te verkrijgen. Ik ben uiteraard geen 'sommige', even voor alle duidelijkheid :+