Persoonlijke aanval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 01:59

Wow dat is dus wat bedoelde met zien we dit wel door de vingers????

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 02:00

ik was toentertijd 'pas' 16, nog niet zolang op bokt, wist van temmen niks af en was gewoon ontzettend geschrokken. Dus zodoende dat ik er toen niks mee heb gedaan (wist ik veel dat dat kon)

edit: iedereen nu trouwens spontaan in m'n profiel aan 't checken of ik er niet echt uitzie als een 'opgewarmt lijk' :+

NoGo

Re: Persoonlijke aanval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 02:14

Wow ik vind het gewoon verbazingwekkend walgelijk, dat er mensen bestaan die zulke dingen op het internet kwakken.
Dat zijn waarschijnlijk mensen die zoveel haar in zich hebben en dit niet in de omgeving kunnen uiten dat ze op deze manier maar mensen de grond in trappen gewoonweg walgelijk.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 02:17

Wow, ze worden wel uitgedeeld zeg! Ik had er niet al te lang geleden ook een om iets wat eigelijk nergens over ging :')

ze willen gewoon ALLE MANNEN WEG HEBBEN :j :')

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 02:18

Van die post die jij quote viel niet alleen mijn kaak ergens op de grond van verbazing, dat is niet meer een belediging, dat gaat werkelijk alle perken te buiten. Walgelijk is nog het minste wat in me opkomt...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 02:28

Als dat bericht door een mod verwijderd is, dan weet je in ieder geval zeker dat ze het gezien hebben en ik weet eigenlijk wel zeker dat daar een OW voor gegeven is. Zo'n bericht is gewoon buiten alle perken van het fatsoen voor zo'n bericht wordt je gewoon aangesproken. Alleen volgt op een eerste OW geen ban en kan je dus nergens nalezen dat die gegeven is. Maar hier zou ik me helemaal geen zorgen over maken, daar is echt een OW naartoe gegaan. Ik heb lang genoeg achter de schermen meegelopen om te weten dat dit soort berichten nooit geaccepteerd zijn geweest.

Maar het "grappige"" is, dat als de poster van dat bericht achteraf over de OW geklaagd had, want het is toch belachelijk dat je gelijk een OW krijgt als je keer een mening hebt. Een deel van de bokkers het er helemaal mee eens zouden zijn en gelijk over machtsmisbruik en vriendjespolitiek zouden hebben. Want ze hebben geen flauw idee waar het over gaat, het bericht is verwijderd en kunnen ze dus niet nalezen en ze slikken die ene kant van het verhaal als zoete koek. Want de mods zijn alleen maar machtswellustelingen, die alleen maar in hun groene kleurtje geïnteresseerd zijn en die er helemaal niks van snappen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 02:41

even nagekeken in m'n pb's. Ik had teruggekregen dat omdat het al een langere tijd geleden wasdat dat bericht geplaatst was dat het alleen verwijdert was en ze hebben die persoon ook helemaal niks gestuurd (dat stond in die pb van die mod!). Die beslissing was met het team genomen. Ik had toentertijd meteen actie moeten ondernemen. Maar desondanks vind ik dat die persoon op z'n minst nog een OW had moeten krijgen ondanks de tijd. Maar dat is mijn mening.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 02:49

Dat is mogelijk, maar dan heeft een mod het dus niet op tijd gezien. Als mod moet je je, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, gewoon aan regels houden. In dit geval is dat voor jou vervelend, maar aan de andere kant wil je ook niet dat er aldoor achteraf dingen opgerakeld worden. Vandaar dat er voor gekozen is om als regel in te stellen dat er na een week geen sanctie meer gegeven mag worden. Daar heeft die persoon achteraf dan heel veel geluk mee gehad, al verbaast het mij dat er op zo'n bericht blijkbaar helemaal niet getemd is.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 02:54

een week maar? dat is ook niet lang!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 02:56

Ik wou niks melden hier.
Maar Maartje, ik hoop dat deze persoon nu niet meer zo achterlijk tegen je doet?
Het is toch gewoon te ziek voor woorden zeg, :n ongekend.

Ik vind je trouwens helemaal geen opgewarmd lijk.....

:r bah wat een misselijk bericht ,zwak ook.

Karl66 , is het niet zo dat bij dit soort 'stoere' berichten , er niet per direct een BAN uitgedeeld moet/mag worden?
Ik bedoel dit is toch echt een PA ! En een OW is voor zo'n persoon een lachertje......
Zitten er echt de 3 OW's aan vast?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 05:48

Waarom staat PG nog steeds op geband, terwijl er niets over in de lijst met bans staat?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 07:15

wow maartje wat een heftig bericht zeg!
:oo echt niet normaal! ik had denk ik niet rustig op mijn stoel kunnen zitten......veel erger, ik had uitgezocht wie dit was!
knap dat jij dir zo opgevangen hebt

karl66: in hart en nieren ben jij nog groener dan groen, vandaar ook jouw reactie
en ja er mag misschien op andere fora gesproken worden,maar dat is tenminste gewoon leesbaar voor iedereen!
dat kunnen we van groen niet achter de schermen zeggen, en zeg eerlijk, we weten ook wat voor vuiligheid daar allemaal gebeurd! <<)

nee dat is pas stoer :7

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 07:27

Ik heb geen tijd om bij te lezen (ik moet nu naar mijn werk), maar ik heb al verschillende malen een waarschuwing gehad door grapjes met PPG (de vraag is ligt het aan hem of aan mij?). De eerste ging over vrouwen in paardrijbroeken/legging die leken op kerstkalkoenen. Dit was n.a.v. het topic mannen die paardrijden over rijkleding voor mannen. Volgens een moderator was dit onnodig kwetsend. Mijn OW (officiele) kreeg ik omdat ik vroeg wanneer PPG nu eens een veteranenhoekje op Bokt zou openen (voor ons oudere bokkers). Ik heb daar flink over heen en weer gemaild met een moderator. Uitgelegd dat PPG en ik een band ( <3) hebben en houden van een beetje humor over en weer :D . Uiteindelijk heeft de moderator niet meer terug gemaild. Waarschijnlijk was ik te vasthoudend?
Mijn conclusie is: dat je een waarschuwing krijgt n.a.v. temmen, want ook ik zie af en toe berichten staan op Bokt die gewoon persoonlijk, aanvallend, onbeschofd of walgelijk zijn of het gevolg van een (langdurige) vete. Waarschijnlijk worden deze berichten dan niet gelezen door het team. Of jouw berichten PPG zijn zo interessant, dat een teamlid je volgt <3 . Misschien n.a.v. jouw posten op een ander forum? :j

Ik ga werken, ik lees vanavond bij.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 08:55

Ik ga verder niet op beslissingen van moderators, dat is niet aan mij.
Maar wanneer je het niet eens bent met een ban of OW, dien binnen 1 maand een bezwaar in bij de bezwaarcommissie.
Dan bekijken we de complete zaak nog eens en beslissen wij als laatste of de OW/ban terecht is of niet.
Zie ook: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Heb_j ... _ban.29.3F

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 09:07

Maartje1990 schreef:
even nagekeken in m'n pb's. Ik had teruggekregen dat omdat het al een langere tijd geleden wasdat dat bericht geplaatst was dat het alleen verwijdert was en ze hebben die persoon ook helemaal niks gestuurd (dat stond in die pb van die mod!). Die beslissing was met het team genomen. Ik had toentertijd meteen actie moeten ondernemen. Maar desondanks vind ik dat die persoon op z'n minst nog een OW had moeten krijgen ondanks de tijd. Maar dat is mijn mening.

Ook al is dat niet meteen gemeld. dit kan toch niet. Dit is in mijn ogen echt onacceptabel.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 09:22

Moderatoropmerking:
Zoals al eerder door anderen in dit topic genoemd, voor bezwaar op een OW of een ban kun je terecht bij de BZC. De precieze redenen waarom iemand een ban of OW krijgt is iets tussen het moderatorteam en desbetreffende Bokker. Ik zet daarom hier een slotje.