Bokt app?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 13:51

mobick schreef:
Luclu schreef:
Mijn ouders maken apps, misschien kan ik wat regelen ;)

Ik stem op luclu *\o/*

Ik ook!! :D

Shettepret

Re: Bokt app?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 14:03

Ik zou die app direct kopen!! Foto's uploaden zou inderdaad ideaal zijn!!

DlovesC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 14:35

heb eventjes een vraagje tussen door, wat is een ea-systeem?
en trouwens, heb ff tipje waar ik me laatst aan geirriteerd heb. als je een lid wilt zoeken hier op bokt moet je precies die naam in toetsen, misschien is zo'n voorspellings gedeuns een idee? ja weet niet hoe zowat heet
maar zowat wat google ook heeft, als je daar iets intoetst krijg je daar allemaal opties.

en nu iets waarvoor dit topic is, ik denk dat een mobile site ook veeeeel meer voordeel heeft. zou een app ook super vinden, maja dat heeft meer nadelen dan voordelen als ik hoor wat de bedragen daarvoor zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:09

Ik zit nu gewoon op m'n iPod, en ik heb daar geen problemen mee.. :)

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:44

StillAngel schreef:
Niet het geld ervoor? Geloof mij, dat hebben ze vast wel :) Maar ze willen het er gewoon niet aan uit geven waarschijnlijk, ook wel begrijpelijk.

Heel begrijpelijk (als ze hem zouden laten maken)
En als ze het zelf zouden maken zou dat ook al veel werk kosten, dan moet je toch een aardige kennis hebben van progammeertalen van iphone en android.
Daarnaast komt er dan nog meer onderhoud bij om de ontwikkeling van die telefoons bij te houden (niet elke app werkt perfect op elk toestel)

Dus is meer dan begrijpelijk dat ze er niet aan willen beginnen :)

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:09

Toevallig liep ik van de week ook al rond met de gedachte over een Bokt-app.
Is er niemand die zelf Apps kan maken hier op Bokt?
(Misschien wil die het doen, en krijgt ie alle roem als beloning ;) )

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:16

waa een bokt app? Dan ben ik voor mijn leven lang blij :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:17

ismy schreef:
waa een bokt app? Dan ben ik voor mijn leven lang blij :D

Ook gauw tevreden jij! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:20

BartVB schreef:
500 euro gaat hem idd niet worden. Als we rekenen met 75 euro per uur voor een developer dan kom je op minder dan 7 uur. Knappe jongen (of meisje natuurlijk :D) die een iPhone app voor een forum in elkaar zet in minder dan een dag tijd :) Alleen in het nadenken over hoe die App er dan uit zou moeten zien en hoe dat allemaal moet gaan werken ben je al een veelvoud kwijt. 50k is 4 manmaanden, in die tijd moet het denk ik wel lukken maar dan heb je 1 app, b.v. alleen voor de iPhone, dan zou je ook nog een Android app moeten hebben en dan wil je ook dat het fatsoenlijk met tablets werkt...

Wat dat betreft is mijn standpunt nog steeds dat ik veel liever investeer in een (veel) betere mobiele site, dat is iets waar we met het nieuwe EA ook beter naar gaan kijken. Grote voordeel is dat dit heel veel tijd en geld scheelt, veel toekomstbestendiger is en voor veel meer mensen nuttig.

Eline is idd in dienst van Bokt en krijgt in natura betaald in de vorm van het gratis mogen gebruiken van een geweldige paardensite :j

BartVB schreef:
We zijn overigens aan het kijken naar een tussenoplossing met een standaard app voor het forumdeel. Die App hebben we zelf niet ontwikkeld maar werkt met een hele hoop fora. Er draait een test maar een aantal functies werken nog niet naar behoren (meer info is wel te vinden op FZ via de zoekfunctie :D).

Ik denk dat bovenstaande berichten van Bart de boel wel even samenvat. Een app zit er voorlopig nog niet in, daarnaast is er niet 1 app nodig, maar voor elke soort telefoon een app. Een nokia app draait niet op een apple, apple draait niet op android, android niet op blackberry etc. Het is op zo'n moment veel beter te investeren in een nieuwe of betere mobiele website. En Bart geeft dat aan dat dat wel in de pijpleiding zit, voor de toekomst.

Ik werk zelf bij een bedrijf wat apps maakt, en dan praten we qua kosten ook over enorme bedragen, niet iets wat een klant zomaar ophoest als daar geen budget voor is..

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:09

Jans, als een App 1,79 kost dan kan dat toch de kosten dekken?
Ik betaal het er zo voor hoor... tuk makkelijker dan bokken via i-net op mijn mobiel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:11

Probleem is wel dat veel mensen niet voor een app willen betalen, je zal zien dat als men voor de app moet betalen dat er dan ineens maar een klein % van de gebruikers een app koopt. Daarnaast moeten er verschillende apps gemaakt worden.

Punt is ook dat het geld er al moet zijn voor de app gemaakt wordt. Bedrijven als deze willen geld graag vooruit zien :)