Bokkers op EA die afspraken niet nakomen:(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:26

zoals ik al zei, alles wordt beter, en dat wordt het!!!!

*\o/* *\o/* *\o/*

maar ik denk dat Bart wel muffins verdient hierna :)

Rinske

Re: Bokkers op EA die afspraken niet nakomen:(

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:37

Ik ben echt zo benieuwd hè, kan bijna niet wachten :):) !

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:45

HTM schreef:
zoals ik al zei, alles wordt beter, en dat wordt het!!!!

*\o/* *\o/* *\o/*

maar ik denk dat Bart wel muffins verdient hierna :)

oeiiiii 182.000 leden x 1 muffin= 182.0000 muffins voor bart. arrrrrrrrme bart.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:18

Wel allemaal opeten :') .

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:04

Denk dan dat de mensen die veel hebben lopen zeuren maar muffins moeten maken voor Bart, en natuurlijk de rest die er aangewerkt heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 00:51

Haha, dan wordt Bart heel, heel dik :')

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 02:00

als de rest van de modjes enz mee-eet dan hoeft bart niet alles zelf op te eten, en wij kunnen zelf natuurlijk ook wel helpen :D

Moeten toch met zn alle gaan lijnen in januari, dus kunnen die paar muffins er nog wel in toch.
Laatst bijgewerkt door HTM op 29-12-11 02:12, in het totaal 1 keer bewerkt

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 02:06

snap de ergernis ook wel. Ik doe het anders, in mijn profiel staan mensen die naar tevredenheid al wat gekocht hebben van me. Soort van referentie, dat mag wel, en bij twijfel kunnen mensen best die bokkers pb-en. Volgens mij is dit wel legitiem.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:17

swatch schreef:
snap de ergernis ook wel. Ik doe het anders, in mijn profiel staan mensen die naar tevredenheid al wat gekocht hebben van me. Soort van referentie, dat mag wel, en bij twijfel kunnen mensen best die bokkers pb-en. Volgens mij is dit wel legitiem.

Dat heb je nog maar kort dan. Moet je eerlijk zeggen dat jij een van de Bokkers bent die ik niet vertrouwde. Je zet geen naam onder je PB, vind ik op zijn minst opmerkelijk en niet echt van vertrouwen getuigen. Dan doe ik een bod op een product (sterker nog: de vanaf prijs), dat zet je in topic en vervolgens gebeurt er niks. Als ik dan zelf mail tot wanneer het bieden is is er als bij toverslag via de mail een tientje meer geboden, of ik daar nog overheen wil?
Nou nee, ik geloofde er niets van. En product heeft ook nog behoorlijke tijd te koop gestaan, dus die van dat tientje meer is ook overboden denk ik.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:34

dat gaat allemaal veranderen.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:52

Daar ben ik ook blij mee ;)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 14:21

Nou mijn vertrouwen in bokt is weg.
Ik had chaps gekocht die er goed uitzagen op de foto, komen ze aan, en wil ik ze aandoen, helemaal kapot enzo

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 14:30

Dat is dan toch niet "bokt" maar die ene bokster die het verkocht?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 14:56

dat is wel heel vervelend daan, maar het ligt niet aan bokt, maar aan de verkoopster.
met het nieuwe systeem zal je dat aan kunnen geven, en dan kunnen andere ook zien hoe een verkoper beoordeeld wordt. (al werkt dat nu nog niet :') )

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:03

swatch schreef:

Heb ik ook in mijn profiel, sinds dat ik ook een keer in de zeik ben genomen.

Gelukkig heb ik ook hele goede ervaringen !

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 02:04

Helaas is het systeem wat dat zou tegen moeten gaan nog niet klaar omdat er nog een paar foutjes in zaten.
maar het nieuwe EA is er wel *\o/*

www.bokt.nl/markt

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:37

Ja okee. Maar goed vertrouwen in dingen kopen op bokt is weg xD
Maar goed. Ik heb ook 1 meegemaakt die was goed. Dekje had ik gekocht. Geld overgemaakt, volgende dag binnen :D

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:52

Ik hou voor mezelf een lijstje (of inmiddels al lijst..) bij van bokkers waar ik niet aan wil verkopen of niets van wil kopen. 1 keer, en nooit weer. Tot nu toe heb ik alles wel gekregen, maar het ging niet zonder slag of stoot.

Zoals laatst had ik 2 dekjes en een set peesbeschermers. Was nog best aan de prijs, ik heb een net bod gedaan wat ik eigelijk al iets te hoog vond, maar oke. PB van de verkoper gehad, dat ik voor een hoger bod het over mocht nemen. Nee dank je, dan had ik zelf wel hoger geboden :') Na een hele tijd kreeg ik een pb dat het toch wel voor mijn bod mocht. Nou prima, leuk. Geld gelijk overgemaakt, en vervolgens dik 3 weken moeten wachten voor ik het kreeg.

Ondertussen pb's gestuurd, mails gestuurd, en eindelijk kreeg ik een reactie dat ze het vergeten was en het pakje gelijk op de post zal doen en ik dan ook gelijk het t&t nummer zou krijgen.. Natuurlijk geen t&t nummer, en na een week mailen dat er nog niets was kreeg ik een pb dat het die dag afgeleverd was dus dat ik eigelijk 'niet mocht zeuren'... WTF?!

Woest was ik.. 1 keer, en nooit weer.. Ze staat dus ook op mijn lijstje ;) Ideaal hoor.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:54

Ik ga ook maar even een lijstje opstellen...
Van goed en slecht
Heb nog maar 2x iets gekocht maar goed.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 18:31

Eigenlijk zouden we de lijstjes moeten uitwisselen. :=

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 22:19

@ikbenellen
Ik heb aangegeven dat het bieden vanaf was, en niet dat het bij zo'n bod meteen verkocht was. Heb aangegeven dat de advertentie ook op mp stond en mensen kunnen daar een bod per mail doen, welke niet zichtbaar is op het biedgedeelte. Dit heb ik jou ook laten weten per pb. Jammer dat je mij daarom meteen schaart onder 'niet geloofwaardig/ onbetrouwbaar'.
De bokkers stonden overigens al in mijn profiel ten tijde van jouw interesse in mijn beugels.

Dus welke afspraak ben ik met jou dan niet nagekomen?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 23:36

Je profiel was absoluut leeg, dat heb ik natuurlijk wel gecheckt toen je niet eens je naam onder de pb zette. Ik vond het heel bijzonder dat je als bij toverslag een hoger bod gekregen had toen ik er na vroeg. Je mp advertentie heb ik zelf gevonden, daar heb je me niet op geattendeerd hoor. Dat is je goed recht hoor, maar daar werd ook geen tientje meer geboden.
En wanneer was dat tientje meer betaald, moest diegene erg lang op salaris wachten ofzo? Advertenties stonden in ieder geval nog lang open. Dat alles opgeteld kwam op mij niet bepaald betrouwbaar over, als je me later benaderd had dat je alsnog accoord was, was ik niet met je in zee gegaan.
Trek dan in ieder geval lering uit de visie van de andere kant: hoe komt mijn benadering over?
Laatst bijgewerkt door IKbenEllen op 01-01-12 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 23:36

swatch, eerlijk gezegd biedt ik ook niet op spullen van iemand die de advertentie op MP heeft staan en daar het bieden per e-mail laat doen ipv bieden waar je het kunt zien. Ik vertrouw dat ook niet.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 23:46

GC: bieden op MP stond open, er stond zelfde bod als ik gedaan had. Was ik zelf benaderd met de vraag: ik heb een hoger bod gekregen, wil je er overheen? Dan had ik het nog iets van begrijpelijk gevonden.
Maar nee, IK stuurde een pb van, goh, hoe lang laat je het bieden doorgaan? En toen was er ineens dat tientje meer (en geen verkoop :+). Ja, dat is ook :+

En dan, wat maakt het uit of ik weet of je Miepje of Maxima heet, een briefje onderteken je toch met in ieder geval je voornaam?

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:55

Ik zal even de situatie verduidelijken.
je kiest er niet voor om het bieden per mail te doen op mp. Bieden was open vanaf 75,-
mensen kunnen er zelf ook voor kiezen om je een email te sturen en daarin een bod te doen.
Overigens mail ik vaak terug met een ;) , beetje een gewoonte, zonder bijbedoelingen. (lees net in een ander topic dat dat een beetje betweterig overkomt, dus dat is misschien ook al een verkeerde smiley...)
Maar verder geen man over boord hoor, er is niemand opgelicht of iets dergelijks.

op 29 okt heeft ikbenellen een bod gedaan, dat heb ik geplaatst in het topic.
op 6 nov vraagt ze hoe lang het bieden doorgaat
op 7 nov laat ik weten dat ik via mp een bod heb gekregen van 85 en of ze wellicht daarover heen wil bieden.
hierop krijg ik als antwoord dat ze dat niet terug kan zien op mp en dat ze bij haar bod van 75 euro blijft en wel hoort of ik daarmee accoord gaat. De periode van ongeveer een week lijkt me toch niet overdreven lang?

Dat is prima natuurlijk dat ze bij haar bod blijft, en zoals iedereen wel weet zakt je topic wat naar beneden en dan werk je het weer een keertje bij met wat er inmiddels al verkocht is. Mocht het wel tot een koop gekomen zijn, dan had degene gewoon mijn volledige naam, adres en reknr gekregen. Dit geldt voor kopers via bokt en mp. (ik heb overigens meerdere paarden te rijden, dus ook meerdere setjes van bow balance, sprenger en metalab beugels. Dus als er weer een paar aangeboden wordt, dan zijn dit dus andere. Niet dat daar straks weer iets over gezegd moet worden)

(ben overigens niet bang voor het nieuwe systeem met feedback hoor :D )