Wie missen we het meest op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:27

Ach ja, laten we allemaal alleen maar lief doen. Vooral geen discussie, zeker niet met bepaalde mensen als je account je lief is....
Klinkt allemaal wel erg eng....1984 op bokt?

lesilla

Inderdaad, vroeger was ik minder netjes en kreeg ik wel eens een ow. En was ik boos en vond ik het onterecht. Terwijl het echt terecht was, nu ben ik volwassen en kan ik prima uren op bokt zitten door de saaie lesdagen en lekker discussieren zonder een opmerking te krijgen!

Pashon

tallie gaat simpelweg niet op. zijn genoeg post verwijderd die netjes en respectvol waren naar mede bokkers en toch verwijderd met gevolg een OW en dan heb ik het niet over posts van mij maar gebeurd vaker dan je denkt.

NoGo

Re: Wie missen we het meest op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:29

Nadia: toch zou het wel verkeerd over kunnen komen zoals nu bij tendance, gezien je haar persoonlijk bij boktnaam noemt.
Verder gaat het in dit topic dusdanig hard met deleten vanuit de mods ook van posts die aan de 'regels' voldoen dat ik me bij deze terug trek uit dit topic...

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:30

Dat zou kunnen, daarom leg ik het nog een keer uit.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:30

Nadia schreef:
Ik val niemand aan, ik richt mijn antwoord aan jou omdat je mij quote.
Steeds als er berichten verwijderd werden, dan is dat aan jullie, alle deelnemers aan het topic gemeld. Niet meer en niet minder.

Dan heb ik graag, dat je het bericht dat je stuurt met mij als persoon waaraan je het richt nogmaals leest en het stuk van jullie veranderd in iets anders. Nu zeg je namelijk samengevat, dat ik volgens jou aan deze posts heb meegedaan.

Maar nogmaals, ik ben het niet met je eens, dat de bans bediscussieerd zijn. Ze zijn enkel aangehaald en er werd info per PB gevraagd.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:31

geerke schreef:
sul en kiwiko.....

Ik ook :j

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:32

Pashon schreef:
tallie gaat simpelweg niet op. zijn genoeg post verwijderd die netjes en respectvol waren naar mede bokkers en toch verwijderd met gevolg een OW en dan heb ik het niet over posts van mij maar gebeurd vaker dan je denkt.

Ik heb ook een paar keer een ban gehad waar ik het niet mee eens was. Nu denk ik dat ik destijds van het ijs af had moeten blijven en dat ik hem vast verdiend had..

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:32

Nadia schreef:
Dat zou kunnen, daarom leg ik het nog een keer uit.

Maar dat maakt het "probleem" niet minder. Als mijn bewoording niet goed wordt gelezen of zelfs als een aanval wordt gelezen dan krijg ik daar een waarschuwing voor, maar nu moet ik jouw woorden maar nemen zoals ze zijn.
Dat is niet hoe het zou moeten zijn!
Ook een mod mag zijn of haar woorden aanpassen indien gewenst.
Laatst bijgewerkt door Tendance op 11-10-11 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:33

Nadia: ondanks dat je het uitlegt kan ik me inkomen dat iemand zich hierdoor persoonlijk aangevallen voelt.
Misschien is het momenteel erg druk met deleten, maar probeer dan wel je post goed door te lezen alvorens het te plaatsen ;)
tendance was me voor met een iets duidelijkere uitleg van wat ik bedoelde
Laatst bijgewerkt door Nadia op 11-10-11 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:35

Snap ik.
Wat mijn mening maar weer versterkt. :j Jammer.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:36

Nadia nu snap ik toch echt niet waarom de post van Bb word weggehaald heeft niets met gebande personen te maken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:38

Kwestie van off-topic berichten verwijderen om dit (gevoelige) topic draaiende te kunnen houden, denk ik :) want iedereen heeft het nu over bans en de uitleg daarover en weet ik wat, maar daar gaat dit topic niet over.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:39

Ik mis de posts van MamaSnoopy en FennekeR vooral. :(:)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:39

Eh topic gaat al even niet meer ontopic

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:40

Ik heb mijn bericht een paar keer doorgelezen en moet hard mijn best doen, maar kan ergens wel begrijpen wat jullie bedoelen. Het had misschien iets anders geformuleerd kunnen worden, maar geloof me...ik check alles voordat ik het post. Ik probeer zo duidelijk mogelijk naar jullie te zijn.

Maar iets anders, dit topic gaat compleet offtopic. De insteek was om herinneringen op te halen aan Bokkers van vroeger. Dat is intussen verzand in een hele andere discussie, wat niet de bedoeling is.
Nogmaals, alle deelnemers aan dit topic zorgen voor het verloop van het topic. Ik wil daarom nog 1 keer aanhalen waar dit topic voor geopend is...Bokkers van toen. Alle andere berichten horen hier niet thuis.
Willen jullie verder kletsen over de OP, prima. Zo niet, dan is een slotje misschien meer op zijn plaats.

Gemmeke

Kom op mensen laten we met z'n allen on topic blijven, want ik ben wel nieuwsgierig wie jullie nog meer missen.
Wat mij betreft zijn dat niet alleen mensen die geband zijn, maar ook mensen die niet meer onder ons zijn.

Tallie1979

Maareuh, misschien ga ik nu een hele aparte vraag stellen.. Waarom komen een aantal ontevreden, onbegrepen mensen in dit topic nog hier op bokt? Als het allemaal bagger is en wanbeleid, waarom jezelf dan nog kwellen?

Misschien wil iemand het uitleggen?

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:42

Tallie1979 schreef:
Maareuh, misschien ga ik nu een hele aparte vraag stellen.. Waarom komen een aantal ontevreden, onbegrepen mensen in dit topic nog hier op bokt? Als het allemaal bagger is en wanbeleid, waarom jezelf dan nog kwellen?

Goede vraag voor op FZ? Niet bedoeld voor in dit topic lijkt mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:42

Het topic zou makkelijker te volgen als er minder dan 75% van de berichten verwijdert zou worden.

Want, om eerlijk te zijn, vind ik het wél een interessante discussie, gezien het feit dat iedereen die erover begint het zwijgen opgelegd wordt door middel van een ban of het verwijderen van desbetreffende posts. Maar een apart topic erover aanmaken zal ook niet mogen denk ik?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:44

Eydis schreef:
Tallie1979 schreef:

Goede vraag voor op FZ? Niet bedoeld voor in dit topic lijkt mij.

Kennelijk speelt het wel, ik ben niet de eerste die er over begint.. Daarom vraag ik ernaar. :)

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:45

Vind het toch wel een beetje ver gaan dat ik hier niet eens mag vragen of dat iemand mij het verhaal van de gebande bokker kiwiko en kawa wil pb'en. Lijkt me een onschuldige vraag, doe er niemand kwaad mee...

Marion71

Telpeva schreef:
Kwestie van off-topic berichten verwijderen om dit (gevoelige) topic draaiende te kunnen houden, denk ik :) want iedereen heeft het nu over bans en de uitleg daarover en weet ik wat, maar daar gaat dit topic niet over.

Als er niet zo strak gemod zou worden, zou dat ook niet gebeuren. Ik las de mooie opmerking van zaaien en oogsten en dat geldt ook hiervoor. Als er zo krampachtig wordt gedaan, ontstaat er verzet, tumult en stemmingmakerij. Als men rustig afwacht wat er gebeurt, zijn er bokkers genoeg die een positieve draai kunnen bewerkstelligen.

Ik kom sporter ook nooit meer tegen. Eigenlijk geen idee waar hij gebleven is. Hij wist een discussie wel scherp te krijgen en ook dat is zinvol. Geldt ook voor Arie, met z'n mooie tekeningen. Toch voegden beide echt wel wat toe. En natuurlijk degenen die al talloze keren genoemd zijn.

Anoniem

Een ongezonde verslaving en nog enkele interessante topics.
Niet alle topics worden gesloten. Dat valt nog mee dan.

Tendance

Verander je bericht dan alsnog even, dan ben ik tevreden!

Verder vond ik Papagroom een hele fijne om bij discussies te hebben. Ik heb zijn berichten nooit als aanvallend gezien en snap dus niet waarom hij geband is.
Ik weet waarom de ban is, maar vind dit niet een geldige reden, maar goed daar mogen we het niet over hebben, dus zal ik ook zeker niet doen.

Waarom ik Papagroom mis?
Nou missen zal ik het niet noemen, maar gewoon de directe manier van schrijven, geen blad voor de mond nemen, berichten niet nuanceren, maar gewoon zeggen waar het op staat.
Wel jammer dat sommige mensen in sommige topics dit regelmatig niet konden handelen.