Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadia schreef:Ik val niemand aan, ik richt mijn antwoord aan jou omdat je mij quote.
Steeds als er berichten verwijderd werden, dan is dat aan jullie, alle deelnemers aan het topic gemeld. Niet meer en niet minder.
Pashon schreef:tallie gaat simpelweg niet op. zijn genoeg post verwijderd die netjes en respectvol waren naar mede bokkers en toch verwijderd met gevolg een OW en dan heb ik het niet over posts van mij maar gebeurd vaker dan je denkt.
Nadia schreef:Dat zou kunnen, daarom leg ik het nog een keer uit.
Tallie1979 schreef:Maareuh, misschien ga ik nu een hele aparte vraag stellen.. Waarom komen een aantal ontevreden, onbegrepen mensen in dit topic nog hier op bokt? Als het allemaal bagger is en wanbeleid, waarom jezelf dan nog kwellen?
Misschien wil iemand het uitleggen?
Eydis schreef:Tallie1979 schreef:Maareuh, misschien ga ik nu een hele aparte vraag stellen.. Waarom komen een aantal ontevreden, onbegrepen mensen in dit topic nog hier op bokt? Als het allemaal bagger is en wanbeleid, waarom jezelf dan nog kwellen?
Misschien wil iemand het uitleggen?
Goede vraag voor op FZ? Niet bedoeld voor in dit topic lijkt mij.
Telpeva schreef:Kwestie van off-topic berichten verwijderen om dit (gevoelige) topic draaiende te kunnen houden, denk ikwant iedereen heeft het nu over bans en de uitleg daarover en weet ik wat, maar daar gaat dit topic niet over.